lotr vai fb
-
pimentohaltiat
lotr vai fb
eli kannattaisiko alkaa kerätä lotria vielä fantasy batlejen lisäks vai lopettaa fb?
No tämä on kyllä taas tälläine thread, että "kannataako..."
Mutta Jos alat kerää Lotria niin se ei maksa läheskään niin paljoa kun FB tai 40k. Ja itse olen pelannut Lotria nyt reilun vuoden ja nyt on kasassa FB:ssä kääpiöitä sellaset reilut 1000pts. ja lisää on tulossa ja en kyllä noita oo läheskään maalannut. Mutta jos alat kerää niin jos nyt oikein muistan niin taitaa täälläkin olla muutama pelaaja Lempäälästä jos se on se joku kaupunki siinä Tampereen vieressä
Mutta Jos alat kerää Lotria niin se ei maksa läheskään niin paljoa kun FB tai 40k. Ja itse olen pelannut Lotria nyt reilun vuoden ja nyt on kasassa FB:ssä kääpiöitä sellaset reilut 1000pts. ja lisää on tulossa ja en kyllä noita oo läheskään maalannut. Mutta jos alat kerää niin jos nyt oikein muistan niin taitaa täälläkin olla muutama pelaaja Lempäälästä jos se on se joku kaupunki siinä Tampereen vieressä
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Objektiivisesti, itse pelien laatuun kantaa ottamatta, voidaan todeta pitkäaikaisen kokemuksen antavan syytä suhtautua epäilevästi näihin GW:n pikkupeleihin (muut kuin Warhammer, WH 40k ja varauksella Blood Bowl).saludo kirjoitti:Niin lotri maksaa vähemmän mutta pelaajia on myös vähemmän. Itselläni on molempia ja olen fb:tä pelannut enemän kun ei oikein löydy noita lotrin pelaajia mistään. Kannattaa ihan itse päättää, molemmat ovat minusta yhtä hienoja pelejä.
LotR on kyllä poikkeuksellisen voimallisesti markkinoitu tällä hetkellä, mutta mahtaako peli esim. 5 vuoden päästä porskuttaa vahvasti 2. tai 3. laitoksessaan, vai unohtaako GW sen viimeisen elokuvan herättämän kiinnostuksen laannuttua? Sen verran kalliista harrastuksesta on kyse, etten lähde laisinkaan investoimaan peliin johon peliseuran löytyminen näyttää pitkällä tähtäimellä epävarmalta.
GW:n omat äijät ovat tosin puhuneet että olisi tarkoitus saada lotr yhtä suosituksi kuin hammerit ovat. Ja ovathan he osittain onnistuneetkin, sillä jenkeissä lotr on erittäin suosittu. Joten ei tässä tosiaankaan ole pikku pelistä ole kysymys.jss kirjoitti:Objektiivisesti, itse pelien laatuun kantaa ottamatta, voidaan todeta pitkäaikaisen kokemuksen antavan syytä suhtautua epäilevästi näihin GW:n pikkupeleihin (muut kuin Warhammer, WH 40k ja varauksella Blood Bowl).
Siihen mitä gw tekee sen jälkeen kun Kuninkaan paluu on julkaistu, on jo saatu vastaus. GW on hankkinut oikeudet kaikkiin Tolkienin keskimaata käsitteleviin kirjoihin. Nyt kesällä julkaistaan Shadow&flame ja uskon vahvasti että muuta mm. Silmarillion&Hobitti sälää on tulossa.
Varmasti totta että innostus ja suosio laskee kun elokuvat on julkaistu, mutta aina tulee sukupolvi toisen jälkeen joka katsoo Tarun uutena ja innostuu siitä. Uskoisin lotr:in pysyvän peli markkinoilla melko kauan.
Ja mitä gw:n pikku peleihin tulee. On totta että ne eivät ole kauaa markkinoilla pysyneet, mutta minusta ne ovat ainakin olleet/ovat hauskoja pelata.
