"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kampanjaviikonloppu 15.-16.1.2011 Helsingissä

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Chromeoo

Re: Kampanjaviikonloppu 15.-16.1.2011 Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Chromeoo »

mul on harlan versh figu
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Oolrait, nyt ollaan siis periaatteessa täynnä. Tosin tänään tarkastelin vähän tilamahdollisuuksia ja vielä pari pelaajaa saattaisi ehkä mahtua. Joten jos joku ihan ehdottomasti haluaa mukaan, niin huudelkaa ja katsotaan mitä on mahdollista tehdä.

Mulla on nyt sellanen oletus, että kaikki ulkopaikkakuntalaiset kaipaavat majapaikan. Lattiamajoitus on tarjolla, joten jos jollakulla on muita optioita, niin kannattaa hyödyntää =)

Nyt muuten näyttäisi meniittejä olevan jo vähän turhankin paljon. Joten jos kellään olisi mahis käyttää muuta faktiota, niin hyvä, kun muuten loppuu kohta jo casteritkin kesken. No kyl tää nykymääräkin tarvittaessa onnistuu. Ompa muilla sitten tekemistä meniittivaltakunnan lyömisessä!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Temppu

Viesti Kirjoittaja Temppu »

Teppo Aro haluis mukaan oikeen mielellään. Jotenkin muistin ett olisin jo aikoja sitten ilmonnut tänne, mutta toivottavasti viel mahtuis mukaan.

Faktiol ei niin oo välii, Teemun ja Juhon voisin tiimissä pelaa. Cygnarii nyt sit vaiks.
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Jep, minun pääsemiseni näyttää nyt sen verta heikolta, eli muutetaan se ehkä eiksi. Jos sitten seuraavalla kerralla jo natsaisi :)
Celebdae

Temppu kirjoitti:Teppo Aro haluis mukaan oikeen mielellään. Jotenkin muistin ett olisin jo aikoja sitten ilmonnut tänne, mutta toivottavasti viel mahtuis mukaan.
Jees nyt tällä hetkellä näyttäisi siltä, että 20 pelaajaa saataisiin mukaan, mutta ihan varmaksi en osaa vielä sanoa. Lopullinen varmistus tulee varmaan vasta samalla viikolla kuin pelit, mutta tosiaan kohtalaisen hyvältä näyttää.

Meillä kerhohuoneella kävi niin, että tilaa on käytössä jatkossa vähemmän kuin nyt toistaiseksi on ollut ja se asettaa pieniä haasteita tällekin kampanjalle. Itse kampanjan kannalta armeijoiden liikuttelu pitää hoitaa erillisellä kampanjakartalla ja pelit sitten siirtyä pelaamaan tyhjälle pöydälle. Käytännössä tuo tosin saattaa toimia jopa paremmin kuin alkuperäinen versio ja itse kampanjan kannalta eroa ei varsinaisesti ole. Vähän enemmän mun pitää tosin tehä etukäteisvalmisteluja, mut se ei varsinaisesti teitä muita haittaa =)

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae

Kampanjan alku lähestyy, joten yritetäänpäs lyödä lukkoon valtakunnat. Ilmoittautumisten, toiveiden sun muun perusteella tulos näyttäisi nyt tältä:

Meniittilauma:
Pasi Haakana (Menoth)
Samuli Haverinen (Menoth)
Henry Hyttinen (Menoth)
Mikko Heinola (Menoth)
Sami Järvinen (Menoth)

Cygnar/Farrow -liitto
Teemu Aro (Farrow)
Juho Norokytö (Cygnar)
Teppo Aro (Cygnar)

Haltioiden ja kääpiöiden allianssi
Antti Rauti (Rhul)
Antti Ilmavirta (Retribution)
Sampo Mäntylahti (Retribution)

Khador&Peikot
Tero Särkijärvi (Khador, Tatulta lainaan)
Timo Nevalainen (Trollbloods)
Hermanni Raatevaara (Khador)
Mika Ketola (Trollbloods)

Enemmän tai vähemmän kuolleet piraatit
Matias Väätäinen (Cryx)
Teemu Pesonen (Pirates)
Mikko Kulmala (Cryx)

+ palkkasoturi
Jaakko Uusitupa (Skorne)

Valituksia tai muuta?

Nyt kaikki listalta voisivat vielä heittää ketjuun lopullisen casterivalintansa ja lisäksi, jos jotain charactereita on "pakko" saada varattua itselle. Osa näin on jo tehnytkin, mutta kertokaa mieluusti uudelleen =)

Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Voin varata Gortenin ja Thorin, kerran Diogenes joutui jäämään pois, ja piraattikapteenimme varmaankin tarvitsee Rockbottomia enemmän :P
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Tuli vähän muita menoja joten skipattava tämä. Valitan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

Ilmoitan vielä Oskari Kulmalan mukaan (ilmeisesti Khadorilla)
Celebdae

-Emppu- kirjoitti:Ilmoitan vielä Oskari Kulmalan mukaan (ilmeisesti Khadorilla)
Jees menee kätevästi suoraan tnevan tilalle. Sitten vaan niitä castereita tulemaan, laitan seurannan avausviestiin.

Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Meikäläinen voisi ottaa pFeoran casteriksi, mokoma kun löytyy maalattuna, eikä sillä pelaamisesta varmaan mitään sen kovempaa kilpailua tule. Jos uniikkisooloja sai kanssa varata, niin voisinpa olla ilkeä ja ottaa Dartan Vilmonin, tosin lähinnä omien nukkejen turhankin rajallisen määrän vuoksi...
Celebdae

Drakthar kirjoitti:Meikäläinen voisi ottaa pFeoran casteriksi, mokoma kun löytyy maalattuna, eikä sillä pelaamisesta varmaan mitään sen kovempaa kilpailua tule. Jos uniikkisooloja sai kanssa varata, niin voisinpa olla ilkeä ja ottaa Dartan Vilmonin, tosin lähinnä omien nukkejen turhankin rajallisen määrän vuoksi...
Huomaa, että kampanjasäännöissä pFeora on samalla eFeora (saat valita joka pelissä kummalla pelaat, toki voit pelata kaikki pelit normiversiolla). eFeoran ehkä joku muukin haluaisi, mutta nopeet syö hitaat =) Etenkin teillä meniiteillä melkein kaikki casterit tulee käyttöön. Ja mitä nappeihin tulee, niin luulisi liittoutumasta lainalle kamaa löytyvän tarvittaessa.

Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Pääsin loggaamaan sotuun, wohoo.

Mää voisin pelaa epic Sorchalla jos sitä ei ole vielä varattu. Pitää vissiin lukea myös säännöt...
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Celebdae kirjoitti: Huomaa, että kampanjasäännöissä pFeora on samalla eFeora (saat valita joka pelissä kummalla pelaat, toki voit pelata kaikki pelit normiversiolla). eFeoran ehkä joku muukin haluaisi, mutta nopeet syö hitaat =) Etenkin teillä meniiteillä melkein kaikki casterit tulee käyttöön. Ja mitä nappeihin tulee, niin luulisi liittoutumasta lainalle kamaa löytyvän tarvittaessa.
Tää on kyllä ihan hyvä pointti. Jos sitten vaikka muutankin varauksen Severiukseen, oma eFeora-kokemus kun on melkeinpä nollassa.
Celebdae

Drakthar kirjoitti:
Celebdae kirjoitti: Huomaa, että kampanjasäännöissä pFeora on samalla eFeora (saat valita joka pelissä kummalla pelaat, toki voit pelata kaikki pelit normiversiolla). eFeoran ehkä joku muukin haluaisi, mutta nopeet syö hitaat =) Etenkin teillä meniiteillä melkein kaikki casterit tulee käyttöön. Ja mitä nappeihin tulee, niin luulisi liittoutumasta lainalle kamaa löytyvän tarvittaessa.
Tää on kyllä ihan hyvä pointti. Jos sitten vaikka muutankin varauksen Severiukseen, oma eFeora-kokemus kun on melkeinpä nollassa.
Mä kirjasin ton vaihdon, mut toki tää kampanjahan ois mitä paras paikka hankkia sitä kokemusta!

Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Mä pääsen ilmeisesti vain osaksi aikaa pelaamaan. Pitää pienempää lasta holhota. Sunnuntaina varmaan pidemmäksi aikaa, mutta lauantaina tullen paikalle lapsen kanssa auttelemaan yleisjärkkäyksissä ja ehkä pelaamaan jonkun pelinkin. Ilmoittelen sitten kun tiedän tarkemmin.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Heps. Meikäläinen voisi napata tuon Reznikin jantterin ja sille Scourge of Heresyn. Toki jos joku polttavasti haluaa jomman kumman tahi kummatkin, niin heleposti voin vaihtaakin Kreossiin tahi Amoniin. Ei se Feorakaan pois laskettu ole.

Edit: Ja jos siirtyneen tuohon Kreossiin, niin sille luonnollisesti Fire of Salvation kaveriksi.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Mulle vaikka Amoni.
moi
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

Mulle Skillwitch Deneghra ja Deathjacki

PS: Menothitiimille tiedoksi: Samilla on kokemusta oikeastaan Amonilla pelaamisesta pelkästään, että sitä mukaan voisitte jaella castereita...
Viimeksi muokannut -Emppu-, Ke 05.01.2011 01:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Allekirjoittanut ottaa Der Dexterin paikan kaljun sedän ulkoiluttajana ja varaa Adeptis Rahnin pääcasteriksi. Vois nyt opetella oikeasti pelaamaan sillä. :p
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”