Kampanjaviikonloppu 15.-16.1.2011 Helsingissä
Re: Kampanjaviikonloppu 15.-16.1.2011 Helsingissä
Dodiin, castereita alkaa olla napattuna, joten mulle kelpaa hyvin jälkkärit, eli Kreossia kehiin.
Rats keep running!
Mä voisin olla toisena päivänä tulossa pelaamaan. En ole ihan varma vielä kumpi, mutta epäilen sunnuntaita. Meniiteillä tuntuu olevan jo tunkua, mutta en mä noilla maalaamattomilla trolleillakaan haluaisi tulla pelaamaan. Voin mä kyllä kokoille jotein villiä laina-armeijaakin koska noita meniittejä tuntuu olevan aika runsaasti.
Meniiteillä pelaan mieluiten feoroita, mutta jos joku molemmiksi päiviksi pääsevä haluaa ne, niin annan kyllä sille. Tietty voisin kokeille jotain uutta casteriä. Oisko kellään lainata vaikka high-reclaimeria ja testamenttia? Saa myös ehdottaa laina-armeijaa, mutta mielellään otan siitä kortit/kirjan lainaan ennen kampanjaa.
-Jani
Meniiteillä pelaan mieluiten feoroita, mutta jos joku molemmiksi päiviksi pääsevä haluaa ne, niin annan kyllä sille. Tietty voisin kokeille jotain uutta casteriä. Oisko kellään lainata vaikka high-reclaimeria ja testamenttia? Saa myös ehdottaa laina-armeijaa, mutta mielellään otan siitä kortit/kirjan lainaan ennen kampanjaa.
-Jani
Joo, ja voisinhan vielä Rhovenin löydä kentälle, niin saadaan nimettyjä hahmoja peliin.
Rats keep running!
Jeps noissa nimetyissä hahmoissa ei sen kummempaa kuin että liittoutuma katsoo keskenään ettei ketään tule tuplana. Eli noita voi sitten vaihdella pelien välillä ja antaa välillä muillekin. Aattelin tohon listalle kerätä lähinnä ne, jotka jollekin casterille on "pakollisia" ts. ilman ei selviä.Charad kirjoitti:Joo, ja voisinhan vielä Rhovenin löydä kentälle, niin saadaan nimettyjä hahmoja peliin.
Ja Jani ilmottele kun tiedät tarkemmin omasta aikataulustasi. Eiköhän tonne mukaan mahdu ja jos on enemmän meniittejä niin sitten on =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Jees. Pääsivulla on meidän casteri väärin. Mulla on vielä auki millä pelaan.Chade kirjoitti:Allekirjoittanut ottaa Der Dexterin paikan kaljun sedän ulkoiluttajana ja varaa Adeptis Rahnin pääcasteriksi. Vois nyt opetella oikeasti pelaamaan sillä. :p
Btw, tuon Cylenan ja Nyss hunterit ja Dhalian+mato palkkasoturit halukkaille.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Tuoltahan sitä kokemusta saa . Itse olen pelannut yhden MKII pelin Amonilla ja muutaman MKI. Mutta joo, mikäli Sami nyt välttämättä haluaa Amonin, niin kyllähän tuo käy. Siinä tapauksessa otan itse eFeoran tai Reclaimerin/Testamentin.-Emppu- kirjoitti:PS: Menothitiimille tiedoksi: Samilla on kokemusta oikeastaan Amonilla pelaamisesta pelkästään, että sitä mukaan voisitte jaella castereita...
moi
Jees vähän samaa mieltä, että ei varmaan parempaa paikkaa kerätä kokemusta jostain casterista ees oo. Mutta mulle sama, kunhan jotain sovitte =)Samuli.H kirjoitti:Tuoltahan sitä kokemusta saa . Itse olen pelannut yhden MKII pelin Amonilla ja muutaman MKI. Mutta joo, mikäli Sami nyt välttämättä haluaa Amonin, niin kyllähän tuo käy. Siinä tapauksessa otan itse eFeoran tai Reclaimerin/Testamentin.-Emppu- kirjoitti:PS: Menothitiimille tiedoksi: Samilla on kokemusta oikeastaan Amonilla pelaamisesta pelkästään, että sitä mukaan voisitte jaella castereita...
