.....nisti.Drumavatic kirjoitti:Darwinisti.NorjanPaavi kirjoitti:Lumi on jees. Heikot hukkukoot lumeen, kyllä vahvat aina kahlata jaksaa. Lisää lunta ja Helsinki kyykkyyn.Da Big Boss kirjoitti:Lol, täällä on lunta reisiin asti ja oksat tuntuvat katkeavan lumen painosta, ja jossain Irlanissa ihmiset eivät selviä 20cm:stä lunta. lololol.
lol
Tarinakisa 2011
Re: Tarinakisa 2011
- Da Big Boss
Odotetaan, että Bieberillä tulisi viimeinkin 17 vuotiaana äänenmurros jolloin osa pahuutta kuolisi pois maailmasta.Half-breed kirjoitti:Väkeä kuolee koko ajan. Harmillisesti tosin Justin Bieber elää edelleen.
Ainiin, autotune.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Da Big Boss kirjoitti:Odotetaan, että Bieberillä tulisi viimeinkin 17 vuotiaana äänenmurros jolloin osa pahuutta kuolisi pois maailmasta.Half-breed kirjoitti:Väkeä kuolee koko ajan. Harmillisesti tosin Justin Bieber elää edelleen.
Dam didi dam, ei mulla tässä muuta paitsi, että Justin elää vielä ikuisesti
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Lennonin tappajalla oli taskussaan se sieppari ruispellossa- kirja. Bieberin tulevan tappajan taskunsisältöjä voidaan sitten arvuutella. Twilight? Necronomicon? Raamattu? .. Dan Abnettin Eisenhorn?
- Da Big Boss
C-C-C-COMBO BREAKER.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- Half-breed
Toinen päivä putkeen kun en tee käytännössä mitään muuta kuin istun koneella. Näyttää lomagonahdus iskeneen huonoon aikaan, kun pitäisi vielä parissa tentissä käydä, ja koulutöitä tehdä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Täsmälleen samanlainem fiilinki täällä Helsingissä. Ei vain huvittaisi tehdä yhtikäs mitään, istua vain koneella ja puuduttaa aivoja laaduttomien fps-pelejen ääressä, ja lukien vielä sotavasaraakin.Half-breed kirjoitti:Toinen päivä putkeen kun en tee käytännössä mitään muuta kuin istun koneella. Näyttää lomagonahdus iskeneen huonoon aikaan, kun pitäisi vielä parissa tentissä käydä, ja koulutöitä tehdä.
Huoh, minä kun toivoin hyvää todistusta. Näin ne tulevaisuudentoiveet kaatuvat laiskuuteen ja itsekurin puutteeseen.
- Half-breed
Näköjään hesassa on jotain joka saa ihmiset laiskottelemaan. Olen tällähetkellä nimittäin Kauniaisissa.Drumavatic kirjoitti:Täsmälleen samanlainem fiilinki täällä Helsingissä. Ei vain huvittaisi tehdä yhtikäs mitään, istua vain koneella ja puuduttaa aivoja laaduttomien fps-pelejen ääressä, ja lukien vielä sotavasaraakin.
- Da Big Boss
Hohoo, eli olet vain muutaman kilometrin minun asuinpaikkani lähellä. Vähänkö siistiä.
BFG aloitettu!
BFG aloitettu!
- Scumboogie
Warhammer Fantasy Battlen 8. edikan sääntökirja. On se Bieber vaan turha jätkä (...jätkä? Mitä mä olen syönyt?).Kakapo kirjoitti:Lennonin tappajalla oli taskussaan se sieppari ruispellossa- kirja. Bieberin tulevan tappajan taskunsisältöjä voidaan sitten arvuutella. Twilight? Necronomicon? Raamattu? .. Dan Abnettin Eisenhorn?
- Half-breed
Onko tämä kutsu BFG-matsiin?Da Big Boss kirjoitti:Hohoo, eli olet vain muutaman kilometrin minun asuinpaikkani lähellä. Vähänkö siistiä.
BFG aloitettu!
- Da Big Boss
Kunpa olisikin. Figuja ei ole vielä yhtäkään, tosin postista on parit cruiserit tulossa. Sääntöjen osaaminenkin on nyt aika kyseenalaista.
Ehkä seuraavassa Conissa voisi olla siistiä ja realistista ottaa matsi.
Ehkä seuraavassa Conissa voisi olla siistiä ja realistista ottaa matsi.
//thumbsDa Big Boss kirjoitti:BFG
- Half-breed
Alkaako ketään muuta jo rasittaa tuo Gilaelin avatar? Ällösöpö pikkutytöltä näyttävä mukahaltia ainakin on alkanut ärsyttää minua.
Tosin samanlaista teillä taitaa olla aina kun vaihdan Rikkusta pois.
Tosin samanlaista teillä taitaa olla aina kun vaihdan Rikkusta pois.
Tuo elokuva on pitänyt nähdä ymmärtääkseen.Half-breed kirjoitti:Alkaako ketään muuta jo rasittaa tuo Gilaelin avatar? Ällösöpö pikkutytöltä näyttävä mukahaltia ainakin on alkanut ärsyttää minua.
Taitaa olla about aina.Tosin samanlaista teillä taitaa olla aina kun vaihdan Rikkusta pois.
Eihän tuossa haltiassa mitään vikaa ole, joskin pidin itse enemmän siitä vihreähiuksisesta.Half-breed kirjoitti:Alkaako ketään muuta jo rasittaa tuo Gilaelin avatar? Ällösöpö pikkutytöltä näyttävä mukahaltia ainakin on alkanut ärsyttää minua.
Silloin, kun vaihdoit Rikkun Kasumiin, joku valitti, ettei se näytä tarpeeksi parrakkaalta veteraanilta. Olisi pitänyt tehdä se parrakas Kasumi niin ei olisi syntynyt tuota avatarvastarintaa.Tosin samanlaista teillä taitaa olla aina kun vaihdan Rikkusta pois
Pitäisköhän miunkin ilkeillä avatarvaihdoilla?
Se oli hyvä, mikä silloin aiemmin oli.Rune kirjoitti:Pitäisköhän miunkin ilkeillä avatarvaihdoilla?
Miau.
Paljon puhetta avatarista. :D Löysin netin ihmemaasta alkuperäisen avatarini, joten päätin nyt vaihtaa takaisin siihen - ainakin joulun ajaksi. Länttäsin sille myös tonttulakin, ja haastan teidät muutkin tonttuilemaan.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.