Paras 40k- muistosi
- Strangelove
Re: Paras 40k- muistosi
Pelailin about 700/800 pisteen peliä Tau (minä) vastaan Ultramarinet (veli), ensimmäisiä koko lyhyellä urallani. Joka tapauksessa veliseni oli juuri ostanut uusia mopoja ja oli tehnyt 5 mopedin squadin. Marsut aloittivat pelin ja mopot painoivat hieman turbo boostia suhteellisen avoimelle paikalle, kun oli saavutettu minun ensimmäinen vuoro.. tyhjennän tulitusta nii mojovasti mopoja päin ku voi sillä armeijalla tulitusta antaa ja yksi mopo kuolee. Seuraavalla vuorolla mopo squad saavutti HQ XV8 Commanderin ammusten saattamana tiputtaen dronet pois tieltä ja lukiten sen aikaisen ainokaisen rakkaan suittini combattiin. Noh, itsehän olin aivan paniikissa koska pidin jopa ainokaista XV8 suittia armeijani tukipilareina ja jokainen tuttavani oli todennut etteivät nuo Tau:t kyllä meleessä pärjää. Vannotin jo tässä tilanteessa että peli on kyl nyt omalta osalta aivan pilalla kun en ollut tajunnut kuinka nopsia nuo mopedit ovat ja kuinka ne kestävät kun vain yksi kaatui täyslaidallisesta tulituksesta.
Noh, voitte vaa kuvitella kuinka maurea hymy tältä pojalta irtosi ku rakas Commander Shas'o viimeistelee viimeisen mopoilijan vuorolla 6 ja pelimuotona perus anhilaatio.
Noh, voitte vaa kuvitella kuinka maurea hymy tältä pojalta irtosi ku rakas Commander Shas'o viimeistelee viimeisen mopoilijan vuorolla 6 ja pelimuotona perus anhilaatio.
No toisaalta ei ehkä lempi muistoni mutta ainakin hauska muisto tuli kolmannesta pelistäni jossa pelasin örkeillä space wolvia vastaan otin turpaan todella kovaa landraider crusader tuhosi lähes kaikki boyzzini ja marinet hoiteli loput.
''Now traitors will learn why we are named the Deathwing!''
Belial, Master of the Deathwing
Ehdottomasti parhain muistoni on kun vastustajan space mariinien 10 terminaattorin ryhmä otti 12 woundia Dark Eldar warrujeni splinter rifleistä, ja 2+ armorsavella heitti 9x1:sen. Muistan varmaan ikuisesti sen kyyneleen mikä vierähti vastustajan poskelle kun rollin jälkeen poisti 9 terminaattioria kentältä(Eivät saaneet mitään aikaiseksi sitä ennen)
Hyvänä kakkosena tulee se kun pelasin witch-huntereita vastaan ja 2 vuorolla(pääsin aloittamaan) sain deep-strikettyä kaikki hevysupport alukseni vastustajan päätyyn ja tuhottua sen 3 Exorcistia(jotka pääsivät yhteensä pelin aikana ampumaan yhden ohjuksen ja sekin missasi kohteensa)
Hyvänä kakkosena tulee se kun pelasin witch-huntereita vastaan ja 2 vuorolla(pääsin aloittamaan) sain deep-strikettyä kaikki hevysupport alukseni vastustajan päätyyn ja tuhottua sen 3 Exorcistia(jotka pääsivät yhteensä pelin aikana ampumaan yhden ohjuksen ja sekin missasi kohteensa)
Ehdottomasti paras muisto on viimeisimmästä pelistä marsuja vastaan. Kaveri oli juuri saanut kymmenen termaria kiinni basiliskiin ja yrittänyt tuhota sen, tosin huonolla menestyksellä. Omalla vuorolla oma rakas penalty legioona chargas termareihin pistäen ryhmään pataa 20-0 siinä taistelussa kuoli 4 legioonalaista ja 6 terminaattoria. Legioonalla oli knife fighters (?) kyky ja kutosia tuli kiitettävästi... Enkä menettäny kyseisen pelin aikana kuin kyseisen legioonan..... Kaverin peli "vähän" kusi.
