"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vaihtoehtoinen Buccaneer protectoraattien liittolaiseksi?

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
JArrow

Vaihtoehtoinen Buccaneer protectoraattien liittolaiseksi?

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Eli haluaisin protektoraateille vähän lisää variaatioita, ei sillä että omat jackit olisivat huonoja, mutta haluaisin vähän jotain erilaista mukaan. Näimpä looginen valinta olisi se, mitä protektoraateilta puuttuu, eli Jack Marchal. No tähän ainoa taitaa olla Rudger Shawn, joka on ihan kiva, varsinkin Tarynin kanssa. Shawn haluaa melee jackin flankin takia, joten halpa buccaneer on looginen valinta. Lisäksi osumabuustattu verkko drivern re-rolleilla ruopeaa osumaan jo korkean defencen castereihinkin.

Ongelma on itse modelin ulkonäkö. Merihenkinen warjack sopii ehkä piraateille, mutta ei sytytä. Olisiko ideoita miten figusta saisi paremmin protektoraattien palkkilistoille sopivan. Yksi vaihtoehto olisi tehdä koko figu vaikka lancerista, jolloin olisi selkeästi erilainen kuin protektoraattien kevyet, mutta silti saman tyylinen.

Ja olisiko jollain merkkien deckistä ylimääräistä korttia buccaneerille, jos rakentamisen aloittaa jostain muusta figusta?
Diogenes

Re: Vaihtoehtoinen Buccaneer protectoraattien liittolaiseksi

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

JArrow kirjoitti:Ja olisiko jollain merkkien deckistä ylimääräistä korttia buccaneerille, jos rakentamisen aloittaa jostain muusta figusta?
Mulla ainakin noita on joutavina, eli eiköhän noista yhden voi lahjoittaa hyvään tarkoitukseen.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Diogenes kirjoitti:
JArrow kirjoitti:Ja olisiko jollain merkkien deckistä ylimääräistä korttia buccaneerille, jos rakentamisen aloittaa jostain muusta figusta?
Mulla ainakin noita on joutavina, eli eiköhän noista yhden voi lahjoittaa hyvään tarkoitukseen.
Joo multakin kyl löytyy ja vähän lähempääkin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Itse tein oman Buccaneerini juuri wanhasta Cygge boksin jaskoista. Torsoksi joutui Lancerin torso ja Chargerin päähän porasin pari reikää ja iskin kitaran kieltä menemään letkustoksi. Lancerin keihäästä kärjen sahasin mäkehen, johon tilalle iskin siromman koukkumaisen terän ja toisesta kädestä tein verkkokäden (hyttysverkollekin käyttöä, jonkin verran jekkulankaa sekä stuhvia meni). Jos en olisi aikoinaan niin jämäkästi liimannut Chargerin päätä wanhan Lancerin torsoon, niin tokihan olisin tehnyt koko höskän Chargerin torsolle (kyllä, olin tarkempi pää valinnan suhteen). Saisi mukavasti dynaamisen asennon siitä. Ainoat lisä työt mitä tuohon konversioon tein, oli viilata Cygnus hitoilleen, joka oli yllättävän pikkutarkkaa hommaa. Seuraavana projektina onkin tehdä wanhasta Ironcladista toinen Mule. Suurin työ tuossakin taitaa olla sen Cygnuksen hitoille saaminen.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”