Assault Mariinit
Assault Mariinit
Joo vaihan tähä topicin, et alotan noi Blood Angelit, ja nyt kysäsen teidän mielipidettä, et ku hankin armeijaani sanguinary guardei kumminki, nii oisko death company vai sanguinary guards hyvä modelli mahis assault mariineille? en pidä niistä normeista, niin ostan joko sanguja tai death company mariinei, mut maalaan ne sit punasiks vaa
Viimeksi muokannut Ansku, Ti 14.12.2010 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mariineja alottamassa
BA:n hyppyreppujengi taitaa vaatia jonkinmoista opettelemista, kun "pelkällä" jalkaväellä saattaa tulla isompiakin ongelmia taistelussa, jossa ei ole mahdollisuutta käyttää raakaa raskasta tulivoimaa mielinmäärin.
Silti sanoisin DA:n Deathwing olisi kaikista haastavin, jos tarkoituksena on tehdä koko armeija melkoisen kalliista yksiköistä (ei huonoja, mutta pisteissä kalliita), terminaattoreista ja sitten tietenkin lantikoista. Se että saa tasapainotettua armeijan ja osaa toimia sillä kutakin muuta armeijaa vastaan saattaa koitua ehkäpä vaikeimmiksi hommiksi koko pelissä. In mah oppiinio!
Itse olen aina ollut prätkähiirifani ja sen takia pidän eniten DA:n Ravenwingistä. Sillä... moottoripyöriä. Moottoripyöriä kaikkialla!
Silti sanoisin DA:n Deathwing olisi kaikista haastavin, jos tarkoituksena on tehdä koko armeija melkoisen kalliista yksiköistä (ei huonoja, mutta pisteissä kalliita), terminaattoreista ja sitten tietenkin lantikoista. Se että saa tasapainotettua armeijan ja osaa toimia sillä kutakin muuta armeijaa vastaan saattaa koitua ehkäpä vaikeimmiksi hommiksi koko pelissä. In mah oppiinio!
Itse olen aina ollut prätkähiirifani ja sen takia pidän eniten DA:n Ravenwingistä. Sillä... moottoripyöriä. Moottoripyöriä kaikkialla!
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
- Half-breed
BA on helpoin vaihtoehto, sillä niillä on sen verta kaikkea kivaa kamaa, joita muilla ei ole, ja muutenkin ne on tulleet vanillojen jälkeen, niin niillä on kaikki vanillojen hullut kamat. Vanillat on myös suhteellisen iisi jengi pelata, sillä niilläkin on paljon hullua kamaa, mutta BA:lla on enemmän niitä. DA on niin alitehoinen, että sillä pitää jopa osata pelata, jos voittoja haluaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Nyt kyllä meni toi ''vanilla'' ohi... :D
Vanilla mariinit ovat ''perus'' mariineja eli niitä joita myydään Space Marine:ina
Remos kirjoitti:Rakas pieni MCNolife, muistaakseni sua on useammankin kerran pyydetty korjaamaan kirjoitusasua. Nyt on taas paikka siihen...
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95629
Tonne ponkasin topicciin lisää vertausta, eli olen päättänyt, että joko Ultrat tai BA:t ja tuolla onkin sitten väritestit
Tonne ponkasin topicciin lisää vertausta, eli olen päättänyt, että joko Ultrat tai BA:t ja tuolla onkin sitten väritestit