Moi, jostain pitäisi löytää 28mm sopiva lintu/(kyyhkynen). Asennolla ei niin väliä, eli istuva, lentävä ja laskeutuva kaikki käy, 40k ja faba on katsottu läpi. Edellä mainituista ei tahtonut oikein löytää sopivaa. Metsä hippien kotkatkin ovat mallia niin sika iso. Itse olen Hoppy pointin ja sinellin vilkaissut läpi ilman tulosta. Olin siinä uskossa että hääkoristeiden joukosta olisi voinut jopa löytyä jokin sopiva figuuri. Sinooperi ja muutama muu isompi lafka on vielä vilkaisematta.
Esmes jotain tämän tapaista hakusessa. Tai oikeastaan kuvan figuuri olisi aikas passeli, jos vain jostain osaisi käydä hakemassa. Kuvan linkittäjäkin on vain tokaissut että kakun koriste kyseessä.
Jos joku sattuu tietämään sopivan mallisen tai edes sinne päin niin vinkki olisi oikein mukava saada.
28mm sopiva kyyhkynen
- NorjanPaavi
Re: 28mm sopiva kyyhkynen
Warmachinen Protectorate of Menothin Wrackien päällä istuksii lintuja, korppejahan nuo ovat olevinaan mutta kyyhkyt ovat IRL melkolailla samaa kokoluokkaa kuin varislinnut joten maalauksella niistä pulujakin saa.
Saman pelin, mutta Khadorin Old witch modelilla on korppeja samalla tavalla.
- Kaapelikala
Kakun koriste. Käy kierrä jotain leipomoita ja kysäise, josko heillä on ja/tai mistä moisia vois saada. ebay vois olla ihan passeli valinta kanssa. Itse pyörin kanssa ihan saman ongelman (mistä mekaanisia puluja) kanssa, että et ole tosiaankaan yksin :D
- NorjanPaavi
Kiitoksia vinkeistä. Nuo Wrackit menisivät melkein menisivät hintansa puolesta, mutta noita olisi liian hintava ratkaisu, vaikka onkin malliltaa hyvä.
Niin no mekaanisia puluja olisi kaikkein paras ratkaisu, mutta ajttelin asettaa aluksi riman hieman alemmas. Jos jostain tulee vastaan ennen kuin wyrdi julkaisee virallisen niin vinkki olisi jees.Kaapelikala kirjoitti:Kakun koriste. Käy kierrä jotain leipomoita ja kysäise, josko heillä on ja/tai mistä moisia vois saada. ebay vois olla ihan passeli valinta kanssa. Itse pyörin kanssa ihan saman ongelman (mistä mekaanisia puluja) kanssa, että et ole tosiaankaan yksin :D