"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lumi ja pienet pusikot.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Eerie

Lumi ja pienet pusikot.

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Tuli tällänen mieleen että miten saisi tehtyä Lunta figujen beisseihin ja maisemaan? Sit toinen olisi et miten saisi tehtyä sellaisia pieniä pusikkoja figujen beisseihin?
minä olen swamphead
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Puskia varmaan saisi tehtyä niitten blisterien pehmusteista.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Käytä patapataa suomennos-->lieden pesujuttu
Eerie

mut eiks siin oo jotain pesuainetta joukossa?
minä olen swamphead
Adnate

Viesti Kirjoittaja Adnate »

Sama ongelma mulla..
Pitäisi tehdä lumikenttä, ku on valhalla army. Lisäisin tähän lisäkysymyksen: Voiko GW:n puista tehdä lumen peittämiä? Jos voi, niin miten?

Omat "lumi" baset on mallia hienoa hiekkaa.. maalataan harmaaksi(mahd. vaalea).. ja lopuksi vähän valkoista päälle. Lopputulos näyttää semmoiselta likaiselta lumelta.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

voihan niistä GW:n puista lumisia tehdä, mutta toisaalta luminen palmu? hmm..... :wink:
Ite laittasin tuohon jotain das-massan tapaista paikoitellen ja tosi ohuissa kerroksissa. Kentän tekoon tällänen tosin tulee hieman kalliiksi lopulta.. Ehkä sitten styroksista leikkaat itsellesi kauniin kumpuilevan, mutta pelikelpoisen maiseman ja laitat liimakerroksen päälle ja väität kivenkovaan, että kyllä se lunta on.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Tenki

Viesti Kirjoittaja Tenki »

ööh oikeaa lunta? :wink: No ei vaan jotain perunajauhoa ja muuta ainoa vaan, että se saattaa kellastua hiukan.
On olemassa kaksi sääntöä. Ensimmäinen on se, että ei ole mitään sääntöä ja toinen on se, että jos tulee kysyttävää katso sääntöä numero yksi.
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Kuivatusta jäkälästä saa aika hauskoja pensaita.
Olen myös nähnyt teräsvillapuskia mutta IMHO jäkälä rules.

M
"Kaulaparta huohottaja"
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Lumikentän saa helpoiten kun ostaa vaikkapa hobbypointista todella upean näköistä teko lunta! Sitä liimailee Havupuiden päälle tulee hieno. (normaalit GW:een puut ovat lehtipuita joten aika tyhmää niiden päälle liimata kun lehdet ovat vihreät :?).
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Adnate

Viesti Kirjoittaja Adnate »

Argonath kirjoitti:(normaalit GW:een puut ovat lehtipuita joten aika tyhmää niiden päälle liimata kun lehdet ovat vihreät :?).
Juu. Mutta kun niihin laittaa sen lumen päälle, ni niitä voi sitten väittää vaikka kuusiksi. Tarvitaan vain vähän mielikuvitusta.
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Adnate kirjoitti:Omat "lumi" baset on mallia hienoa hiekkaa.. maalataan harmaaksi(mahd. vaalea).. ja lopuksi vähän valkoista päälle. Lopputulos näyttää semmoiselta likaiselta lumelta.
Voisit koittaa maalata ensin vaaleansiniseksi vaikka ja sitten valkoista päälle. Tulee "puhtaampaa" lunta.
Eerie

Kiitos paljon! miten paljon sellainen hobby pointin teko lumi maksaa ja millä nimellä sitä kannattaa kysellä sieltä?
minä olen swamphead
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Itse "tein" lunta liimaamalla baseen flockia, jonka sitten maalasin valkoiseksi. Maalin täytyy olla vedellä ohennettua ja sitä joutuu laittamaan aika monta kerrosta. Ihan tyytyväinen olen lopputulokseen.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

puihin saa ainakin valkoisen lumipeitteen ostamalla tiimarista/säästökareilta/... sellaisen purkin sprayta joka on tarkoitettu juuri siihen että sillä tehdään lumisen näköisiä puita ym. . hintaa taisi keryä tollatteelle purkille jotain 3e. Sitten vaan sitä suihkauttelee puiden päälle niin hyviä tulee.

ulkomaisia linkkejä:
http://www.surprise.com/holidays/misses ... _spray.cfm
http://www.edirectory.co.uk/pf/pages/mo ... panyid=880
1+1=10
Peltimarsu

Viesti Kirjoittaja Peltimarsu »

Haha miten ois ostaa ihan vaan skull white spray ja vetää siihen päälle? :roll:

Niin... ostaa GW:n mattoa ja siihen spreijjailee kevyen kerroksen sitä skull whitee ni tulee ihan kivaa lunta :D
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"

Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Eerie

niin mikä ettei...
minä olen swamphead
Anxx

Viesti Kirjoittaja Anxx »

Itse tein lumisia kukkuloita styroksista, jonka päällystin pakkelilla. Sitten vain valkoinen maali päälle.
Fooqa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fooqa »

Grottos kirjoitti:Käytä patapataa suomennos-->lieden pesujuttu
korjaus: Patapata on lieden puhdistukseen tarkoitettua "TERÄSVILLAA"!
sitä voi ostaa esimerkiksi rautakaupasta kun menee ja kysyy onko teräsvillaa! mutta kyllähän jokaisesta suomalaisesta kodista patapataa löytyy! :wink:
Suonissani vertaa salohaltian veri...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”