Tarinakisa 2011
- Half-breed
Re: Tarinakisa 2011
Sentään ajankohtainen aihe. Itse luin 130 vuotta vanhaa sanomalehteä.Rune kirjoitti:Mie luin tänään psykoanalyysista.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Da Big Boss
Chaos risingin lataamiseen steamista meni 5 sekunttia.
Mass effect 2:sta on nyt ladattu 4 min ja se on edennyt 2 prosenttia nollasta. Hahahaha Haha ha ...
Mass effect 2:sta on nyt ladattu 4 min ja se on edennyt 2 prosenttia nollasta. Hahahaha Haha ha ...
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- NorjanPaavi
Luin... Tänään tätä ketjua?Half-breed kirjoitti:Sentään ajankohtainen aihe. Itse luin 130 vuotta vanhaa sanomalehteä.Rune kirjoitti:Mie luin tänään psykoanalyysista.
//facepalmNorjanPaavi kirjoitti:Luin... Tänään tätä ketjua?Half-breed kirjoitti:Sentään ajankohtainen aihe. Itse luin 130 vuotta vanhaa sanomalehteä.Rune kirjoitti:Mie luin tänään psykoanalyysista.
Tää ketju on ihan jäissä. Mitä jos alettaisiin vaikka dissamaan Turkua (tai haltioita tai Keisarikuntaa tai jotain nyyppää tai ihan mitä vaan)?
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Yhtä jäässä kuin lammikkojen pinta ja katulamppujen kupeet tämäniltaisen lumipyryn jäljiltä! \o/
Vi*tu mee ittees nyyppä, ja dissaa vaikka äitiäs. Ketään vitusti kiinnostaa taas sun paschat. Helevetti mitä urpoja. Miettikää saattana elämäänne.
Toisaalta Turku on ihan oikeesti perseestä. Jos Sotavasara sensuroi 'pahoja' sanoja jo valmiiksi, niin miksi Turkua ei olla sensuroitu? Anteeksi että kirjoitin sen isolla.
Vi*tu mee ittees nyyppä, ja dissaa vaikka äitiäs. Ketään vitusti kiinnostaa taas sun paschat. Helevetti mitä urpoja. Miettikää saattana elämäänne.
Toisaalta Turku on ihan oikeesti perseestä. Jos Sotavasara sensuroi 'pahoja' sanoja jo valmiiksi, niin miksi Turkua ei olla sensuroitu? Anteeksi että kirjoitin sen isolla.
No ei nyt minuu saanu dissata :<
- Da Big Boss
Siihen meni sitten vain 7 tuntia.Da Big Boss kirjoitti:Mass effect 2:sta on nyt ladattu 4 min ja se on edennyt 2 prosenttia nollasta. Hahahaha Haha ha ...
Harmittaako ketään muuta se, että seuraavaan Coniin on vielä 8 kuukautta? :(
Vähän masentavaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Ei oo, kun Warpcon on Corkissa tammikuun lopulla. Kuulemma oli tarkoitus juoda silloin pelien ääressä.Da Big Boss kirjoitti:Siihen meni sitten vain 7 tuntia.Da Big Boss kirjoitti:Mass effect 2:sta on nyt ladattu 4 min ja se on edennyt 2 prosenttia nollasta. Hahahaha Haha ha ...
Harmittaako ketään muuta se, että seuraavaan Coniin on vielä 8 kuukautta? :(
Vähän masentavaa.
Joo, RopeConissa on aina se paska puoli, että pitää hyvä ryyppääminen keskeyttää aina mokomien pelien takia. Viimeksi paikalla ollessani olin sen verran fiksu että häivyinkin vaimon kanssa Tallinnanlaivalle heti kun sain masiinaturnauksen väännettyä :PRune kirjoitti:Ei oo, kun Warpcon on Corkissa tammikuun lopulla. Kuulemma oli tarkoitus juoda silloin pelien ääressä.
Ja aamukännit FTW. Torstaina tempaisin aamulla heti töistä tultuani kasan olutta ja reilun puoli litraa kirkasta, puoliltapäivin alkoi olla jo ihan hilpeää. Suosittelen varauksettomasti :)
- Da Big Boss
Vi*tu jos meni lämmitys. Ei helevetti.
