"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka kauan kestää tilaus Games Workshopista

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
codename

Kuinka kauan kestää tilaus Games Workshopista

Viesti Kirjoittaja codename »

Kun kävin taas täällä rovaniemellä paikallisessa Figu liikkeessä jässissä
niin siellä ei ollut Eldar battle Forgea. se jässin jätkä sano että me tilataan se sulle ja millä nimellä pistetään varaus ja kaikkee sellasta, tota nyt on jo kulunut kolme päivää ja mä oon paniikissa mä haluun sen äkkiä mä kuolen ellen mä saa sitä AARRHHG :cry: :x no eli kuinka kaun Games Workshopista tilaus yleensä kestää :oops:
Cortez

Viesti Kirjoittaja Cortez »

Tuskin ne sulle sitä erikseen tilaa. (Ellei siitä sitten ollut mainintaa.) Eli se tulee samassa kun liike täydentää omaa valikoimaansa eli noin kerran viikossa/2 viikossa. Riippuu tietysti liikkeestä.
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

Olet odottanut vasta kolme päivää ja olet jo noin paniikissa.
Luulisin että tulee parin viikon päästä.
codename

Viesti Kirjoittaja codename »

mä ehin kuolla siinä ajassa mut se sano kun menin viime launtaina että ne tulee varmaan jo ens viikolla ja minä soitan sit sun kännykkään
It's better to die than be a prisoner of war
Ostler

Viesti Kirjoittaja Ostler »

Kokemuksella jässistä saa se paketin n.1 viikon päästä, eli jos tilasin viime lauantaina ja GW:n miäs on soittanu tänään tahi eilen, tulee paketti jo varmaan perjantaiksi. Luultavasti...
Nopeat elävät, kuolleet eivät.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Tuota mä tiedän nää asiat kun mun isä on tyyppi jonka liikkeellä on figuja(siis warhammereita). Yleensäsiinä menee viikko mutta riippuu siitä millon ne tilas.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Yleensä siinä menee viikko mutta riippuu siitä millon ne tilattiin. Ei syytä paniikkiin, saapuvat varmaan perjantaina tai parhaimmillaan torstaina.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

olipa kerran minä joka meni porvoon warhammer kauppaan ja pyysi orc warriors poxia. ne tilas sen ja se tuli noin viikon päästä. hän kävin sen jälkeen hakemassa sen. ja hän eli elämänsä onnellisena kuukauden örkki poxin kanssa. loppu. :D
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

Hämeenlinnassa levy&kasetti hoitaa hyvin homman kotiin, olin joskus vuoden 2002 kesäkuussa (tai jotain) tilannu jezzail teameja blisterin, menin viikon päästä kysyyn ja sano että "ei oo saatavilla" sitten meni jotain puoli vuotta menin käymään siellä oli ollu joku tilaus ja kas kummaa sinne oli ilmestyny jezzaileita. :D eli ei ollu menny ku jotain 6 kk kyllä tämä l&k on nopein luokassaan siis.

jos joku sai tosta jotain selvää niin onnittelen.
1+1=10
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mä tilasin meiän figu liikkeeseen 1kk sitten grave guardeja mut ei oo vielä näkynyt... Pikkuveli tilas 5th edikan slannin toisesta kaupasta ja meni lähemmäs vuosi... :D
Taitaa tosiaan riippua ihan kaupasta ja niitten tilaus systeemistä, mut kyl ne about viikkoon toimittaa sinne kauppaan!
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Kyyninen näkemykseni on, että kun jotain tilaa, myyjä unohtaa sen. Kun sitten häntä muistutat, hän ei saa tuotetta. Kun tuote vihdoin tulee, myyjä ei muista ilmoittaa. Kun kysyt sitä häneltä, hän etsii, ja toteaa, että kyseinen tuote lähetettiin takaisin, koska asiakas ei sitä ajallaan noutanut.

Joten jos saat tuotteen käteen alle kahden viikon toimitusajalla, voit olla tyytyväinen. (Ja hermoilemalla aika tuntuu vielä pidemmältä.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”