meitsil alkaa näyttää nemolta koko lollukka
Meikäläinen nyt voisi vielä napata tuon Vindictuksen kakkos 'casteriksi just in case vaikka herra on hädintuskin edes kasattu. Voi vaan olla sen kolmannen pelin jälkeen aikas nihkeetä enää peluuttaa Reznikkiä jolla on 5 hiparia olemassa ;)
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Jaa niin, unohdinpa mainita, että tuon Rorsh&Brine-possuduon voisin kyllä varata itelleni myöskin, ei possuilla vaihtoehtoja ihan liikaa oo.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- The Captain
- Valvoja
Jep, minulle siis casteriksi Fiona ja kakkosvalinnaksi voisin nyt sitten kumminkin ottaa Bartolo Montadorin, kun kerran Diogenes jänisti. On tuossa tuo wannabe-Shae valmistumassa, mutta Isoa Tykkiä en ehdi maalata.
Ja Merc-characterpuolelta siis varaukseen Doc Killingsworth, First Mate Hawk, Bosun Grogspar, Lord Rockbottom, Master gunner Doug MacNaile ja Dirty Meg sekä uniteista Aiyana & Holt. Ja jos niitä sea dogeja ei hirveän moni muu armeijoissaan käytä, niin kaipa minulle se Mr. Wallskin joutaa.
Ja Merc-characterpuolelta siis varaukseen Doc Killingsworth, First Mate Hawk, Bosun Grogspar, Lord Rockbottom, Master gunner Doug MacNaile ja Dirty Meg sekä uniteista Aiyana & Holt. Ja jos niitä sea dogeja ei hirveän moni muu armeijoissaan käytä, niin kaipa minulle se Mr. Wallskin joutaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mä voisin napata Joosefin ja Beast 09:n. Great bearit toki myös kävis, mutta jos joku muu niitä haluaa, niin mietitään mitä kukin haluaa.
Ensi viikonlopun aikataulu näyttää tällaiselta:
lauantai
klo 10.00 ovet auki
klo 10.30 kaikki viimeistään paikalle, käydään läpi oleellisimmat säännöt sun muut
klo 11.00 kampanja alkaa
klo 18.00 avauspäivä päättyy, mutta kesken olevat pelit pelataan loppuun (voi siis käytännössä kestää pitkäänkin, jos/kun vikat pelit useamman pelaajan kesken)
klo 18-> lautapelejä sun muuta oheistoimintaa
sunnuntai:
klo 10.00 kampanja jatkuu
klo 16.00 kampanja päättyy, mutta kesken olevat pelit pelataan loppuun (loput vuorot pikana, tarkoitus lopettaa kokonaan klo 17 mennessä)
klo 17.00 voittajan&muiden sijoitusten julistus, puheet, uhot ja kiitos näkemiin!
lauantai
klo 10.00 ovet auki
klo 10.30 kaikki viimeistään paikalle, käydään läpi oleellisimmat säännöt sun muut
klo 11.00 kampanja alkaa
klo 18.00 avauspäivä päättyy, mutta kesken olevat pelit pelataan loppuun (voi siis käytännössä kestää pitkäänkin, jos/kun vikat pelit useamman pelaajan kesken)
klo 18-> lautapelejä sun muuta oheistoimintaa
sunnuntai:
klo 10.00 kampanja jatkuu
klo 16.00 kampanja päättyy, mutta kesken olevat pelit pelataan loppuun (loput vuorot pikana, tarkoitus lopettaa kokonaan klo 17 mennessä)
klo 17.00 voittajan&muiden sijoitusten julistus, puheet, uhot ja kiitos näkemiin!
