Hoi hei moi! :) Ja hyvää joulua vaan!
Ei mulla muuta! Joku muu saa tehdä syksyn katsausta, aina kesän lopuilta asti, keretessään, itse kun en tällä kertaa ollut juuri mukana touhuamassa. Kaikenlaista on kuitenkin tainnut tapahtua ainakin 40k:n ja jonkun vaihtoehtopelin puolella, ellen ole ihan väärässä?
Itse en ole keväälläkään mukana riennoissa, mutta toivon että täältä pystyn lukemaan aina jos jotain siistiä ja uutta tapahtuu, oli kyse sitten 40k:sta tai fantasiasta, tai mistä tahansa muusta pikku-ukkopelistä. Pidetään lippua yllä, pojat ja tytöt, ja yritetään pitää kaikenlaista tapahtumaa käynnissä! Fantsulandia on kuitenkin Joensuussa yksi Suomen eläväisimmistä, ja samoin tein tilavimmista, jos en ole ihan väärin käsittänyt - antaa lautapelien ja laudalla pelattavien pelien näkyä vastaisuudessakin. :)
-Peetu
Jouluja Jenssille!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Jouluja Jenssille!
Jei joo, Hyvää Yo-lua vaan kaikille.
Onhan tuota tullut nörtteiltyy oikein urakalla männä vuonna, että ei oikein edes muista mitä kaikkee tullut tehtyy. =P
Itselle ehkä kaikkein hienointa oli, että pitkästä aikaa pääsin ropettamaan ja innostettua siihen mukaan ihmisiä jotka eivät sitä ennen ainakaan kovin paljon olleet harrastaneet... tai ehkä ne ihmiset innostivat miut siihen ;)
Eli hienoa on ollut unohtamatta tietenkään pikku-ukkoilua ja lautapelailua. Lepposta loppu vuotta siis kaikille ja hyvät uudet vuodet saamaan syssyyn =D
Onhan tuota tullut nörtteiltyy oikein urakalla männä vuonna, että ei oikein edes muista mitä kaikkee tullut tehtyy. =P
Itselle ehkä kaikkein hienointa oli, että pitkästä aikaa pääsin ropettamaan ja innostettua siihen mukaan ihmisiä jotka eivät sitä ennen ainakaan kovin paljon olleet harrastaneet... tai ehkä ne ihmiset innostivat miut siihen ;)
Eli hienoa on ollut unohtamatta tietenkään pikku-ukkoilua ja lautapelailua. Lepposta loppu vuotta siis kaikille ja hyvät uudet vuodet saamaan syssyyn =D
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Re: Jouluja Jenssille!
Hyvää joulua vaan fantastisen kaupan puolesta ja allekirjoittaneelta henkilökohtaisestikin.
Toivotaan, että pelihommat jatkuvat samalla tai jopa paremmalla innolla ensi vuonna! Pikku-ukkoilua on ainakin tarjolla minun puolestani entiseen malliin 40K-liigan muodossa ja kai sitä jotain lautapelihommiakin pitäisi koettaa järjestellä.
P.S. Lämmittää ropeveteraanin sydäntä, kun ennestään alalle tuntemattomat melskaavat Fantsulla DraSan peleistä :D
Toivotaan, että pelihommat jatkuvat samalla tai jopa paremmalla innolla ensi vuonna! Pikku-ukkoilua on ainakin tarjolla minun puolestani entiseen malliin 40K-liigan muodossa ja kai sitä jotain lautapelihommiakin pitäisi koettaa järjestellä.
P.S. Lämmittää ropeveteraanin sydäntä, kun ennestään alalle tuntemattomat melskaavat Fantsulla DraSan peleistä :D
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."