Kai se Eiryss pitää haltioille antaa... no ompahan vähemmän muita mage huntereita. Sitten jos jollakin hetkellä tytsy ei listaan mahdu, niin tämä siirtyy palkkasoturipöydälle muiden värvättäväksi.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Chromeoo kirjoitti:nyt on sellane juttu et sloani on alkanu kiinnostaa liikaa, en tiiä ketä sen kanssa pelailis... krayeä en omista, dariusta en ees osta, eli...
Mä voin kyl lainata Krayea, kun jotenkin en vaan ite jaksa sitä. Sloan tosin on ihan mielenkiintoinen casteri, mutta tässä kampanjassa voi olla vaarana, että ainakin osan aikaa joutuu pärjäämään ilman Reinholdtia... no vaihtelua sekin toki =)
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mulla ei oo oikeestaan muuta väliä ku ett haluun riehua Juhon ja Tepon kanssa ympäri Immorenia. Kun Juho nyt on Cygnarin puolelle menossa, niin voitais heilahtaa samaan jengiin. Ite voisin varata Carverin ja Rorsh&Brinen (jos possuarmeija Cygnariin on ihan ok), Teppo lainaa joltain figuja eikä tiedä viel listastaan mitään.
Cryxiäkin me ollaan jonkun verran mietiskelty, mutta vähä päädyttiin sitte että potkitte meidät pihalle jos tullaan banejen ja deathjackien kanssa kun ei muitakaan figuja oo. =)
Edit: Voin mäkin ihan Cygnaria pelata toki jos ei possut kelpaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Saa sitä tuoda ihan mitä tahansa kalustoa, Cryxistä nyt on aika vaikeeta olla tekemättä hyviä listoja =)
Jos on erityisiä haluja olla samassa tiimissä, niin yritetään ottaa huomioon. Toki mieluiten samaa faktiota kaikki, mutta "ylijäämäfaktiot" pitää sijoittaa joka tapauksessa jonnekin. Helpompi sanoa sitten, kun lopullinen pelaajamäärä on paremmin selvillä, joten loputkin hopi hopi nimeä listalle!
noin, nyt viikon tappelun jälkeen pystyn taas kirjautumaan sotuun niin saa ilmoittauduttua..
eli Hermanni Raatevaara mukaan
Khadorilla tullaan, PoMia löytyy yksi 50p T4 eKreoss lista mutta ei sillä vielä juhlita :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Yksi pieni sääntöviilaus mitä oon tässä harkinnut:
*Jos valitset ekaksi casteriksi characterin, jolla ei ole eeppistä versiota, niin saat valita toiseksi kenet tahansa eeppisen tai ei-eeppisen version, mutta vain siis toisen. Näin valinnanvaraa on vähän enemmän. Toki edellyttää, että kukaan ei käytä tuota charrua omana ensisijaisena casterinaan. Ja ensisijaisen valinnalla on etusija, toissijaiset sitten niistä, mitä jää jäljelle.
Muuten mikäli hyviä tai vain hauskoja erikoissääntöjä pöydille tulee mieleen, niin pistäkää tulemaan. Ei tarvitse välttämättä olla täysin reiluja =)
Jahas, vaimolla on kuntoutusjakso 17.1. alkaen Kuopiossa, ja ilmeisesti matkoista saa vain kela-korvauksen, eli omavastuu jää itselle. Eli täytynee kampanjan matkarahat siirtää kutenkin vaimon käyttöön, olettaisin että tuo on aavistuksen tärkeämpi, joskaan ei hauskempi tapahtuma :).
Eli paikallepääsemiseni todennäköisyys nytkähti kyllä nyt aika paljon pienemmäksi, mutta yritän vielä katsella optioita, josko juku tuttu sattuisi liikkumaan sinnepäin silloin, kuitenkin töistä vapaa viikonloppu.
Voisinpa muuten varata Dr Arkadiuksen varalockiksi ittelleni. Jos joku toinen possupelaaja nyt päätyy paikalle niin saa sen mun puolesta ottaa, mutta oishan toinen locki kuiteskin ihan kiva olla. Tiedä sitten tuleeko sitä ees boosteppiin kampanjaviikonloppuun mennessä.
Samaten voisin tehdä pikkusen varauksen Alten Ashleyhyn. Normaaliin 35p listaan se ei taida ihan mahtua, mutta jos saa jotain jämäpinnoja lisää kampanjasetistä tai haluun muokkailla listaa ni se vähä kiinnostelis.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
isketäänpä tännekin varoitus, voipi olla että tuloni estyy, varmistus viikon kuluessa, iski hieman force majourea näiden päivien paikkeille, katsotaan miten keksi murenee, ja vaikuttaa asioihin
jeps, eli kaljut miehet valtakuntien vapautuvat muiden kuolevaisten käyttöön, tuli muita esteitä nyt tuolle viikonlopulle, tuskinpa edes illaksi ehdin sunnuntaiksi takaisin eteläsuomeen.
scratch one baldie
Der Dexter kirjoitti:jeps, eli kaljut miehet valtakuntien vapautuvat muiden kuolevaisten käyttöön, tuli muita esteitä nyt tuolle viikonlopulle, tuskinpa edes illaksi ehdin sunnuntaiksi takaisin eteläsuomeen.
scratch one baldie
Noo ei voi mittään. Ens kerralla sit.
Mutta muutes saiskos teikäläisen figukokoelmaa (tai ainakin jotain osaa siitä) lainata? Voisi auttaa sopivien tiimien kasaamisessa ja ainakin Terohan halusi testata jotain lainanappeja...
Lievien tilaongelmien takia osallistujamäärää joudutaan luultavasti rajoittamaan korkeintaan 18 peluriin. Maksimi saattaa pudota tuostakin vielä vähän (=nykyilmotilanteen tasalle), mutta tohon 18 asti kaikki ilmoittautumaan ehtineet järjestellään jollain tavalla mukaan. Eli toisin sanoen jos haluat tulla mukaan, niin ilmoa NYT HETI kehiin. Parin päivän päästä voit jäädä rannalle ruikuttamaan.