Ent. Imperial General
-
Hattivatti
Olen voittanut pelin. Jopa parikin kertaa.
Paras muisto oli ehkä sillon ku pelasin ekoja kertoja 40kta ja oltiin kaverin kanssa aika alottelioita niin pelattiin aina ukkojen loppumiseen asti. Sitte kerran ku ehotinki et oltas pelattu objective matsi. no pelaillessa matsi meni nopeesti ja mä olinki jo ihan parin miehen varassa. ku kuudes vuoro tuli nii muistutin kaverile et sil ei oo yhtään objectivee ja mul kaks. noh kaveri oli unohtanu sen koko homman ja mä olin voittanu sen noin viidellä kaaosmarsulla.
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar
If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
1000p Necrons
1500p Dark eldar
If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
Paras 40k muisto?
Ehkä se oma paras muisto on kun joskus tuossa aikaa sitten kun alko sillonen pändi kaveri (nykyää vaan kaveri) pelaan örkeillä ja kyseli multa neuvoa ja mitä mieltä ite oon örkeistä...sanoin siihe itsevarmasti : "Örkeillä ei mikää maksa mitää, eikä millää tee mitää." ...
Aluksi pelattiin tietenki semmosia pikku pelejä...500pts ja 750pts... sitte alettiin pelaan oikeen kokosia pelejä...enään minä en pärjännykkää ku kaveri lyö 8654344908 shoota boy:tä vastaan ja sitte on vielä 3568932 slugga boy:tä rekassa tulossa vastaan... siinä alko sitte kummittelemaan mielessä tuo itsevarma lausahdus " Örkeillä ei mikään maksa mitään, eikä millään tee mitään."
Nyt sitten aina kun pelataan ja otan pataa, itken itseni illalla uneen miettien, miksi? Mikä petskules siinä on ku ei riitä tuli voima niitä kaikkia tappamaan?!.
Ehkä se oma paras muisto on kun joskus tuossa aikaa sitten kun alko sillonen pändi kaveri (nykyää vaan kaveri) pelaan örkeillä ja kyseli multa neuvoa ja mitä mieltä ite oon örkeistä...sanoin siihe itsevarmasti : "Örkeillä ei mikää maksa mitää, eikä millää tee mitää." ...
Aluksi pelattiin tietenki semmosia pikku pelejä...500pts ja 750pts... sitte alettiin pelaan oikeen kokosia pelejä...enään minä en pärjännykkää ku kaveri lyö 8654344908 shoota boy:tä vastaan ja sitte on vielä 3568932 slugga boy:tä rekassa tulossa vastaan... siinä alko sitte kummittelemaan mielessä tuo itsevarma lausahdus " Örkeillä ei mikään maksa mitään, eikä millään tee mitään."
Nyt sitten aina kun pelataan ja otan pataa, itken itseni illalla uneen miettien, miksi? Mikä petskules siinä on ku ei riitä tuli voima niitä kaikkia tappamaan?!.
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Oli pakko vielä lisätä tämä! :) Eli kun pelasimme kaverini kanssa aikanaa chaos vs daemons minulla demonit. Deeppasin Creat Unclean One:nin kentälle ja tuhosin yhden Marine squadin ,mutta sitten tuli thousand sons squad jonka sorsalla oli force weapon joka lahtasi unclean onen heti:) Se oli vaan niin eeppistä kun semmonen demoni kuolla kupsahtaa yhdestä sorsasta :)
''Now traitors will learn why we are named the Deathwing!''
