Muovinen Delf Black Guard
-
vompovompatti
Muovinen Delf Black Guard
Kuten otsikko sanoo on tavoitteena luoda kokonaan muovinen black guard-yksikkö. Osat olen jo pitkälti valinnut, mutta muutamia pieniä asioita pitäisi vielä päättää ja nyt kysynkin teidän apuanne hyvä sotavasaran väki.
-Mikä soitin muusikolle? Aluksi mietin rumpua, mutta mistä rumpu? Torvi löytyy kaikista muista yksiköistä, joten haluaisin eliitilleni jotain muuta.
-Mistä standardi? En ole valinnut tuleeko yksikölle lippu, viiri vai roomalaistyylinen "kotka". Jotain pitää kuitenkin standard bearerille saada kouraan.
-Väriteema? Luonnollisesti yksiköstä tulee tumma, mutta jotain kontrasti siihen tummaan metalliin pitää saada. Ehdotuksia.
Guardit tulen kasaamaan käyttäen de warrujen jalkoja, ritarien rintakehää, päitä ja käsiä. Hilparit lainataan empire militialta, koska tykkään niiden yksinkertaisesta ulkonäöstä. Suurin ongelma on saada molemmat kädet kauniisti kiinni hilpariin.
Kiitos jo valmiiksi kaikille, jotka auttavat minua ehdotuksillaan.
-Mikä soitin muusikolle? Aluksi mietin rumpua, mutta mistä rumpu? Torvi löytyy kaikista muista yksiköistä, joten haluaisin eliitilleni jotain muuta.
-Mistä standardi? En ole valinnut tuleeko yksikölle lippu, viiri vai roomalaistyylinen "kotka". Jotain pitää kuitenkin standard bearerille saada kouraan.
-Väriteema? Luonnollisesti yksiköstä tulee tumma, mutta jotain kontrasti siihen tummaan metalliin pitää saada. Ehdotuksia.
Guardit tulen kasaamaan käyttäen de warrujen jalkoja, ritarien rintakehää, päitä ja käsiä. Hilparit lainataan empire militialta, koska tykkään niiden yksinkertaisesta ulkonäöstä. Suurin ongelma on saada molemmat kädet kauniisti kiinni hilpariin.
Kiitos jo valmiiksi kaikille, jotka auttavat minua ehdotuksillaan.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Re: Muovinen Delf Black Guard
Jos noita empireitä löytyy enemmänkin nii sieltä sellanen iso lippu kouraan ja hieno freehandi siihen.-Mistä standardi? En ole valinnut tuleeko yksikölle lippu, viiri vai roomalaistyylinen "kotka". Jotain pitää kuitenkin standard bearerille saada kouraan.
Vallejon jade greeniä reunoihin, mun mielestä ainakin toimii ja tulee ihan hyvän näköstä. Toinen vaihtoehto vois olla joku sininen siihen reunaan. Oisko keltaset kankaat mitään? vois sopia tai sitten ei, paha sanoa-Väriteema? Luonnollisesti yksiköstä tulee tumma, mutta jotain kontrasti siihen tummaan metalliin pitää saada. Ehdotuksia.
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...
ei millään pahalla mut silleen...
- Dark Elf69
Itse en nyt muista minkä kokoisia tai edes näköisiä ne empiren halberdit on, mutta onko mahdollista käyttää hilpareissa olevia käsiä joista voisi karsia kaiken sopimattoman pois ja nakata päälle vähän green stuffia ja lähteä siitä askartelemaan. Yks vaihto ehto olisi ottaa jäykkää rauta lankaa ja tehdä käsiin reiät ja käyttää rautalankaa halberdin vartena.
Sitten lippu. tee itse jostain plasticardista tai sitten ihan vain paperi lippu. Toki corsaireilla on mielestäni ihan hienon näköinen ja yksinkertainen lippu jota on helppo somistaa. Rummunhan voi tehdä vaikka sopivan paksuisesta putken pätkästä ja green stuffista. Toki puustakin saa sellaisen tehtyä ja siihen greenstuffia.
