Bastion laivastojen värit

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Da Big Boss

Bastion laivastojen värit

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Itse BFG:n sääntis sanoo, että Segmentum obscuruksen sisällä toimivat Bastion laivastot ovat juuri Cadianin, Agripinaan, Scaruksen ja Coronan ympärillä toimivia parhaiten varustettuja imperiumin laivastoja. Laivaston sisällä toimii myös ihan kelpo määrä keisarille lojaaleja Murder, Hades, Repulsive, Carnage ja Executor luokan laivoja, joista lähes jokainen on kääntynyt kaaoksen puolelle, ja tällä uskoisin olevan ehkä minimaalista vaikutusta itse ''todellisten'' imperiumin laivojen väreihin.

Huomatkaa ero, että itse GW:n maalaamat näytefigut ovat ymmärtääkseni Segmentum obscuruksen Gothic sectorin laivaston väreillä kuvattu, ei Bastion laivastojen. Tämän takia kysyn, että onko jossain fluffipätkässä tai kuvassa kerrottu tai näytetty minkälaiset Bastionien värit voisivat olla?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...

Palaa sivulle “40k: Historia”