LotR-turnaus Kuopiossa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Pikku-Make
Re: LotR-turnaus Kuopiossa
Ilmoittaudun. Marko Tani ja Haltsut/mahudit... Otan molemmat armeijat mukaan, toista voi tarvittaessa lainata.
Gmail kutsuja tarjolla!
KYSYMYKSIÄ LotR-turnaus Kuopiossa
HUOMIO: En käytä joskus taannoin tekemääni listaa, en ollut pelannut silloin yhtään enkä tiennyt miten easterlingeilla pelataan. Nyt tiedän paremmin ja osaan tehdä järkevä(mmä)n listan.
Pari kysymystä ennen kun voin tehdä listan:
1. Onko joku tuomassa Shadows in the East (vai mikä nyt olikaan) kirjaa turnaukseen? Ei muuten, mutta Khamûlin erikoissääntöjä en tiedä (GW ei paljasta erikoissääntöjä, statit vain), eli joudun perus kurakapteeneilla tulemaan jos ei tuo.
Jos tuo, onko jollakulla ratsain olevaa sormusaave tai Khamûl figua lainaan?
2. Saanko peluuttaa neliöbeissisiä trolleja mordor trolleina?
3. Minkä tasoinen proxytys on sallittua? Minulla riittäisi nimittäin oikeat figut jos saisin proxyttaa seuraavasti:
- Haradrim ratsastajia Kataphrakteina, ja eri näköisiä haradrim ratsastajia ratsu-sankareina.
- Jousi Easterlingejä easterling halberdi Easterlingeinä.
- Muista selvästi erottuva warriori lippu-warriorina.
Jos nuo käy, niin pitäisi riittää omat figut, joka olisi parempi. Ei vielä täysin varmaa, koska en voi tehdä listaa ennen kuin kysymykseen 1. ja 2. vastataan.
Edit: Ja niin, armeijani on pelkkä Rhûn, eikä Rhûn+Harad niin kuin ensin luulin.
Pari kysymystä ennen kun voin tehdä listan:
1. Onko joku tuomassa Shadows in the East (vai mikä nyt olikaan) kirjaa turnaukseen? Ei muuten, mutta Khamûlin erikoissääntöjä en tiedä (GW ei paljasta erikoissääntöjä, statit vain), eli joudun perus kurakapteeneilla tulemaan jos ei tuo.
2. Saanko peluuttaa neliöbeissisiä trolleja mordor trolleina?
3. Minkä tasoinen proxytys on sallittua? Minulla riittäisi nimittäin oikeat figut jos saisin proxyttaa seuraavasti:
- Haradrim ratsastajia Kataphrakteina, ja eri näköisiä haradrim ratsastajia ratsu-sankareina.
Jos nuo käy, niin pitäisi riittää omat figut, joka olisi parempi. Ei vielä täysin varmaa, koska en voi tehdä listaa ennen kuin kysymykseen 1. ja 2. vastataan.
Edit: Ja niin, armeijani on pelkkä Rhûn, eikä Rhûn+Harad niin kuin ensin luulin.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Re: KYSYMYKSIÄ LotR-turnaus Kuopiossa
Joo, toki. Pääasia, että base on about oikean kokoinen, muodolla ei ole väliä.aatami kirjoitti: 2. Saanko peluuttaa neliöbeissisiä trolleja mordor trolleina?
Kunhan figuilla on about oikea varustus, ne eivät ole käpylehmiä tai pehmolelupapukaijoja ja vastustajalle on selvää, mikä on mitäkin niin alles ok. =)3. Minkä tasoinen proxytys on sallittua? Minulla riittäisi nimittäin oikeat figut jos saisin proxyttaa seuraavasti:
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Multa löytyy kaikki kirjat, ja varmaan nappaan ne kaikki mukaan. Ja kyllähän GW:n sivuilta löytyy erikoissäännötkin, tuolta.aatami kirjoitti: 1. Onko joku tuomassa Shadows in the East (vai mikä nyt olikaan) kirjaa turnaukseen? Ei muuten, mutta Khamûlin erikoissääntöjä en tiedä (GW ei paljasta erikoissääntöjä, statit vain), eli joudun perus kurakapteeneilla tulemaan jos ei tuo.
Ja voin tuoda ratsastavan Khamulin.
LOTR:issa väärän muotoiset / kokoiset baset vaikuttaa enemmän pelin kulkuun kuin muissa GW:n peruspeleissä.
Phil Kelly says "No!"
Miten paljon? Jos vaikuttaa radikaalisti, niin voiko joku sitten lainata X määrää mordor trolleja?Garoth kirjoitti:Multa löytyy kaikki kirjat, ja varmaan nappaan ne kaikki mukaan. Ja kyllähän GW:n sivuilta löytyy erikoissäännötkin, tuolta.aatami kirjoitti: 1. Onko joku tuomassa Shadows in the East (vai mikä nyt olikaan) kirjaa turnaukseen? Ei muuten, mutta Khamûlin erikoissääntöjä en tiedä (GW ei paljasta erikoissääntöjä, statit vain), eli joudun perus kurakapteeneilla tulemaan jos ei tuo.
