JussiV kirjoitti:
Mites muuten olisi jos otettaisiin pitkään peliin pari kierrosta yötä joillekin ennalta määrätyille kierroksille? Aikahan on liukuva käsite tässä pelissä ja yö esim kierroksilla 4-6 voisi tuoda oman taktisen ulottuvuutensa peliin?
Ja vielä ilmatuesta: Total Warin mukaan ilmatukea voi ottaa vain yksi komppania per puoli. En tiedä onko kellään tällaisia suunnitelmia, mutta periaatteessa pitäisi sitten sopia etukäteen kuka tuo lentokoneita. Minusta tuon rajoitteen voisi poistaa, yhdet koneet 12k pelissä on aika vähän, nyt kun kerrankin olisi pisteitä lennättää koneita.
Miten olisi viimeiset vuorot yön pimeydessä?
Lentokoneita tosiaan ei varmaankaan tarvitse rajoittaa. Parit lentokoneet on varmaankin ihan ok.
ameaney kirjoitti:En tiedä miten on, mutta ainakin itse voin roudata BrittiTaifuunini paikalle, jos Trekkeri varautuu maksamaan sen 220 pistettä Priority air supportista. Tuohon ilmatuki / komppaniaan en oikein tiedä mitä sanoa, paitsi että jos liittoutuneet ottavat koneita, niin kyllä Taifuuni päihittää thunderboltit.
Huomasin, muuten, että Total War skenussa reservit ovat siis vapaaehtoisia, TAI sitten jos joukoja ei ole ehtinyt deployata 20min aikarajoituksen puitteissa. (5min. taktiikkaa ja 20 min palaveria). Kaiken siis saa alussa pöydälle, jos siltä tuntuu, mutta komppanian "ytimen" joukot piti laittaa lisäksi 32" säteelle komppanian C-i-C:st.
Kuten yllä todettu, voi useampi liittoutuneiden pelaajaa ottaa lentokoneita. Itse olin laskenut Priority lentokoneet mukaan ja niille löytyy figujakin. Ota vain mukaan omaan listaasi koneita jos siltä tuntuu.
Itse aikaisemmin jo mainitsin, ettei käytettäisi noita aikarajoja. Ihan kivan lisän ne tuovat peliin, mutta meillä on kaksi päivää aikaa vääntää niin en näe niitä tarkoituksen mukaisiksi. Aikarajan tarkoitus varmaankin on ollut nopeuttaa yhden päivän pelejä.
tneva82 kirjoitti:Äh taidan jättää väliin. Taitaa tulla liikaa säätöä yhden yksipäiväisen pelaajan takia + käy aika kalliiksi yhden päivän visiitiksi.
Harmi, mutta tosiaan ehkä helpompi kun näytti kuivuvan osanottajat tähän peliin muutenkin siitä mitä oltiin ajateltu. Tästä syystä ei pienet pöydät ole enää käytössä.
Lupasin Oskarille lisää pisteitä kun sakuilta tippui pelaaja, joten loput pisteet voi ottaa halukas saku.