Demonit on btw immuuneja instakillille eli mitkään force weaponit ei tapa greater demonia helposti.Sotapomo kirjoitti:Oli pakko vielä lisätä tämä! :) Eli kun pelasimme kaverini kanssa aikanaa chaos vs daemons minulla demonit. Deeppasin Creat Unclean One:nin kentälle ja tuhosin yhden Marine squadin ,mutta sitten tuli thousand sons squad jonka sorsalla oli force weapon joka lahtasi unclean onen heti:) Se oli vaan niin eeppistä kun semmonen demoni kuolla kupsahtaa yhdestä sorsasta :)
Magnumit on täällä aina valmiina.
paras peli oli eka pelini kun stricink skorpparini (6) teurasti 28 hormagaunttia
ja viis ragerii jolt en oikein odottanut mitään teurasti hive tyrantin ja otti puolet woundeist carnifexilt
sitten samana iltana pelsin necroneil niin yks ryhmä necron warriorei voitti klosikses 6 ravenerii ilman yhtään haavaa (ravenerit assaulttas)
ja viis ragerii jolt en oikein odottanut mitään teurasti hive tyrantin ja otti puolet woundeist carnifexilt
sitten samana iltana pelsin necroneil niin yks ryhmä necron warriorei voitti klosikses 6 ravenerii ilman yhtään haavaa (ravenerit assaulttas)
BLOOD FOR THE BLOOD GOD SKULLS FOR THE SKULL THRONE
Viime vk-loppuna tuli kavereiden kaa pelattua ensimmäistä "varsinaista" apo-peliä, oli "huimat" 11k molemmin puolin. Peli oli tietysti täynnä hauskoja sattumia, mutta yksi jäi parhaiten mieleen, koska se sattui minulle.
Itse asiaan: Dire-ryhmästäni oli enään pelkkä exa elossa ja kaveri assauttas örkeillään sen kimppuun ( en nyt muista virallista yksikön nimeä, mutta ne rakettirepuilla liikkuvat jokatapauksessa). Tiivistettynä tapoin hänen 6 tai 7 vahvuisesta yksiköstään yhden örkin ("No ihan jees"- ajattelin). Noh sitten hän iskee takaisin ja iskee sisään kaiken kaikkiaan 6 haavaa, noh minä heitän nopat ja tulos: 6,6,5,4,4 ja 3. "AAARGH, perkules jäi yhdestä kiinni!"-manasin ja aloin siirtämään exaa pois pöydältä, kunnes kaveri huomautti että eikö exalla ole 3+ save? Noh, tarkastin ja niinhän olikin. Lopputulos: exa voittaa taistelun ja örkit lähtee karkuun! Exa ottaa kiinni ja repii palasiksi.
Ei mikään huima suoritus, mutta tilanteena koominen kun olin varma että exa oli kuollut, mutta kaverin kommentti sai sitten tarkastamaan saven. : D
(Huomioikaa se että kyseessä oli vasta kolmas pelini eldareilla.)
-G
Itse asiaan: Dire-ryhmästäni oli enään pelkkä exa elossa ja kaveri assauttas örkeillään sen kimppuun ( en nyt muista virallista yksikön nimeä, mutta ne rakettirepuilla liikkuvat jokatapauksessa). Tiivistettynä tapoin hänen 6 tai 7 vahvuisesta yksiköstään yhden örkin ("No ihan jees"- ajattelin). Noh sitten hän iskee takaisin ja iskee sisään kaiken kaikkiaan 6 haavaa, noh minä heitän nopat ja tulos: 6,6,5,4,4 ja 3. "AAARGH, perkules jäi yhdestä kiinni!"-manasin ja aloin siirtämään exaa pois pöydältä, kunnes kaveri huomautti että eikö exalla ole 3+ save? Noh, tarkastin ja niinhän olikin. Lopputulos: exa voittaa taistelun ja örkit lähtee karkuun! Exa ottaa kiinni ja repii palasiksi.
Ei mikään huima suoritus, mutta tilanteena koominen kun olin varma että exa oli kuollut, mutta kaverin kommentti sai sitten tarkastamaan saven. : D
(Huomioikaa se että kyseessä oli vasta kolmas pelini eldareilla.)