Ja voin tuoda ratsastavan Khamulin.
LOTR:issa väärän muotoiset / kokoiset baset vaikuttaa enemmän pelin kulkuun kuin muissa GW:n peruspeleissä.
Jos tilanne vaatii niin minulta löytyy kaksi kappaletta Isengard Trolleja joita voi lainata ja joiden pitäisi teoriassa mennä Mordorin vastaavasta ilman kummempia vaikeuksia. Peikkoja en tosin ole vielä ehtinyt maalailemaan joten jos näitä tarvitaan niin kertokaa että ehdin laittaa edes jotain väriä pintaan. :Daatami kirjoitti:Miten paljon? Jos vaikuttaa radikaalisti, niin voiko joku sitten lainata X määrää mordor trolleja?
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
Lainailuni:
Tarvitsen siis seuraavia figuja lainaan:
Khamûl the Easterling on armoured horse
1 Easterling Warrior with Banner
1 Easterling Warriors with shields
4 Easterling Warriors with easterling halberds (vai mikä nyt olikaan mikä laskettiin pikeksi) and shields
Troll (Mordor)
Jos siis proxytan haradrim ratsastajia kataphrakteina ja komentajana.
Jos en, tarvitsen myös ratsain ja kilvellä olevan komentajan ja neljä kataphraktia.
Tarvitsen siis seuraavia figuja lainaan:
Khamûl the Easterling on armoured horse
1 Easterling Warrior with Banner
1 Easterling Warriors with shields
4 Easterling Warriors with easterling halberds (vai mikä nyt olikaan mikä laskettiin pikeksi) and shields
Troll (Mordor)
Jos siis proxytan haradrim ratsastajia kataphrakteina ja komentajana.
Jos en, tarvitsen myös ratsain ja kilvellä olevan komentajan ja neljä kataphraktia.
Perhana, johonkin sähköpostiin piti vissiin laittaa jotakin viestiä tulemisesta, mutta onnistuin vissiin tuon viestin aiheesta kadottamaan bittiavaruuteen.
Eli kai mie voin tähän huudella että olen edelleen tulossa, ja pelaan niillä napeilla mitä eteen annetaan :).
Eli kai mie voin tähän huudella että olen edelleen tulossa, ja pelaan niillä napeilla mitä eteen annetaan :).
Jeos, jätte bra. =) Lähetämme listasi sinulle tässä lähihetkinä, jahka saamme itseämme niskasta kiinni.Diogenes kirjoitti:Perhana, johonkin sähköpostiin piti vissiin laittaa jotakin viestiä tulemisesta, mutta onnistuin vissiin tuon viestin aiheesta kadottamaan bittiavaruuteen.
Multa löytyy kaksi luolapeikkoa, jotka joutavat lainaan. Ihan Mordorin peikkoja ne eivät varustukseltaan vastaa, mutta menenevät viimeisenä vaihtoehtona, jos et muualta rölliä saa hankittua.
Ja myös Mordor Troll löytyy lainaan, joten ei sun tarvitse proxyttää mitään.Garoth kirjoitti:Mulla olis:
Khamul (jalan ja ratsain)
Easterling Captain (jalan ja ratsain)
Easterling Captain (jalan)
Easterling Banner (jalan)
1 boxi Easterlingejä
5 Kataphraktia
Phil Kelly says "No!"
- LAV-Kitsune-
Siinä samalla voidaan sitten heitellä sitä apocalypse 40k:ta asiasta kiinnostuneiden kesken. Itse nappaan mukaan myös perus 1500pts demppoja jos apo käy liian hurjaksi, että mikäli jollain on nappeja mukana niin peliä vaan.
Ei niin, että minä mitään taktiikoita suunnittelisin etukäteen, mutta helpottaisihan se vähän ennakkovalmistautumista jos joku kertoisi minulle vähän mitä saan lainaan ;)
Tööts! No niin, enää pari päivää letkeään nopan heittoon. Tarkistakaa vielä ensimmäisen postin aikataulut, kerätkää kasaan viimeisetkin napit ja valmistautukaa kovaksi keitettyyn miekkataisteluun heti sunnuntaiaamuna. =)
- LAV-Kitsune-
Aijoo, ja samalla siinä pelailtaviin apocalypse peleihin sovittiin 3k pisteitä. 40k:ta voi pelailla sillä 1,5k listoilla. Otan mukaan myös mätäkkää (mtg) ja jotain muita hauskoja pikkupelejä mitä voi taukojen yms aikana pelata.
Jaaa hävyttömänä viime hetken tiedotuksena, Rohan ei pääse paikalle.
Pahoittelen kaikille joiden armeijoita en päässyt lyömään kappaleiksi. :D
Pahoittelen kaikille joiden armeijoita en päässyt lyömään kappaleiksi. :D
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
Olen siellä yhdeksän aikoihin.
Jahas, minä istuskelen parhaillaan töissä, eli en taida paikalle sitten päästä. Ei vain voinut sunnuntain palkoilla kieltäytyä tulemasta kun kysyttiin...