Lisäks naiset on aina vaan hankalampia mitä lähemmäs pääsee näkemistä. Kaikki patoutumat pääsee ilmeisesti valloilleen, kun tajuaa, että pääsee viimein ehkä kohta purkamaan kaiken paskan mitä ei päässyt aiemmin paikan päällä. Toivottavasti ei liian väkivaltaisesti...
Lisäks naiset on aina vaan hankalampia mitä lähemmäs pääsee näkemistä. Kaikki patoutumat pääsee ilmeisesti valloilleen, kun tajuaa, että pääsee viimein ehkä kohta purkamaan kaiken paskan mitä ei päässyt aiemmin paikan päällä. Toivottavasti ei liian väkivaltaisesti...
Kohta tulee varmaa joku vidun aurinkolupatarkastajia ovelle ja kysyy että: "Jaahas ei ole taas lupia makseltu, näkyykös teidän kotitaloudessanne aurinkoa?"
Siihen sitten pitää vastata että: "Juu ei meillä näy toi aurinko, kämppä on täysin pimee ja ikkunatkin on muurattu umpeen niin kuin vaaditaan. Voit tulla vaikka katsoon."
Hanki parempia naisia :)Rune kirjoitti:Lisäks naiset on aina vaan hankalampia mitä lähemmäs pääsee näkemistä. Kaikki patoutumat pääsee ilmeisesti valloilleen, kun tajuaa, että pääsee viimein ehkä kohta purkamaan kaiken paskan mitä ei päässyt aiemmin paikan päällä. Toivottavasti ei liian väkivaltaisesti...
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että vaihtamalla paranee ;)
-
Alien of Change
Herran Jumala sentään, ei yhtäkään viestiä ole kuulunut pariin päivään. Nyt o jotain vialla, pahasti.
edit: Käyx kateex, Alepa jonne menen tekemään huomenna TET-sopimuksen on tänään suljettu, koska henkilökunta siivoaa kaupan minun kuninkuuteni takia.
edit: Käyx kateex, Alepa jonne menen tekemään huomenna TET-sopimuksen on tänään suljettu, koska henkilökunta siivoaa kaupan minun kuninkuuteni takia.
Mulla onkin huomenna vapaapäivä.Alien of Change kirjoitti:edit: Käyx kateex, Alepa jonne menen tekemään huomenna TET-sopimuksen on tänään suljettu, koska henkilökunta siivoaa kaupan minun kuninkuuteni takia.
Oikeesti kaikki aina valittaa kuinka koeviikko on perseestä, mutta ei kyllä kannata uskoa. Koeviikot ovat lukion rennointa aikaa. Piste. (<-- siinä se piste on)
No ainakin ykkösellä näin oli, toki muutoinkin. Minua vaan rupeaa ärsyttämään se, kun sinne kouluun pitää raahautua pariksi hassuksi tunniksi joka aamu. Olisi kunnolla koulua tai ei ollenkaan.
Huomenna vapaata juu.
Huomenna vapaata juu.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Da Big Boss
Mass effect 2, mikä elämys. Ylivoimaisesti paras peli jota olen tänä vuonna pelannut. Pitäisi vielä hankkia Overlord, Kasumi - stolen memory ja Lair of the shadow broker niin kokemus ei voisi nousta yhtään paremmaksi.
Paitsi jos vielä ostaisin ME1:n PC:lle, mutta mulla on se jo boxille :( Kait se tarvitsee vielä ostaa ikkunakoneellekkin steamiin. Sitten importtaisin ME1:n hahmon ME2:een. Sitten kun ME3 ilmestyy, jo pieni sosiaalinen elämäni muuttuu minimaaliseksi.
Now listening. Kaikki kuuntelevat tuon nyt. Jos et tykkää, niin musiikkimaussasi on pahasti vikaa.
Paitsi jos vielä ostaisin ME1:n PC:lle, mutta mulla on se jo boxille :( Kait se tarvitsee vielä ostaa ikkunakoneellekkin steamiin. Sitten importtaisin ME1:n hahmon ME2:een. Sitten kun ME3 ilmestyy, jo pieni sosiaalinen elämäni muuttuu minimaaliseksi.
Now listening. Kaikki kuuntelevat tuon nyt. Jos et tykkää, niin musiikkimaussasi on pahasti vikaa.
Mullapa onkin huomenna äikänesitelmä. Se on liian pitkä. Ja väsyttää.