Charmed Shield
Charmed Shield
Jos hahmolla on maagiset kaksi kättä käyttävää asetta, toimiiko kyseinen esine lähitaistelussa vaikka sitä ei periaatteessa käytetä jolloin voisi loogisesti olettaa että se ei toimi. Tosin sen teksti on aika mitään sanomaton jolloin voisi olettaa että sen edun saa aina käyttää.
Re: Charmed Shield
Charmed Shieldin kuvaus alkaa seuraavasti: "Shield." ja Magic armoreiden yleisessä kuvauksessa sanotaan, että maaginen kilpi toimii kuten normaali, paitsi ettei sillä saa parry-wardia. Requires two hands -sääntö puolestaan kertoo, ettei samaan aikaan voi käyttää kilpeä close combatissa. Näiden perusteella ei toimi lähiksessä.Warchef kirjoitti:Jos hahmolla on maagiset kaksi kättä käyttävää asetta, toimiiko kyseinen esine lähitaistelussa vaikka sitä ei periaatteessa käytetä jolloin voisi loogisesti olettaa että se ei toimi. Tosin sen teksti on aika mitään sanomaton jolloin voisi olettaa että sen edun saa aina käyttää.
Olivat muuten jopa korjanneet errataan, että maagiset paired weapons saavat extra attack -säännön lisäksi myös tuon requires two hands -säännön; pelkkää sääntökirjaa katsoessa tässä näytti olevan hauskahko pieni virhe.
Jotenkin mietin et on vaan hassua että se kilpi koppaa katapultin kiven itteensä sieltä jaloista mutta ei ekaa iskua joka lyödään :)
Joo ei mulla muuta.
Joo ei mulla muuta.
Niin no tuo outous ei koske yksinään Charmed Shieldiä, vaan kaikkia kilpiä. Ja tuosta kun luin vielä uudestaan tuon requires two hands -säännön, niin näyttäisi tosiaan siltä, että kahden käden aseilla varustetut modelit voivat silti käyttää kilpiä ampumis- ja magiahyökkäyksiä vastaan, vaikka olisivatkin close combatissa. Jos tämä tuntuu tyhmältä, niin voittehan omassa peliporukassa kieltää tällaisessa tilanteessa kilven käytön.Warchef kirjoitti:Jotenkin mietin et on vaan hassua että se kilpi koppaa katapultin kiven itteensä sieltä jaloista mutta ei ekaa iskua joka lyödään :)
Joo ei mulla muuta.