"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turku Fanatic 40k kompositiokeskustelu

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
santso

Re: Turku Fanatic 40k kompositiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja santso »

kato kun joitain ärsyttää et armeijas on vaan 3-4 erilaista yksikköä+transportit :D
kaiken pitää näyttää sillisalaatilta.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Roizo

Viesti Kirjoittaja Roizo »

santso kirjoitti:kato kun joitain ärsyttää et armeijas on vaan 3-4 erilaista yksikköä+transportit :D
Kyllä minä voisin tulla sillisalaattiturnaukseen. Laitetaan perus FOC, mutta kaikki valinnat 0-1, mukaan lukien transportit. En tiedä kuinka paljon olisi järkeä, mutta tapahtuma
olisi kevyt hengeltään ja pelaajien valinnat fiilispohjalta napattuja. Maalauspakko tietty. Rajoitukset sorsisivat tiettyjä armeijoita varmasti enemmän kuin toisia, mutta niin
kompit joka tapauksessa tekee. Jotta varmistettaisiin listojen "reilu meininki", ne tulisi lähettää turnauksen järjestäjälle etukäteen tarkistettavaksi, ja järjestäjä sitten hyväksyy listan tai pyytää tekemään kevennyksiä.

Noin muuten suosin ns. kovaa, kompitonta turnauspelaamista, koska kotipeleissä voi pelata rennommalla otteella, joksi peli on alunperin tarkoitettu. Hyviä perusteluja onkin Squirreli, A.M€nen yms. esittäneet turnauspelaamisen puolesta.
Viimeksi muokannut Roizo, To 18.11.2010 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Haddock

Viesti Kirjoittaja Haddock »

Inouj kirjoitti:Toivottavasti muutkin tässä ketjussa äänekkästi huudelleet ovat valmiita laittamaan tekoja sanojensa pantiksi.
Mielelläni tulisin pelaamaan Haddockin tai Oskarin järjestämään kompattuun turnaukseen jossa sais käyttää kaikkii kivoi yksiköitä, jotka on sitten turnauspelaamisen aloittamisen kyhjöttäneet kaapissa pahoja obleja piilossa.
Voisikin pistää korvan taakse. En ole kyllä koskaan ollut turneejärkkäämisen kanssa missään tekemisissä, joten vähän ongelmaista voipi olla. Täytyy kahtoa kun elämän tärkeämmät kiireet eivät paina päälle ja muutama figuprojekti näyttää vähän valmiimmalta.
A.M€nen kirjoitti:Minua ei ainakaan haittaa kaikessa muussa kuin objektiiveissa turpiin ottaminen, koska voitan silti itse pelin. objektiivit ovat itse peli. itse peli voitetaan niillä, ei millään muulla.
Voi sen pelin voittaa vastustajan luovutuksellakin ennen matsin alkamista. Oliko voitto? Joo. Pelasitko? Et. Hyvähän se sulle on jos objektiivipelaamisen anti riittää.
santso kirjoitti:ja se et vipan vuoron contestointi on juustoa: ootko käyttänö tota random pelinpituus sääntöä?
Tottakai. Pelissä on silti viimeinen vuoro, vaikkei sen tarkkaa numeroa aina tiedäkään.
Navdi kirjoitti:Tuo ruotsalaisten miinussysteemi kuulostaa harvinaisen dorkalta ja erittäin ruotsalaiselta (ts. ollaan kaikki tasa-arvoisia ja meillä kaikilla oli niiiin muukaaavaaa), enkä oikeasti jaksa uskoa siitä saatavan mitään käyttökelpoista suomalaiseen turnausskeneen.
Joo, suomalaisen turneeskenen ominaispiirre kun on että me ollaan siistejä turneepelaajia ja te muut voitte suksia mielipiteinenne kuuseen. Ei tämmöinen poissulkeva asenne ja suomi-ruotsi jaottelu tuo yhtään mitään muuta kuin turhaa negatiivisuutta keskusteluun.
santso kirjoitti:kato kun joitain ärsyttää et armeijas on vaan 3-4 erilaista yksikköä+transportit :D
:D
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