"The board is set. The pieces are moving"
Peli sijoittuu elokuvan tapahtumiin ja lisenssiin eli sen uusien laitosten tuottaminen loppuu kun return of the king on saatu ulos ja myytyä.jss kirjoitti:Objektiivisesti, itse pelien laatuun kantaa ottamatta, voidaan todeta pitkäaikaisen kokemuksen antavan syytä suhtautua epäilevästi näihin GW:n pikkupeleihin (muut kuin Warhammer, WH 40k ja varauksella Blood Bowl).saludo kirjoitti:Niin lotri maksaa vähemmän mutta pelaajia on myös vähemmän. Itselläni on molempia ja olen fb:tä pelannut enemän kun ei oikein löydy noita lotrin pelaajia mistään. Kannattaa ihan itse päättää, molemmat ovat minusta yhtä hienoja pelejä.
LotR on kyllä poikkeuksellisen voimallisesti markkinoitu tällä hetkellä, mutta mahtaako peli esim. 5 vuoden päästä porskuttaa vahvasti 2. tai 3. laitoksessaan, vai unohtaako GW sen viimeisen elokuvan herättämän kiinnostuksen laannuttua? Sen verran kalliista harrastuksesta on kyse, etten lähde laisinkaan investoimaan peliin johon peliseuran löytyminen näyttää pitkällä tähtäimellä epävarmalta.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
-
Grand Admiral Prawn
Peli sijoittuu elokuvan tapahtumiin ja lisenssiin eli sen uusien laitosten tuottaminen loppuu kun return of the king on saatu ulos ja myytyä.
Väärin. Oletkos kuullut Shadow&Flamesta? GW on hankkinut lisenssit ainakin Hobittiin ja TSH:kirjoihin, ja julkaisee kesällä Balinin invaasioon Moriaan perustuvan lisäsääntopaketin + paljon uusia minejä joita elokuvissa ei ole (mainittakoon vaikka Glorfindel, Elladan, Elrohir, ja iki-ihana hippiveikko Bombadil). Näitä he sitten aikovat tehdä lisää kun RotK on mennyt.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
- Henri Ketonen
-
pimentohaltiat
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Druzhina Captain
- Valvoja
Tolkienin kirjoihin oikeudet on toisella firmalla hallussa. GW:llä on oikeus tehdä peli elokuvan perusteella, joten GW ei voi tuottaa figuja hahmoihin, joita ei ole nähty elokuvassa. Sen takia esimerkiksi Tom Bombadil jäi pois pelistä.Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Väärin. Oletkos kuullut Shadow&Flamesta? GW on hankkinut lisenssit ainakin Hobittiin ja TSH:kirjoihin, ja julkaisee kesällä Balinin invaasioon Moriaan perustuvan lisäsääntopaketin + paljon uusia minejä joita elokuvissa ei ole (mainittakoon vaikka Glorfindel, Elladan, Elrohir, ja iki-ihana hippiveikko Bombadil). Näitä he sitten aikovat tehdä lisää kun RotK on mennyt.
En ole kuullut että GW on saanut johonkin muuhun oikeuksia. Mistä kuulut sen?
Tässä on jo pariin otteeseen(plus tolkuton määrä mainintoja aikaisemmin) että GW HANKKI oikeudet ei-elokuva figuihin minkä takia esim Bombadil tulee(ja siitä on jo kuva netissä).Druzhina Captain kirjoitti: Tolkienin kirjoihin oikeudet on toisella firmalla hallussa. GW:llä on oikeus tehdä peli elokuvan perusteella, joten GW ei voi tuottaa figuja hahmoihin, joita ei ole nähty elokuvassa. Sen takia esimerkiksi Tom Bombadil jäi pois pelistä.
Glorfindel(siis haltia joka kirjassa löytää hobitit) plus Elrondin pojat.
http://www.games-workshop.com/news/uk/p ... efault.htm
Balin :http://www.games-workshop.com/news/imag ... flame1.jpg
Radagast ja Bombadilin vaimo(?): http://www.fun4u-store.de/ressources/sp ... dbeere.jpg