"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DE 1750

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
santso

DE 1750

Viesti Kirjoittaja santso »

noniin, tämmönen idea tuli mieleen, toivottavasti ei kovin pahasti pissi.

HQ
baron sathonyx 105pts(jep pelasin tätä vastaan tonnin pelissä ja totesin et hellionit on kultaa, ja tän hepun kans suorastaan ehkä pelin kovimpia trooppeja)

haemonculus, liquifier=60pts
haemonculus, liquifier=60pts(kuka ei tykkää pain toksuista? käsi ylös)

ELITE

7 harlequins
kisses,shadowseer=184ts

7 harlequins
kisses,shadowseer=184pts

TROOPS
15 hellions, heliarc with stunclaw
=255pts

15 hellions, heliarc with stunclaw and phantasm grenade launcher
=275pts

9wracks, liquifier
raider=160pts

5 warriors
blaster, sybarite with blast pistol
raider=145pts

heavy support

ravager(3 dark lances)flickerfield=115pts
ravager(3 dark lances)flickerfield =115pts

chronos, spirit probe=90pts

yht: 1748pts
Viimeksi muokannut santso, Ma 29.11.2010 18:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Oberon

Re: DE 1750

Viesti Kirjoittaja Oberon »

warru-sybariten (ja käyttämättömien pisteiden) avulla saisit vaikka venomin noitten _kolmen_ truebornin alle? Oliko harlekiineilla shadowseerit mukana automaattisesti, kun ei ole merkattu? Ottaisitko? Perinteisesti ravagereilla on jotain upgradeja, tänään ei huvita? :)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
santso

voisi noille 'kiineille ottaa noi shadowseerit, kun tiputtaa yhden haemonculuksen, itse en ravagereilla ole perinteisesti käyttänyt mitään upgradeja....mut kun on 20p vajaa niin kai ne night shieldit olis jees(tai sit ne kaikkien himaloimat flickerfieldit).
se sybarite on siellä ihan sen toisen lance aseen takia, joko 120p yhdellä blasterilla tai 145 kahdella...lisäpisteitä sais mut mihin muuhun ne käyttäis? truebornit on tarkotus lyödä areaterrainiin mahdollisimman halpana pitkän kantaman anti-tank yksikkönä(86pts on halvin pitkänkantaman anti-tank mitä kirja tarjoaa...), et jos niille ottasin tuon venomin olis melkein pakko ottaa noille 3 blasteria jotta hyötyis liikkuvuudesta minkä venom tuo.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Sybarite, jep jep. Katoin vaan tota pislan kantamaa, et oo kovin monella vuorolla ampumassa sitä :/ kyl mä luulen, et vähän ettimällä tuolta löytyy jotain fiksumpaakin. Jos ei muuta, ni vaikka lisää trueborneja lihamuuriksi (joo ei oo halpa enää sit) tai jotain.

Mä oon käsittäny, et harlekiinien "juttu" on se shadowseer, minkä kanssa ne saa sinne lähikseen riehumaan, eli kannatan.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
santso

jes eli nyt on shadowseerit lisätty listaan(jee, ei tartte ostaa kolmatta haemonculusta!!!)

mites muuten porukka sanoo tosta power from the pain säännöstä? siellä todetaan et noi boonukset tulee niistä tokeneista, ei niinkään itsestään power from pain säännöstä, et jos lyön haemonculuksen harlekiini yksikköön niin saanko niille FNP(eli onko ne Dark eldareita)? chronos antaa mille tahansa friendly yksikölle 12'' päässä toksuja jos semmosen lisäis eli oisko sitä kautta mahdollista kiertää toi sääntö?
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Ite näen säännön niin, että vaikkei harlekiinit saa tokeneita yksiköiden tappamisesta, voi esim. just IC:t niitä niille antaa. GW FAQ saattaa tosin sitten puolen vuoden päästä päättää toisin.
pizzakebab

Viesti Kirjoittaja pizzakebab »

mä sanoisin, että 'power from pain' ei vaikuta harleihin koska niillä ei ole sitä sääntöä ja tuo 'share the pain' on vaan niille joilla on 'power from pain' sääntö... mutta tosiaan FAQ kaiken selvittää aikanaan.

muuten näyttäisi kyllä ihan ideaali listalta, huomioiden tosiaan sen, että true borneille lisää massaa, ne ei tuu kestämään sekuntiakaan ja warrior yksikköäki voisit harkita laajentavan... ravagereihin flickerit
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

2d.basisti kirjoitti:mä sanoisin, että 'power from pain' ei vaikuta harleihin koska niillä ei ole sitä sääntöä ja tuo 'share the pain' on vaan niille joilla on 'power from pain' sääntö... mutta tosiaan FAQ kaiken selvittää aikanaan.
Millä tavoin 'share the pain' on vain niille joilla on 'power from pain'? Lukeeks se jossain? Jos IC joinaa yksikköön jolla ei oo 'power from pain'-sääntöö katooks se tokeni? Ei oo tarkotus syyttää, mutta aika moni on sanonu mulle ainaki että pain tokeneita voi mikä tahansa yksikkö kantaa.
santso

noh perseillään siihen asti kunnes GW toisin todistaa :D siis säännöissä lukee selvästi et tokenit tuo kyvyt, ei tuo erikoissääntö itsessään.
chronos ainakin nykyisellä sanamuodolla pystyy jakamaan tokenit myös harlekiineille, tuo share the pain IC sääntö puhuu dark eldareista eli kysymys kuuluu että lasketaanko harlekiinit DARK eldareiksi.

mutta joo, hmm...mites olis jos truebornit tiputtais pois ja ottais chronoksen spirit probella tilalle? en noita flickerfieldejä niin pakollisina näe, toki niitä vois kokeilla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”