Väri teema. Kirkas punainen sinne tummuuden keskelle tai jos haluaa synkentää niitä vielä hitusen niin liche purplea. Itse maalsin viimmeksi vihreällä. Aika lailla maku kysymys eli sitä mistä itse tykkäät. Kokeilet yhteen jos ei sun mielestä toimi niin kokeilet toisen moista väriä.
Sitten lippu. tee itse jostain plasticardista tai sitten ihan vain paperi lippu. Toki corsaireilla on mielestäni ihan hienon näköinen ja yksinkertainen lippu jota on helppo somistaa. Rummunhan voi tehdä vaikka sopivan paksuisesta putken pätkästä ja green stuffista. Toki puustakin saa sellaisen tehtyä ja siihen greenstuffia.
Väri teema. Kirkas punainen sinne tummuuden keskelle tai jos haluaa synkentää niitä vielä hitusen niin liche purplea. Itse maalsin viimmeksi vihreällä. Aika lailla maku kysymys eli sitä mistä itse tykkäät. Kokeilet yhteen jos ei sun mielestä toimi niin kokeilet toisen moista väriä.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
-
vompovompatti
Kädet sain nyt testi figuurilla toimimaan hyvin. Ihan edustuskelpoinen yksilö tuli. Maalia odotellessa...
Musikantti tulee saamaan rummun. Tulen varmaankin itse valmistamaan soittimen tai jos ryhdyn oikein laiskaksi nappaan soittimen bretonnian men at armseilta.
Standardista en ole vielä varma, vaikka lippua onkin nyt kahdesti jo ehdotettu. Freehandit tulisivat olemaan kamalan näköisiä, koska en ole maalaajana mikään erikoisen hyvä. Kohokuviollinen lippu on taas vain tylsä. Pitää vielä miettiä mitä valitsee.
Musikantti tulee saamaan rummun. Tulen varmaankin itse valmistamaan soittimen tai jos ryhdyn oikein laiskaksi nappaan soittimen bretonnian men at armseilta.
Standardista en ole vielä varma, vaikka lippua onkin nyt kahdesti jo ehdotettu. Freehandit tulisivat olemaan kamalan näköisiä, koska en ole maalaajana mikään erikoisen hyvä. Kohokuviollinen lippu on taas vain tylsä. Pitää vielä miettiä mitä valitsee.
No jos ei freehandit innosta, niin kannattaa ehkä sitten mieluummin harkita jotain tyyliä O & G tai Tomb Kings, eli vaan joku tunnus tikun nokassa, eikä mitään kangasosaa. Ei ehkä ole niin näyttävä kuin hieno freehandilippu, mutta jos taito ei riitä freehandeihin niin sitten on järkevämpää ottaa suosiolla jotain yksinkertaisempaavompovompatti kirjoitti: Standardista en ole vielä varma, vaikka lippua onkin nyt kahdesti jo ehdotettu. Freehandit tulisivat olemaan kamalan näköisiä, koska en ole maalaajana mikään erikoisen hyvä. Kohokuviollinen lippu on taas vain tylsä. Pitää vielä miettiä mitä valitsee.
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...
ei millään pahalla mut silleen...
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Pistät standardin jossa on ristiin naulittu haltia tai inehmo. Rumpuja saa esim maraudereilta tai otat zombielta sen levyn missä on nyljetty naama ja konffaat rummun siten että se naama on sen kalvo. Standardin päänä vaikka ritarien peitsi.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
vompovompatti
Tuo korkeahaltia standardina voisi toimia. Sattumalta löytyisi sopiva jamppa, jonka voisi laittaa roikkumaan/riippumaan/tjsp.Morhgoz kirjoitti:Pistät standardin jossa on ristiin naulittu haltia tai inehmo. Rumpuja saa esim maraudereilta tai otat zombielta sen levyn missä on nyljetty naama ja konffaat rummun siten että se naama on sen kalvo. Standardin päänä vaikka ritarien peitsi.