Neljä. Mahdollisina spawnpointteina matinkylä ja tapiola, pyynnöstä joku muu.Der Dexter kirjoitti:harrastan kovin mieluusti spawnkilliä leppävaaran juna-asemalla, joka (ylläri sinänsä) sijaitsee pääradan varressa, johon on junalla kuulemma helppo päästä.
Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
pistän mietintään nuo spawnit, molemmat tuntuvat kyllä ihan ok optioilta, suunnilleen.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Huomenna ois hyvä mahis testailla listoja Turun reissua varten. Ovet ovat auki jo klo 17 alkaen, joskin meikäläinen keskittyy Descentin pelaamiseen. Huudelkaas siis muut itsellenne vastuksia.
Niin treeni Turkua varten näyttäisi jäävän väliin. Oisko jollakulla hyviä tai huonoja ideoita millä mun pitäis pelata? =)
Niin treeni Turkua varten näyttäisi jäävän väliin. Oisko jollakulla hyviä tai huonoja ideoita millä mun pitäis pelata? =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ollaan tulossa Ollin kanssa, niin ei tarvitse sitten Turussa ekassa pelissä miettiä, että mitens ne säännöt sitten menikään. :)
Sloan+Darius, voitto taattu, eiku....Celebdae kirjoitti:Niin treeni Turkua varten näyttäisi jäävän väliin. Oisko jollakulla hyviä tai huonoja ideoita millä mun pitäis pelata? =)
Voisin mä noilla pelata, mutta en omista, eikä oo varsinkaan aikaa saada maaleihin. Muita ehdotuksia? =)Drakthar kirjoitti:Sloan+Darius, voitto taattu, eiku....Celebdae kirjoitti:Niin treeni Turkua varten näyttäisi jäävän väliin. Oisko jollakulla hyviä tai huonoja ideoita millä mun pitäis pelata? =)
Mä voin lainata :PCelebdae kirjoitti:Voisin mä noilla pelata, mutta en omista, eikä oo varsinkaan aikaa saada maaleihin. Muita ehdotuksia? =)Drakthar kirjoitti:Sloan+Darius, voitto taattu, eiku....Celebdae kirjoitti:Niin treeni Turkua varten näyttäisi jäävän väliin. Oisko jollakulla hyviä tai huonoja ideoita millä mun pitäis pelata? =)
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Ai molemmat? Mitäs Cygnarin heavy warjackeja sulta löytyy maaleissa? Niille vois tulla kans käyttöä...The_Edge kirjoitti:Mä voin lainata :PCelebdae kirjoitti:Voisin mä noilla pelata, mutta en omista, eikä oo varsinkaan aikaa saada maaleihin. Muita ehdotuksia? =)Drakthar kirjoitti:Sloan+Darius, voitto taattu, eiku....Celebdae kirjoitti:Niin treeni Turkua varten näyttäisi jäävän väliin. Oisko jollakulla hyviä tai huonoja ideoita millä mun pitäis pelata? =)
-
Der Dexter
näkisin kyllä, että käyt jollain dariuksella omistamassa turkua, on siinä kansa sit ihmeissään. ite yritän kans saada epätoivosesti Cassiusta maaleihin, jotta sillä sais pelit pystyyn...
Juu molemmat, jaskoista mulla on olemassa/maaleissa kaks defenderiä, ei muuta :PCelebdae kirjoitti: Ai molemmat? Mitäs Cygnarin heavy warjackeja sulta löytyy maaleissa? Niille vois tulla kans käyttöä...
Sit on hunter ja grenadier kevyistä, maalattuja lonkkareita olis kans.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
En oo kummallakaan pelannut yhtään peliä ja Dariuksen mk2-versiota en oo ees kentällä koskaan nähnyt (Sloanin jopa vastassa kerran). Mutta jos Olli nuo casterit lainaat, niin niillä mennään =)Der Dexter kirjoitti:näkisin kyllä, että käyt jollain dariuksella omistamassa turkua, on siinä kansa sit ihmeissään.
EDIT: Olikos sulla Tatu Sentinel maaleissa? Sellaselle vois olla käyttöä.
multa saa jaskoja kans mutta sulla taitaa olla noi kaikki mitä mullakin (defender, thriumppi, thead, rowdy, stormclad, hammersmith + boxin rojut)
Mä voin tulla treenauttamaan turkuun, vaikka en itse mukaan pääsekään. Trollit saavat odottaa ensi viikolla tulevia vahvistuksia, niin stten pääsee pelaamaan ainakin lähes ilman proksyjä. Joku figu taisi jäädä odottamaan autuaampia postituspäiviä. Mutta kai noilla meniiteilläkin voi taas vaihteeksi pelata. Ja jos muistat jaakko ottaa sen buccaneerin kortin mukaan, niin olisi jees, vaikka figut ovat samassa postipaketissa vasta tulossa. Tuttuun tapaan jossain ennen kuutta yritän paikalle saapua.
-
Der Dexter
ekat maalikerrokset vasta oli siinä mun sentinelissa valmiina, ei ihan vielä pelikenttätasoa siis, etenkään jos maalattua halutaan, sen verta kesken.
maaleissa mull on rowdy ja thead, ei vielä muita.
Oolrait. Mä katon mitä omista napeista saa irti...Der Dexter kirjoitti:ekat maalikerrokset vasta oli siinä mun sentinelissa valmiina, ei ihan vielä pelikenttätasoa siis, etenkään jos maalattua halutaan, sen verta kesken.
Buuu, ei löytynytkään Dariusta (eikä loppujen lopuksi Sloaniakaan). =( Mitäköhän sitä enää keksis...
-
Der Dexter
otat sen krayen ja vaiks perusnemon tai jotai. kaikkee villii voi ain keksii
Krayehan voitti tämän vuoden Genconin Steamrollerinkin ettei ihan turha tapaus sekään ;)Der Dexter kirjoitti:otat sen krayen ja vaiks perusnemon tai jotai. kaikkee villii voi ain keksii
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Oli itse asiassa A) Hardcore B) 50 pistettä C) Tier list, ja noista en saa mobilisoitua tähän turneeseen mitään. Mutta ongelma on nyt ratkaistu, kun enää ei ehi vaihtaa =)Pariah kirjoitti:Krayehan voitti tämän vuoden Genconin Steamrollerinkin ettei ihan turha tapaus sekään ;)Der Dexter kirjoitti:otat sen krayen ja vaiks perusnemon tai jotai. kaikkee villii voi ain keksii
Onkos Jaakko paremmassa hapessa jo? Itse voisin mielelläni tulla vääntämään huomenna..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Joo kyllä sitä ihan toimintakunnossa ollaan. Voisin vaikka huomenna pelata näillä mun turnauslistoilla (Skorne), jotka eivät sitten ikinä kentälle päässeet.petskules kirjoitti:Onkos Jaakko paremmassa hapessa jo? Itse voisin mielelläni tulla vääntämään huomenna..
Oon taas avaamassa ovia noin klo 17.15, mutta yritän tähdätä jo viiteen.