No ajattelin että peli seuraa ei saa oikein kiinnostumaan niin voisi tehdä pari demo peliä tosin ei ole mitään jota voisi käyttää joten ideana olisi miettiä/ehdottaa armeijaa jolla saisi parhaiten demo pelejä pystyyn.
Ja aikakausi voisi olla late war nyt näin aluksi.
Demotusta
-
Racemaster
Re: Demotusta
Kun tuolta peliporukat puolelta tulee heikosti vastauksia niin ajattelin tännekkin laittaa kyselyä olisiko ketään TRE-HML alueelta kiinnostunutta antamaan demotus apua.
Parhaiten sopii viikonloput. Itselläni on n. 3000 pistettä LW jenkkejä joten saa helposti demottua panssari, jalkaväki yms. perus setit.
Vastaukset tänne tai YV:nä.
Ja toinen kysymys liittyy maastoon. Kuinka pahasti silmään sattuu 1:87-1:72 skaalan maastot? Lähinnä kyse on rakennuksista, aidoista yms.
Katselin, että valimiita rakennuksia yms. on myynnissä paljon 1:72 skaalassa. Itse olen niin huono askartelemaan, että pelipöytä olisi helpoin kasata aikaa myöten juuri valmis maastoista.
Kiitos etukäteen.
Parhaiten sopii viikonloput. Itselläni on n. 3000 pistettä LW jenkkejä joten saa helposti demottua panssari, jalkaväki yms. perus setit.
Vastaukset tänne tai YV:nä.
Ja toinen kysymys liittyy maastoon. Kuinka pahasti silmään sattuu 1:87-1:72 skaalan maastot? Lähinnä kyse on rakennuksista, aidoista yms.
Katselin, että valimiita rakennuksia yms. on myynnissä paljon 1:72 skaalassa. Itse olen niin huono askartelemaan, että pelipöytä olisi helpoin kasata aikaa myöten juuri valmis maastoista.
Kiitos etukäteen.