Haddock kirjoitti:
Voi sen pelin voittaa vastustajan luovutuksellakin ennen matsin alkamista. Oliko voitto? Joo. Pelasitko? Et. Hyvähän se sulle on jos objektiivipelaamisen anti riittää.
Tuolla viittauksella luovutusvoittoon ei ole mitään tekemistä erityisesti objektiivipainoitteisen miniatyyripelin kanssa, vaan se pätee kaikkeen afrikan tähdestä seiväshyppyyn ja kirkonrottaan, siksi melko irrelevantti. kukaan ei tietääkseni kauhesti nauti ennenaikaisesta luovutuksesta missään lajissa.

pelin, jossa on tavoitteena saada enemmän objekteja haltuun kuin vastustaja, voittaminen objektien hallinnalla on täysin tyydyttävää. Oliko voitto? Joo. Pelasinko? totta munassa.

niin kauan kuin kaikki menee oletuksen mukaan, eli kukaan ei huijaa eikä luovuta ennen peliä eikä kohtele kanssapelaajaansa muutenkaan kaltoin, niin olen tyytyväinen. jos voitan olen tyytyväisempi. jos häviän, yritän oppia siitä, ja useimmiten olen tyytyväinen saamani läksyyn.

Olet kyllä oikeassa siinä, että on hyvä että minulle riittää objektiivipelaamisen anti, koska se on tämän sääntölaitoksen A ja O. jos se ei minulle riittäisi, en nauttisi harrastuksestani yhtä paljon.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Inouj

Viesti Kirjoittaja Inouj »

Ihan mielenkiinnosta haluan kysyä keskustelijoiden mielipidettä näistä kahdesta listasta. Mihin kategoriian menevät juustoa, spämmejä, fluffilistoja, sillisalaatteja vai jotain ihan muuta? Kun en ihan ole vieläkään perillä siitä millaisilla listoilla niissä turnauksissa pitäis pelaa että kaikilla olis kivaa. (Modet saa poistaa jos tänne ei saa postaa listoja.)

Orks 1750

HQ

Ghazghull 225

Big Mek 85
Kff

Elites

15 Lootas 225

Troops

4 Meganobs 170
1 Kombi-Sckorcha
1 Kombi-Rokkit

Battle Wagon 135
Rolla, RPJ, Big Shoota, Riggers, Plates

19 Boyz 154
Shootas, Nob, klaw, pole

12 Boyz 112
Nob, klaw, pole

Trukk 40
Ram

12 Boyz 112
Nob, klaw, pole

Trukk 40
Ram

12 Boyz 112
Nob, klaw, pole

Trukk 40
Ram

10 Grots 40
Runtherd

Fast Attack

Deff Kopta 60pts
Buzzsaw

Heavy Support

Battle Wagon 130
Rolla, RPJ, Big Shoota, Plates

3 Kannons 69pts
3 Ammorunts

SW 1750

HQ

Rune Priest 110p.
-chooser of slain, jaws & lightning

Wolf Lord
-thunderwolf, runic armour, frostblade, 240p.
belt of russ, wolf tail talisman, fenrisian wolf,
saga of beastslayer

EL

Wolf Scouts (5) 115p.
-2x power weapon, meltagun

Lone Wolf 105p.
-term.arm, stormshield, chain fist,
2x fenrisian wolf

TR

Grey Hunters (5) 110p.
-meltagun, plasma pistol, mark of wulfen
-Rhino 35p.

Grey Hunters (5) 80p.
-melta gun
-rhino

Grey Hunters (5) 80p.
-melta gun
-razorback w. twin-las

Grey Hunters (5) 75p.
-flamer
-razorback w. twin-las

FST

ThunderWolfs (4) 265p.
-s.shield, s.hammer, meltaboms

HWY

Long Fangs (5) 105p.
-2x hwy bolter, 2x missile launcher

Vindicator 115p.

Predator 130p.
-Twin las, Hwy Bolter sponsons
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

eka on on teemautuva, ei mikään huono mut ei vissiin kans mikään kauhee tehopommi...toka on sit ihan jees, mukava turnauslista, mut ei siitä vissiin ihan maksimaalisia tehoja oo otettu irti.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”