-G
Dr. Icchan » Ma 29.10.2012 18:22
Norjassa karhutrio oli murtautunu mökkiin, syöny safkat, juonu kaljat, repiny kalusteet hajalle ja paskonu sänkyyn. Joten ei ne aina pasko metsään
Norjassa karhutrio oli murtautunu mökkiin, syöny safkat, juonu kaljat, repiny kalusteet hajalle ja paskonu sänkyyn. Joten ei ne aina pasko metsään
Eeppisin 40k muisto?
Äkkiseltään tulee mieleen yhdessä turnauksessa Tau:ta vastaan pelattu peli. Heti alussa vastustaja onnistui pysäyttämään platoonojen etenemisen ovelalla tankkien kanssa temppuilulla, Russi räjähti ennen kuin se ehti ampua, ja koska pelissä piti hallita kentän neljänneksiä, tilanne alkoi olla varsin epätoivoisen oloinen (Pelasin lähes puhdasta jalkaväki-listaa). Sittenhän siinä oli lopputilanne, ja mitenkäs kävikään?
Yhdellä neljänneksellä oli Platoon Commander, jonka Squadi oli ammuttu, mutta joka oli päättänyt jäädä vielä siihen kykkimään, tehden sen neljänneksen valtaamattomaksi. Toisella neljänneksellä ei ollut mitään (ei yhtä ainutta ukkoa), joten sekin neljännes jäi valtaamatta. Kolmannella Neljäksella neljänneksellä oli vielä Primaris Psyker(Joka onnistui vetämään 5+ invun neljästi) ja Comissaari: Tätäkään neljännestä ei kukaan vallannut kokonaan, Neljänneltä neljännekseltä löytyi omat Heavy-weaponit, joten se neljännes kuului Kaartille, tuoden minulle voiton.
Äkkiseltään tulee mieleen yhdessä turnauksessa Tau:ta vastaan pelattu peli. Heti alussa vastustaja onnistui pysäyttämään platoonojen etenemisen ovelalla tankkien kanssa temppuilulla, Russi räjähti ennen kuin se ehti ampua, ja koska pelissä piti hallita kentän neljänneksiä, tilanne alkoi olla varsin epätoivoisen oloinen (Pelasin lähes puhdasta jalkaväki-listaa). Sittenhän siinä oli lopputilanne, ja mitenkäs kävikään?
Yhdellä neljänneksellä oli Platoon Commander, jonka Squadi oli ammuttu, mutta joka oli päättänyt jäädä vielä siihen kykkimään, tehden sen neljänneksen valtaamattomaksi. Toisella neljänneksellä ei ollut mitään (ei yhtä ainutta ukkoa), joten sekin neljännes jäi valtaamatta. Kolmannella Neljäksella neljänneksellä oli vielä Primaris Psyker(Joka onnistui vetämään 5+ invun neljästi) ja Comissaari: Tätäkään neljännestä ei kukaan vallannut kokonaan, Neljänneltä neljännekseltä löytyi omat Heavy-weaponit, joten se neljännes kuului Kaartille, tuoden minulle voiton.
- anteeksiantamaton
No en parasta tiiä mut yks hyvä oli kun pelasin 1500 pisteen pelin taulla eldareit vastaa.
Pääsinn alottaa pelin ja ekana ammun hammerheadifn hänen fire dragonejen ja phoenix lordin wave serpenttiin.
Kun se sitten räjähti niin se vei mukanaan puol seer counsilia, vähä fire dragonei ja oisko ollu joku 10 guardianii.
Se oli lopuksi hyvin tiukka peli ja vaikka hävisinki niin se oli hyvin ikimuistoinen peli.
Toinen oli ku olin häviämässä pelin Niin viimeinen termu squadi ampui cyclonel objectii contestoivaa rhinoo ja tuli vaan shaken.
Mutta sitten samaan aikaan Belial oli yksin contestoimassa vastustaja ainoota objectii ja onnistu varmaa jotai 10+ savee ja 20+ invuu.
ja tappoiki kai squadillisen templareita ja pysyikin siinä muutaman vuoron ennen ku emperor's champion sai viimeisen woundin tehtyä.
Se oli aika eeppinen hetki mun TODELLA huonolla noppa tuurilla ja vaikka hävisin se oli silti hienoa.
