"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaaoksen dreadnought

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Drâyhèn

Re: Kaaoksen dreadnought

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Yks kävelevä dredi on lähinnä mauton läppä.
Jos drediä halajat, niin ota samantien kaksi.
Molemmille DCCW + Autocannon/Missile Launcher, vähiten lähtee omia, ja sattuu ikävästi vähän kaikkea vastaan, jos hyvin menee.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
anoppi

Viesti Kirjoittaja anoppi »

Mietiskellyt itse tuota dredin käyttöä ja parhaana mahdollisena vaihtoehtona näkisin, että ottaa kaksi drediä ja molemmille missile launcherit.
Sitten kun kerta aina jossain vaiheessa ampuvat omia niin lähin onkin aina se toinen dreadnought jolloin missileksi valitaan fragmissile, eli ei voi aiheuttaa kaverilleen damagea... yksinkertaista, mutta helppoa :)

peace
-anoppi
sota_esa

Viesti Kirjoittaja sota_esa »

Muistakkee pojat, että tulihulluus saa dreadin ampumaan KAIKKI aseet kahdesti lähimpään kekeen. Eli ei se ohjusheitin ole niin hienonkiva ihq ellei ota sille kamuksi CCW:tä.

Itse en dreadeja varmaankaan tule käyttämään vaikka BR mallinen talsija onkin hallussa, mutta multimelta-heavyflamer combolla dreadi ei ylettäisi omiin ja smokelauncherin että coverin avulla päästään riittävän lähelle vihua tai annetaan lashilla vauhtia vihuille jos ei ne vieläkään osaa olla kantaman sisällä.
+++++
Tupakoimaton, tanssitaitoinen 20+ sinkkumies etsii 40k peliseuraa Hämeenlinnan seudulta tositarkoituksella. Laitathan yksityisviestiä jos kaipaat seikkailua ;-)
Daemon possesed Box

Viesti Kirjoittaja Daemon possesed Box »

Olen itse pelannu aika paljon ja jos multa kysyttäis niin ottaisin vaan closis defin
Let the pieplates rain from the sky : By Defi
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Mikä on ankarasti kielletty Sotavasarassa:
* Nostaa vanhoja ketjuja joihin sinulla ei ole mitään todella uutta sanottavaa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”