Mites meni muuten juustohammerit teillä, tuliko grillattua vaiko paahdettua juustoa? :)
Enköhän minäkin sitten jo seuraavaan tapahtumaan pääse myös, pitää olla tarkkana ilmoitusten seurailun kanssa.
Cheesehammer pelipäivä 14.11
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Mithrandir
Re: Cheesehammer pelipäivä 14.11
En tiedä muista, mutta minä ainakin näytin kuinka demoniarmeijalla EI pidä pelata. :P
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
- LAV-Kitsune-
Itse päädyinkin sitten lopulta testailemaan vain Pesiksen turnausarmeijaa vastaan ihan perus kompatulla demonilistalla, joten ei hirveästi kerennyt juustottamaan. Eetu pelailikin sitten minun demoneilla ja juustoili siitäkin edestä Kairoksella ja Masquella samassa listassa. Vastassa oli empire armeija joka koostui pääasiassa flagelanteista, joten Masque ei oikein päässyt oikeuksiinsa, mutta Kairos toimi näemmä oikein hyvin. Keisari itse kuoli kai bloodlettereiden killing bloweihin. Tällainen wannabe peli otettiin sitten aatamia vastaan niin, että hällä grimgor ja borkkeja ja minulla epidemus ja plaguebearereita pelkästään. Lopputulos oli että plaguet sai heti 4+ hit auto woundit ja jyräsivät. Ei mene siis toisinsanottuna oikein tasan spessujen tasot kun niitä vertailee armeijoiden kesken.
Valagantelle minulla olisi täällä nyt siivetön prinssi odottelemassa + 5€. Jos et halua piikkejä pistää tuonne selkään mitä siinä paketissa kai tuli niin voisin stuffata nuo kolot sinun puolesta. Ja hyvin sinä ihan sitä peliä pelasit, lista itsessään oli vain ihan hirveä eikä sillä oikein voinut ottaa tosissaan matsia ^.^;;;
Valagantelle minulla olisi täällä nyt siivetön prinssi odottelemassa + 5€. Jos et halua piikkejä pistää tuonne selkään mitä siinä paketissa kai tuli niin voisin stuffata nuo kolot sinun puolesta. Ja hyvin sinä ihan sitä peliä pelasit, lista itsessään oli vain ihan hirveä eikä sillä oikein voinut ottaa tosissaan matsia ^.^;;;
Jepulis, tulen ensi tiistaina paikalle kummittelemaan, tälle viikolle onnistuin jo hankkimaan kivan nuhakuumeen niin en kehdannut tulla sitä sinne levittelemään. :DLAV-Kitsune- kirjoitti:Valagantelle minulla olisi täällä nyt siivetön prinssi odottelemassa + 5€. Jos et halua piikkejä pistää tuonne selkään mitä siinä paketissa kai tuli niin voisin stuffata nuo kolot sinun puolesta. Ja hyvin sinä ihan sitä peliä pelasit, lista itsessään oli vain ihan hirveä eikä sillä oikein voinut ottaa tosissaan matsia ^.^;;;
Lista oli luonnollisesti hirveä kun minä olin siitä vastuussa, onneksi en ikinä pelaa tosissaan vaan vain huvin vuoksi.
Demonit voisivat tietenkin olla siitä huvista eri mieltä, mutta kukapa niiltä mitään kysyikään. ;P
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.