Pääsinn alottaa pelin ja ekana ammun hammerheadifn hänen fire dragonejen ja phoenix lordin wave serpenttiin.
Kun se sitten räjähti niin se vei mukanaan puol seer counsilia, vähä fire dragonei ja oisko ollu joku 10 guardianii.
Se oli lopuksi hyvin tiukka peli ja vaikka hävisinki niin se oli hyvin ikimuistoinen peli.
Toinen oli ku olin häviämässä pelin Niin viimeinen termu squadi ampui cyclonel objectii contestoivaa rhinoo ja tuli vaan shaken.
Mutta sitten samaan aikaan Belial oli yksin contestoimassa vastustaja ainoota objectii ja onnistu varmaa jotai 10+ savee ja 20+ invuu.
ja tappoiki kai squadillisen templareita ja pysyikin siinä muutaman vuoron ennen ku emperor's champion sai viimeisen woundin tehtyä.
Se oli aika eeppinen hetki mun TODELLA huonolla noppa tuurilla ja vaikka hävisin se oli silti hienoa.
- Haizelhoff
- Valvoja
Kun dark eldarini voittivat grey knightit <3.
-
Captain-Jake
Haista nyt jo! :DHaizelhoff kirjoitti:Kun dark eldarini voittivat grey knightit <3.
Eihän tähän voi muuta sanoa kuin se kun läppä paladin GK:ni voittivat "perinteisen" GK razorilistan. Ois niitä ykkösten määriä! ;)
Pelasin ekoja kertoja uusilla örkeillä, mutta army bookki ja sääntökirja oli unohtunut kotiin.
Peli oli jo ratkennut vastapuolen voitoksi, mutta viimeisellä kukkulalla nökötti yksinäinen grotti kanuuna ryhmä. Kukaan ei oikein tiennyt artilleryn sääntöjä, joten kun plague marine viimein pääsi ampumaan tykkiä oltiin kaikki vähän hämmentyneitä. Reiluna pelaajana ehdotin että kun olen unohtanut army bookin niiin voin viimeiselle figulla kokeille tripla kuutosen savea. Hilpeän saakuli rituaalin jälkeen nopat vierivät kädestäni taistelutantereelle kaataen tykkiä ampuneen plague marinen ja kääntyen osoittamaan epäpyhää numeroyhdistelmää.
40K johdatti minut saakuli.
Peli oli jo ratkennut vastapuolen voitoksi, mutta viimeisellä kukkulalla nökötti yksinäinen grotti kanuuna ryhmä. Kukaan ei oikein tiennyt artilleryn sääntöjä, joten kun plague marine viimein pääsi ampumaan tykkiä oltiin kaikki vähän hämmentyneitä. Reiluna pelaajana ehdotin että kun olen unohtanut army bookin niiin voin viimeiselle figulla kokeille tripla kuutosen savea. Hilpeän saakuli rituaalin jälkeen nopat vierivät kädestäni taistelutantereelle kaataen tykkiä ampuneen plague marinen ja kääntyen osoittamaan epäpyhää numeroyhdistelmää.
40K johdatti minut saakuli.
- Haltijajorma
Viime pelissä oli miun suippokorvia vastassa demonit ja toisella kierroksella Avatar päätyi haastamaan Veritirsu closikseen, jossa kädenvääntö jatkui 5 vuoroa ennen kuin Avatar sai lyötyä tirsun maahan :D oi sitä onnea. Valitettavasti muu armeija oli jotakuinkin kuollut, mutta Jumalien kädenvääntö oli päättynyt suippokorvien voittoon :D
- Half-breed
[pilkunviilaus]Kummatkaan eivät ole mitään jumalia. Thirsteri on demoni, ja Avatar on vain pirstale Khainen olemusta, eikä itse Khaine.[/pilkunviilaus]Haltijajorma kirjoitti:Jumalien kädenvääntö oli päättynyt suippokorvien voittoon
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Haltijajorma
No jöö :D mutta silti.