Tarinakisa 2011
-
Alien of Change
Re: Tarinakisa 2011
Munpa pitäis kirjoittaa huomiseen mennessä scifi tarina loppuun, mut mie pelkään, että se on aivan paska joten ei huvita kirjoittaa lopetusta. Näin voin vältellä niin kauan, ettei opettaja arvostele sitä lainkaan.
Menkää te niiden vapaa päivienne kanssa.. semmoset on nössöille. Itselläni on kahdeksasta viiteen koulua.
Ootkos Xenon muuten vaihtanut avatariasi tässä lähiaikoina, vai olenko vain maailman hidasälyisin ihminen? Mä olen nimittäin aina nähnyt avatarissasi miekan...
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Miuta alkaa sylettää tää yliopiston "kymmenen tuntia viikossa, ja väitetään vielä laitosta opettavaksi". Vaihdetaanko vähäksi aikaa?Xenon kirjoitti:Menkää te niiden vapaa päivienne kanssa.. semmoset on nössöille. Itselläni on kahdeksasta viiteen koulua.
Onhan se vaihtunut. Tosin siitä taitaa kyllä olla jo aika monta kuukautta aikaa. :D Vois kyllä taas sekoittaa pakkaa vähän lisää ja vaihtaa kohta uudestaan. :Phalko kirjoitti:Ootkos Xenon muuten vaihtanut avatariasi tässä lähiaikoina, vai olenko vain maailman hidasälyisin ihminen? Mä olen nimittäin aina nähnyt avatarissasi miekan...
Joo toki, tuu sä opiskelee tänne mun tilalle rakennustekniikkaa ni mitäs mä sit pääsen opiskeleen?Rune kirjoitti:Miuta alkaa sylettää tää yliopiston "kymmenen tuntia viikossa, ja väitetään vielä laitosta opettavaksi". Vaihdetaanko vähäksi aikaa?Xenon kirjoitti:Menkää te niiden vapaa päivienne kanssa.. semmoset on nössöille. Itselläni on kahdeksasta viiteen koulua.
English prose and poetry, literary criticism, linguistics and translation studies. :) Kaikkea "millä työllistyy".
- NorjanPaavi
Hei kullostaa.... Varsin akateemiselta. No Mitä hienompi aihe sen pätevämpi kaveri? Vai kuinka? Tai siis mikä minä olen huutelemaan kun olen vain sähköinsinööri.Rune kirjoitti:English prose and poetry, literary criticism, linguistics and translation studies. :) Kaikkea "millä työllistyy".
Nyt harmittaa. Mie latasin typeryksenä Youtube downloader ohjelman, vaikka oli erittäin epäluotettavan näköinen sivusto. Noh, sitten kun seuraavan kerran tulen koneelle, ja yritän selata Mozillalla nettiä, niin jopas! Joka toinen minuutti sillä hetkellä selaamani sivu muuttuu yhtäkkiä Youtube downloaderin custom search-ikkunaksi. Poistan Youtube Downloaderin, ja vika jatkuu. Poistan kaikki evästeet sun muut mitä selaimeni on tallentanut, myöskin lisäosat. Vika katoaa. Sitten tänään tulen koneelle, ja hups perhana! Youtube tai mikään muukaan Flash playerin käyttämä sivusto ei toimi, ja väittävät kaikki piinkovaan että tarvitsen uusimman Flash Playerin. Se on ladattu nyt petskules vähintään tusina kertaa. Että minä vihaan itseäni.
Mulla oli vanhalla koneella sama onkelma sen flashin kanssa. Tosin se kyllä ilmestyi ilman mitään epämääräisiä latailujakin. Piti sitten katsella videot IE:llä. :(
No eikös teen siemailu, rakentavat keskusteluhetket ja itsensä sivistäminen tietenkin ole paljon työllistymistä tärkempää. :PRune kirjoitti:English prose and poetry, literary criticism, linguistics and translation studies. :) Kaikkea "millä työllistyy".
Vallan ovat. :) Kiitos. Lähdenkin tästä keittämään lisää teetä.
http://www.youtube.com/watch?v=kIiPq-Ly ... playnext=5
http://www.youtube.com/watch?v=kIiPq-Ly ... playnext=5
- Half-breed
Jos linkitätte vitsipätkiä, niin linkittäisitte edes jotain hyvää. Näin: http://www.youtube.com/watch?v=OEJq66AxgtM
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Pitääkin pestä pylly.I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Vallan mainiota, suorastaan hykerryttävää. Täydellinen vastaus. Khihihi, kuten Vanhala sanoisi.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Tämä nyt oli odotettavissakin, huomenna laulan itsenäisyysjuhlan kuorossa. Siellä on helppo tehdä jotakin tuollaista huomaamatta.I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Hyrr. Se on se tähtitaivas, sen syy.
Odotankin jo innollaI Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
- Da Big Boss
Ja tämän kaiken ilon meille tarjoaa sotavasaran oma lohikäärmefetissimme, IRiaD?I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Vain jos sinulla on lohikäärmepuku päällä, luulen mä.Da Big Boss kirjoitti:Ja tämän kaiken ilon meille tarjoaa sotavasaran oma lohikäärmefetissimme, IRiaD?I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
- Da Big Boss
Kai mä sellaisen jostain voisin loihtia päälleni.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...