"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2011

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Alien of Change

Re: Tarinakisa 2011

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Munpa pitäis kirjoittaa huomiseen mennessä scifi tarina loppuun, mut mie pelkään, että se on aivan paska joten ei huvita kirjoittaa lopetusta. Näin voin vältellä niin kauan, ettei opettaja arvostele sitä lainkaan.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Menkää te niiden vapaa päivienne kanssa.. semmoset on nössöille. Itselläni on kahdeksasta viiteen koulua.
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

Ootkos Xenon muuten vaihtanut avatariasi tässä lähiaikoina, vai olenko vain maailman hidasälyisin ihminen? Mä olen nimittäin aina nähnyt avatarissasi miekan...
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Xenon kirjoitti:Menkää te niiden vapaa päivienne kanssa.. semmoset on nössöille. Itselläni on kahdeksasta viiteen koulua.
Miuta alkaa sylettää tää yliopiston "kymmenen tuntia viikossa, ja väitetään vielä laitosta opettavaksi". Vaihdetaanko vähäksi aikaa?
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Xenon
Peliporukkavalvoja

halko kirjoitti:Ootkos Xenon muuten vaihtanut avatariasi tässä lähiaikoina, vai olenko vain maailman hidasälyisin ihminen? Mä olen nimittäin aina nähnyt avatarissasi miekan...
Onhan se vaihtunut. Tosin siitä taitaa kyllä olla jo aika monta kuukautta aikaa. :D Vois kyllä taas sekoittaa pakkaa vähän lisää ja vaihtaa kohta uudestaan. :P
Rune kirjoitti:
Xenon kirjoitti:Menkää te niiden vapaa päivienne kanssa.. semmoset on nössöille. Itselläni on kahdeksasta viiteen koulua.
Miuta alkaa sylettää tää yliopiston "kymmenen tuntia viikossa, ja väitetään vielä laitosta opettavaksi". Vaihdetaanko vähäksi aikaa?
Joo toki, tuu sä opiskelee tänne mun tilalle rakennustekniikkaa ni mitäs mä sit pääsen opiskeleen?
Rune
Peliporukkavalvoja

English prose and poetry, literary criticism, linguistics and translation studies. :) Kaikkea "millä työllistyy".
#Ostium

NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Rune kirjoitti:English prose and poetry, literary criticism, linguistics and translation studies. :) Kaikkea "millä työllistyy".
Hei kullostaa.... Varsin akateemiselta. No Mitä hienompi aihe sen pätevämpi kaveri? Vai kuinka? Tai siis mikä minä olen huutelemaan kun olen vain sähköinsinööri.
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Nyt harmittaa. Mie latasin typeryksenä Youtube downloader ohjelman, vaikka oli erittäin epäluotettavan näköinen sivusto. Noh, sitten kun seuraavan kerran tulen koneelle, ja yritän selata Mozillalla nettiä, niin jopas! Joka toinen minuutti sillä hetkellä selaamani sivu muuttuu yhtäkkiä Youtube downloaderin custom search-ikkunaksi. Poistan Youtube Downloaderin, ja vika jatkuu. Poistan kaikki evästeet sun muut mitä selaimeni on tallentanut, myöskin lisäosat. Vika katoaa. Sitten tänään tulen koneelle, ja hups perhana! Youtube tai mikään muukaan Flash playerin käyttämä sivusto ei toimi, ja väittävät kaikki piinkovaan että tarvitsen uusimman Flash Playerin. Se on ladattu nyt petskules vähintään tusina kertaa. Että minä vihaan itseäni.
Skidi

Viesti Kirjoittaja Skidi »

Mulla oli vanhalla koneella sama onkelma sen flashin kanssa. Tosin se kyllä ilmestyi ilman mitään epämääräisiä latailujakin. Piti sitten katsella videot IE:llä. :(
Xenon
Peliporukkavalvoja

Rune kirjoitti:English prose and poetry, literary criticism, linguistics and translation studies. :) Kaikkea "millä työllistyy".
No eikös teen siemailu, rakentavat keskusteluhetket ja itsensä sivistäminen tietenkin ole paljon työllistymistä tärkempää. :P
Rune
Peliporukkavalvoja

Vallan ovat. :) Kiitos. Lähdenkin tästä keittämään lisää teetä.

http://www.youtube.com/watch?v=kIiPq-Ly ... playnext=5
#Ostium

Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jos linkitätte vitsipätkiä, niin linkittäisitte edes jotain hyvää. Näin: http://www.youtube.com/watch?v=OEJq66AxgtM
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Vilkku92

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Pitääkin pestä pylly.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Vallan mainiota, suorastaan hykerryttävää. Täydellinen vastaus. Khihihi, kuten Vanhala sanoisi.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Tämä nyt oli odotettavissakin, huomenna laulan itsenäisyysjuhlan kuorossa. Siellä on helppo tehdä jotakin tuollaista huomaamatta.

Hyrr. Se on se tähtitaivas, sen syy.
halko

Odotankin jo innolla
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Ja tämän kaiken ilon meille tarjoaa sotavasaran oma lohikäärmefetissimme, IRiaD?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
halko

Da Big Boss kirjoitti:
Ja tämän kaiken ilon meille tarjoaa sotavasaran oma lohikäärmefetissimme, IRiaD?
Vain jos sinulla on lohikäärmepuku päällä, luulen mä.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Kai mä sellaisen jostain voisin loihtia päälleni.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”