Novamarines
Re: Novamarines
Härskit, vai härskin hienot? Se on mukavaa, että olet onnistunut säilyttämään tasaisen hyvän maalausjäljen. Karkeahkot korostuksetkin ovat omalla tavallaan hienoja ja luovat omaperäisen ja energisen ulkonäön armeijalle.
- Blackheart
Predator on hienoin minun mielestä.
My armies:
Biel-tan Craftworld
Blood Ravens Chapter
Red Corsairs Warband
Kabal Dark Warriors
Crimson Moon tribe
Dark Angels Chapter
Space Wolves Chapter
Biel-tan Craftworld
Blood Ravens Chapter
Red Corsairs Warband
Kabal Dark Warriors
Crimson Moon tribe
Dark Angels Chapter
Space Wolves Chapter
Mun mielestä tankin piipuissa härskit ja ukkojen piipuissa härskin hienot :)Morze kirjoitti:Härskit, vai härskin hienot?
Hyvä omaperäinen tyyli kaikenkaikkiaan...
- Haizelhoff
- Valvoja
Jees, kiitti härskeistä kommenteista. Yritin ottaa kuvii mun armeijast, ku sain 1750 pojoo maaleihin, mut kameran objektiivi meni rikki. Täs on ryhmäkuva jos saatte jotain selvää.

- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
O-ho-ho-hoo, Dredejä, koita saada jotenkin kuvii niistä että näkee millaset noi niitten konffit on. Ootko aatellu tehä tohon toiseen predatoriin jotain tollasta tekstii tohon etupelteihin?
Varsin tyylikkään näkönen army siitä tuli, koskas tuut klubille antamaan mulle selkään on menny nää 4 viimist pelii jo liiankin hyvin :D.
Varsin tyylikkään näkönen army siitä tuli, koskas tuut klubille antamaan mulle selkään on menny nää 4 viimist pelii jo liiankin hyvin :D.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Erittäin hienon näköinen kokoonpano ja varmasti hauska pelata, harvoin sitä mopojengia tulee kohdattua matseissa.
- Haizelhoff
- Valvoja
Jees kiitti kommenteista.
@Bladetongue: Mul olis oikeestaan parempi lista noille novamariineille, mut pitäis muuttaa komentoryhmä normi prätkiks ja hankkii thunderfire cannon. Sit mä pelaan noita stormeja typhoon speedereinä. Prätkät+tulituki (nettinimitys 'Fast n' Slow - lista) on aika kiva lista oikeestaan. Prätkät uhkailee tuplameltalla ja loppu armeija ampuu melko lujaa. Dredit assaultcannon+tl-autocannonil on yllättävän kivoja ollu mun mielest.
@OD: Pitäiskö siihen tokaan predaan lisää tekstii sun mielest? Voin yrittää saada dredeist kuvii, mut mul on vaan mun kännykän kamera toiminnassa. Klubille voisin tulla pieksemään sua sunnuntaina. Voit ihailla mun dredei pelikentäl, ku ethän sä niitä rikkikään saa ;D. En nyt lupaa mitään, mut silloin ei pitäis olla mitään. Voittanu 4 pelii putkeen? Mikä turnauspelaaja sust on tullu?
@Bladetongue: Mul olis oikeestaan parempi lista noille novamariineille, mut pitäis muuttaa komentoryhmä normi prätkiks ja hankkii thunderfire cannon. Sit mä pelaan noita stormeja typhoon speedereinä. Prätkät+tulituki (nettinimitys 'Fast n' Slow - lista) on aika kiva lista oikeestaan. Prätkät uhkailee tuplameltalla ja loppu armeija ampuu melko lujaa. Dredit assaultcannon+tl-autocannonil on yllättävän kivoja ollu mun mielest.
@OD: Pitäiskö siihen tokaan predaan lisää tekstii sun mielest? Voin yrittää saada dredeist kuvii, mut mul on vaan mun kännykän kamera toiminnassa. Klubille voisin tulla pieksemään sua sunnuntaina. Voit ihailla mun dredei pelikentäl, ku ethän sä niitä rikkikään saa ;D. En nyt lupaa mitään, mut silloin ei pitäis olla mitään. Voittanu 4 pelii putkeen? Mikä turnauspelaaja sust on tullu?
- Ogre_dude
Sain viimisist 4 pelist 2 voittoo (molemmat luovutus :D ) ja sit 2 tasurii, veikkaan ettei ketää oo vaan varautunu meikän siti kani armeijaa. Sain työharjottelu paikan stadin pelikaupast et voidaan ottaa varmaa joku torstai sielki matsii jos kerkee.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
- Haizelhoff
- Valvoja
Uu, Pääsen vast 4 koulust. Tapiolan pelikaupas on 8 asti auki tän kuun, mut jos stadi menee 6 kiinni, ni en kyl tapiolast stadiin ehi et voitais pelaa. Koitan tulla sunnuntaina. Jos vaikka voisin sillon ottaa lisää kuvii täst armeijast.Ogre_dude kirjoitti:Sain viimisist 4 pelist 2 voittoo (molemmat luovutus :D ) ja sit 2 tasurii, veikkaan ettei ketää oo vaan varautunu meikän siti kani armeijaa. Sain työharjottelu paikan stadin pelikaupast et voidaan ottaa varmaa joku torstai sielki matsii jos kerkee.
- Haizelhoff
- Valvoja
Vähän kertausta, mutta tässä on lisää kuvia armeijasta

- Ogre_dude
Ohan siinä ihan magee armeija. Henkoht ite vetäisin tohon toisee predatorii kyl jotain free handyy tjsp. se o vähä ankeen näkönen toiseen verrattun. Ja sitten ton yhen dredin lippu on jotenkin oudon näkönen, veikkaan että se johtuu lähinnä kuvasta ja siitä että toi valkonen on nii silmään pistävän kirkas. Mutta muuten joo ihan tyylikäs posse.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
Minkä takia noista landspeedereistä puuttupi osia btw? Aika häiritsevän näköistä kun tuossa ohjaamon takana ei ole kuin tyhjää vaikka siinä pitäisi olla moottorit taikka pellit jotka peittävät moottorit...
- Haizelhoff
- Valvoja
Ite konffattuja stormeja. Ei mitenkään täydellisiä. Kiitti kommenteista!Dapara kirjoitti:Minkä takia noista landspeedereistä puuttupi osia btw? Aika häiritsevän näköistä kun tuossa ohjaamon takana ei ole kuin tyhjää vaikka siinä pitäisi olla moottorit taikka pellit jotka peittävät moottorit...