Voisin vaihtaa casterini Vladiin jos tiimillä ei ole siihen mitään sanottavaa :) Josef olisi edelleen jees, mutta ei ihan pakollinen jos joku haluu esim. pelata Sorschaa. Great bearit myös rokkais. Mites Hermanni ja Tero Särkijärvi?
Näillä näkymin olisin pääsemessä myös launataina aamupäiväksi, sekä sitten sunnuntaiksi. Ilmeisesti feoroihin ei ole kukaan vielä lopullista varausta ole tehnyt, joten mielelläni pelaisin sitten niillä.
Tuossa pitkästä aikaa korruptoin yhden kaverin tämän pelin ääreen ja innostusta näyttäisi löytyvän. Olisiko mitenkään mahdollista, että hän tulee hivenen seuraamaan tulevana kampanja viikonloppuna pelejä? Kovasti olisi kiinnostunut näkemään hivenen isommalta skaalalta eri faktioita etc.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Joo tottakai mukaan vaan katselemaan!Aasimar kirjoitti:Tuossa pitkästä aikaa korruptoin yhden kaverin tämän pelin ääreen ja innostusta näyttäisi löytyvän. Olisiko mitenkään mahdollista, että hän tulee hivenen seuraamaan tulevana kampanja viikonloppuna pelejä? Kovasti olisi kiinnostunut näkemään hivenen isommalta skaalalta eri faktioita etc.
Muuten te meniittipelurit voisitte jotenkin keskenänne sumplia tota Samin casteria. Ois kiva kuulla vaikka mieheltä itseltään millä haluais pelata, koska vaihtoehtoja ei ihan hirveesti ole. Varmaan joku muu voi tarvittaessa vaihtaa omaansa, jos joltakulta vaikka lainanappi löytyy?
Ja toki myös muilta vielä ilmoittamattoneilta kuulisi mieluusti casterivalinnat etukäteen.
Jos nyt oikein ymmärsin, niin Menothin jodlaava lauma näyttäisi tältä:
Pasi Haakana: Reznik, Vindictus, Scourge of Heresy
Samuli Haverinen: High Reclaimer/Testament?
Henry Hyttinen: Severius, Vilmon
Mikko Heinola: Kreoss, Rhoven & Honorguard
Sami Järvinen: Amon
Jani Kautto: Feora
Siis tämä on sen perusteella isketty lista, mitä viesteissä on huudeltu tähän mennessä. Asianomaiset huudelkoon jos olin väärässä. Ja mainostan yhäkin, ettei meikälle ole sitten ihan välttämättömiä omat valinnat, jos siis joku ihan välttämättä haluaa jotain meikäläisen valintaa käyttää.
Pasi Haakana: Reznik, Vindictus, Scourge of Heresy
Samuli Haverinen: High Reclaimer/Testament?
Henry Hyttinen: Severius, Vilmon
Mikko Heinola: Kreoss, Rhoven & Honorguard
Sami Järvinen: Amon
Jani Kautto: Feora
Siis tämä on sen perusteella isketty lista, mitä viesteissä on huudeltu tähän mennessä. Asianomaiset huudelkoon jos olin väärässä. Ja mainostan yhäkin, ettei meikälle ole sitten ihan välttämättömiä omat valinnat, jos siis joku ihan välttämättä haluaa jotain meikäläisen valintaa käyttää.
Jep, Amon "9/11" ad Razan voimin tulen paikalle.
-Sami
-Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Vielä kun muistanen, niin huutelisin tiedustelua onko osaanottajilla jollain myynnissä pieniä magneetti hässäköitä? Muistelisin Dexterin niitä jossain välissä myyvänsä, mutta hän ei ollut tulossa paikalle ja siitäkin taitaneen olla aikaa. Kumminkin olisin kiinnostunut sellaisten ostelemisesta pois, jos jollain sattumoisin olisi niitä ylimääräisinä.