Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Navdi kirjoitti:Mä näen tuossa paljon konversiopotentiaalia. Korkeutta voisi vähentää turretin ja ilmanottoaukon verran, mutta sitten pitäisi keksiä miten saa saman tulialueen niille kylkiin pultatuille tykeille kuin tuollaisella turretilla olisi. Tai sitten voisi toki sopia, että "Nää kaks tässä sivuilla on oikeasti turret täällä katolla". Pari senttiä korkeutta lähtis tuolla. Tuo takatila pitäisi nähdä ennen kuin keksii sille muokkausta. Esim. onko siellä jotkut dreadin kuljettamiseen tarkoitetut telineet. Siivet pitäisi puukottaa järkevämmän muotoisiksi.
Ketään tuskin haittaa jos siirtää noi lascannonit vaikka siipiin ja pelaa ilman turret losia. Tyyli ennen tarkoitusta ja silleen :) Tai sit hankkii forgesta sen matalprofiilisen razorback turretin tohon.
Potentiaalia näkyy paljonkin joskin ei sellaisenaan. Siivet siirretään eteenpäin, turretti taaksepäin ja peräsimen siivekkeet käännetään alaspäin niin johan aletaan olemaan paljon paremmalla mallilla.
This February the Chapter armouries of the Blood Angels and their Successors will be bolstered by some new plastic kits as the Blood Angels' battle against the enemies of the Emperor continues.
Enemmänkin kuin yksi muovifigu lisää? Mitäs kummaa ne sitten mahtavat oikein olla?
Ruma miniatyyri. Itse isoimpana vikana näkisin olemattoman peräpään (eivät kaikki sinne ole mitään dreadia laittamassa) ja täysin väärin sijoitetun tykkitornin (miten niiden pitäisi ampua maahan?)
Jossain, olisko ollut Warseerissä, spekuloitiin, että toi kakkosaalto pitäisi sisällään Storm Ravenin, Battleforcen ja Dreadnoughtin. Mutta huhujahan nämä vasta tässä vaiheessa ovat.
Marppuli kirjoitti:Ajatuskin tuosta battleforcesta kutkuttaa... Mahtaisi olla melkoinen pommi Blood Angelsilla, ainakin verrattuna normaaleihin mariinehin.
Epäilen, että moinen ikinä tulee. Etenkin kun GW suosii smurffivanillamarsuja (Ultramarines) muiden chaptereiden yli. Olisihan moinen ihan mahtava (sitä en kiellä), mutta en vain itse jaksa uskoa moisen julkaisuun. Vaikka kyllähän toi varmaan GW:lle rahaa toisi.
Marppuli kirjoitti:Ajatuskin tuosta battleforcesta kutkuttaa... Mahtaisi olla melkoinen pommi Blood Angelsilla, ainakin verrattuna normaaleihin mariinehin.
Epäilen, että moinen ikinä tulee. Etenkin kun GW suosii smurffivanillamarsuja (Ultramarines) muiden chaptereiden yli. Olisihan moinen ihan mahtava (sitä en kiellä), mutta en vain itse jaksa uskoa moisen julkaisuun. Vaikka kyllähän toi varmaan GW:lle rahaa toisi.
Noh, kyllähän Space Wolffeille ja Dark Angelseillekin battleforce löytyy. Mutta olen kyllä pitkälti samoilla linjoilla; vahvasti epäilen ettei mokoma koskaan ilmaannu.
Epäilen, että moinen ikinä tulee. Etenkin kun GW suosii (Ultramarines) muiden chaptereiden yli. Olisihan moinen ihan mahtava (sitä en kiellä), mutta en vain itse jaksa uskoa moisen julkaisuun. Vaikka kyllähän toi varmaan GW:lle rahaa toisi.
Noh, kyllähän Space Wolffeille ja Dark Angelseillekin battleforce löytyy. Mutta olen kyllä pitkälti samoilla linjoilla; vahvasti epäilen ettei mokoma koskaan ilmaannu.
Tämmöstä lueskelin bolter&chainswordista:
Blood Angels Battle Force was confirmed with the following:
10 Tactical Marines
5 Assault Marines
5 Death Company
Rhino