Menikö viestit ristiin, jonkun lohikäärmefoorumin kanssa?I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Tarinakisa 2011
- Half-breed
Re: Tarinakisa 2011
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Halutessasi.Da Big Boss kirjoitti:Kai mä sellaisen jostain voisin loihtia päälleni.
Onko Halffis nykyään turkulainen? Se selitääkin. Paljon.
Raiskaus vaatii sen että uhri/kohde vastustaa toimenpidettä... ;)I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Mukava huomata että joukosta löytyy kokeilunhaluisiakin ihmisiä! :3Diogenes kirjoitti:Raiskaus vaatii sen että uhri/kohde vastustaa toimenpidettä... ;)I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Half-breed
Olen asustellut Turussa tuollaiset kolmisen vuotta jo.Rune kirjoitti:Onko Halffis nykyään turkulainen? Se selitääkin. Paljon.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Täytyykin siis pitää peppu tiukasti tässä toimistotuolilla tossa reilun tunnin päästä. Ja täytyy toivoa ettei tätä penkkiä ole ansoitettu.I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Minkä maan aikaa tää tapahtuu?
Kaipaan länteen.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Kaipaan lounasta.Gilaelin kirjoitti:Kaipaan länteen.
Kaipaan kevyempää krapulaa.
- Da Big Boss
Mikset sinä ilmestynyt silloin kun sinua eniten kaivattiin?I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Tai siis toisin sanoen jätit lupauksesi toteuttamatta, josta saa mukavan syyn valittaa viikonlopun alun kunniaksi. Tai jotain.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Tyhmä dosbox, mie tahdon että Bioforge, Lands of Lore ja Ultima 7 toimii! :(
häxää poika häxää.
Emmie osaa. Tyydyin siis Lost Vikingsiin hetkeksi. Tarinain Maat vaan olisivat pelastaneet illan.
Ja minä vaadin että IRIAD korvaa minulle rahalliset menetykset ... liukuvoide ei ole halpaa ja nyt se tuli ostettua ihan turhaan!Da Big Boss kirjoitti:Mikset sinä ilmestynyt silloin kun sinua eniten kaivattiin?I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Tai siis toisin sanoen jätit lupauksesi toteuttamatta, josta saa mukavan syyn valittaa viikonlopun alun kunniaksi. Tai jotain.
Kyl sie sille varmaan käyttöä keksit. Oikeesti tarttesit muutenkin täyttöä varastoihin.Diogenes kirjoitti:Ja minä vaadin että IRIAD korvaa minulle rahalliset menetykset ... liukuvoide ei ole halpaa ja nyt se tuli ostettua ihan turhaan!Da Big Boss kirjoitti:Mikset sinä ilmestynyt silloin kun sinua eniten kaivattiin?I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Itse asiassa en, kun nuo online-apteekit ei enää myy mulle tai kavereille niitä kivoja sinisiä pillereitä. Taidettiin huijata katteettomalla Visalla kerta liikaa.Rune kirjoitti:Kyl sie sille varmaan käyttöä keksit. Oikeesti tarttesit muutenkin täyttöä varastoihin.Diogenes kirjoitti:Ja minä vaadin että IRIAD korvaa minulle rahalliset menetykset ... liukuvoide ei ole halpaa ja nyt se tuli ostettua ihan turhaan!Da Big Boss kirjoitti:Mikset sinä ilmestynyt silloin kun sinua eniten kaivattiin?I Ride in a Dragon kirjoitti:Teidät kaikki anaaliraiskataan huomenna kolmelta.
Niin, ja ei tuollaista ikäloppua äijänkäppyrää ottais ees elinikäisen saanut karvaturilaskaan. Ymmärrän ongelman. Paska säkä. Vaan ainahan sitä voi kääriä porkkanan kortsuun. Wanha kunnon kikka.
Ja interwebzin iloiset ihmiset auttoivat LoLin kanssa. Patchit ja kaikki, huh huh. Aika hi-techiä ollut tuolloin -93. Typerää kun tuli vain disketti-versio tuolta, piti etsiä cd-versio muualta webzistä. Siinä kai kuuluis ääninäyttely. Miksi koskaan jättäisin kuulematta Patrik Stewartin kaljua ääntä!
Lost Vikings oli kanssa eilen aika nostalginen kokemus. :) Katotaan josko jatkan sitä joku kerta.
http://www.abandonia.com
runedit\\ Porukoilla olis varmaan LoLin alkuperäinen, ihan ostettu CD jossain. Pitää kaivaa jahka Suomeen pääsen.
Ja interwebzin iloiset ihmiset auttoivat LoLin kanssa. Patchit ja kaikki, huh huh. Aika hi-techiä ollut tuolloin -93. Typerää kun tuli vain disketti-versio tuolta, piti etsiä cd-versio muualta webzistä. Siinä kai kuuluis ääninäyttely. Miksi koskaan jättäisin kuulematta Patrik Stewartin kaljua ääntä!
Lost Vikings oli kanssa eilen aika nostalginen kokemus. :) Katotaan josko jatkan sitä joku kerta.
http://www.abandonia.com
runedit\\ Porukoilla olis varmaan LoLin alkuperäinen, ihan ostettu CD jossain. Pitää kaivaa jahka Suomeen pääsen.
Äläs nyt, nimittäin kuten Dropkick Murphyskin toteaa:Rune kirjoitti:Niin, ja ei tuollaista ikäloppua äijänkäppyrää ottais ees elinikäisen saanut karvaturilaskaan. Ymmärrän ongelman. Paska säkä. Vaan ainahan sitä voi kääriä porkkanan kortsuun. Wanha kunnon kikka.
Girls just can't keep up, I'm a real love machine
I've had far better sex while in jail
- Scumboogie
Kävi mielessä sanoa jotain tylyä mutta päätin jättää sanomatta.Diogenes kirjoitti:Äläs nyt, nimittäin kuten Dropkick Murphyskin toteaa:Rune kirjoitti:Niin, ja ei tuollaista ikäloppua äijänkäppyrää ottais ees elinikäisen saanut karvaturilaskaan. Ymmärrän ongelman. Paska säkä. Vaan ainahan sitä voi kääriä porkkanan kortsuun. Wanha kunnon kikka.
Girls just can't keep up, I'm a real love machine
I've had far better sex while in jail