KuoLan Ropekerho.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: KuoLan Ropekerho.
Otan Ogreja uuden armeijan testattavaksi, katotaan saatasko pelii aikaseks :) . Aatami se sun easterlingi on mulla.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
HUOMIO HUOMIO:
Kuten pyydettiin, lähetin 'Kitsunelle viestiä, ja ropekerhon pitäisi ainakin pyöriä jo ensi tiistaina. Ei ole kuitenkaan vielä ihan varmaa.
Kuten pyydettiin, lähetin 'Kitsunelle viestiä, ja ropekerhon pitäisi ainakin pyöriä jo ensi tiistaina. Ei ole kuitenkaan vielä ihan varmaa.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
No, käyn kuitenkin koputtelemassa ovea huomenissa. Ties mitä sieltä sitten löytyy. :Paatami kirjoitti:HUOMIO HUOMIO:
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
Mä oon vielä huomisen lomailemassa "maaseudulla", joten en ilmesty paikalle. Ensi viikolla sit taas.
Pelaan Infinityä.
Kaipa tuota pitää pyörähtää, jos ei muuta. Kaupungille olisi menoa muutenkin.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
- LAV-Kitsune-
Varmistetaan nyt Aatamin kyselyt. Eli Ropekerho on huomenna avoinna jos sinne haluaa tulla noppailemaan. Ovet aukeavat kello kymmeneltä ja sulkeutuvat neljän aikaan yöllä, joten pidempiäkin sessioita voi vaikka suunnitella. Itse saavun paikalle jossain iltapäivällä ja olen todennäköisesti alakerrassa kamyn heppujen seurana, mutta jos joku haluaa peliä niin otan napit mukaan.
Eli mihin aikaan voi suunnilleen tulla esim. pelamaan MTG:tä (tai vaikka super smash brossia, jos kerran kamy tapaaminenkin on)? Ropetetaanko me huomenna? Vähän pidempäänkin?
Eli kiteytettynä: Mihin aikaan minun kannattaa tulla sitten, ilman että joudun odottelemaan tuntikausia edes SSB:tä?
Eli kiteytettynä: Mihin aikaan minun kannattaa tulla sitten, ilman että joudun odottelemaan tuntikausia edes SSB:tä?
- LAV-Kitsune-
No sovitaan vaikka, että olen paikalla itse yhdeltä jo. Ovet siellä aukeaa jo kymmeneltä, mutta taitavat vain lanitella ennen sitä joten peliseuraa ei välttämättä löydy. Periaatteessa jos innokkuutta löytyy niin pelejä voi suunnitella viikon ajan muillekin päiville. Ilmoitelkaa vain tähän ketjuun jos halukkuutta on. Ropea pelaillaan jos porukkaa tulee paikalle, todennäköisesti näin ei tule käymään kun ihmiset on lomilla vähän siellä sun täällä.
Ottaisinko ensi tiistaiksi Age of Mythology lautapelin mukaan? Haluaisivatko ihmiset pelata?
http://boardgamegeek.com/boardgame/6707 ... -boardgame
http://boardgamegeek.com/boardgame/6707 ... -boardgame
- Zaraki Kenpachi
Heissan, mahtaisko tiistaille 8.2. löytyä haastajaa 40k:hon tai BfG:hen? Pitkästä aikaa tekis mieli pelailla ja ei ole täällä pohjoisessa vielä ehtinyt käydä näyttäytymässäkään.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
-
freakreature
Pääsen tänään vasta n. 16.30 nuokkarille, enkä ole vielä kerennyt listaa miettiä, tosin valmiita löytyy, kahtelen niistä jonkun.
Olisi joku voinut vähän paremmin ilmoittaa etukäteen, että ropekerhoa ei olekaan tänään, ettei toisten tarvitse autokyytiä aivan turhaan maksaa...
-
Captain-Jake
Eikös se lassi viimeviikolla sanonut ettei seuraavana tiistain ole ropekerhoa muiden kiireiden takia ;)aatami kirjoitti:Olisi joku voinut vähän paremmin ilmoittaa etukäteen, että ropekerhoa ei olekaan tänään, ettei toisten tarvitse autokyytiä aivan turhaan maksaa...
En minä ainakaan kuullut.Captain-Jake kirjoitti:Eikös se lassi viimeviikolla sanonut ettei seuraavana tiistain ole ropekerhoa muiden kiireiden takia ;)aatami kirjoitti:Olisi joku voinut vähän paremmin ilmoittaa etukäteen, että ropekerhoa ei olekaan tänään, ettei toisten tarvitse autokyytiä aivan turhaan maksaa...
Monta kertaa siitä puhuttiin, kun sillä on muita kiireitä.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
-
Captain-Jake
Ilmeisesti ei riittävän monesti =)MrBigMr kirjoitti:Monta kertaa siitä puhuttiin, kun sillä on muita kiireitä.
Mitenkäs ensi tiistai? Voisin taas raahautua Space Hulkin kanssa paikalle, jos siellä on ihmisiä.
Phil Kelly says "No!"
Huomenna kerhoa? Voisin ottaa haikkareilla matsia fabassa ETC kompeilla, tai sit 40k örkeilläni turpaan, jos joku vaikka viitsis vähä sääntötuntemustani syventää samalla :D
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Kerho on loppunut kesän ajaksi... Lassi olisi tämän voinut ilmoittaa täällä.
- LAV-Kitsune-
Aikalailla joka kerta parina viimeisenä kertana minä siellä huutelin, että lopetellaan tältä kesältä koska kaikki aikani menee Nekoconin järkkäämiseen. Jatkamme taas kun nuokkari aukeaa tuossa ensi kuun lopulla.