Sanotaan näin, että riippuu tarvitsijoiden lukumäärästä. Katsotaan la-iltana mikä on tilanne. Jääkaappi, mikro ja vessat löytyvät joka tapauksessa.TheEmu kirjoitti:Kehtaakos vielä kysyä ett millanen mesta on, lähinnä nyt että onko yöpaikalla jääkaappi/mikro/vessat/suihkut yms?Celebdae kirjoitti:Jep. Jos muita kontakteja on, niin kannattaa toki hyödyntää.
Kampanjaviikonloppu 15.-16.1.2011 Helsingissä
Re: Kampanjaviikonloppu 15.-16.1.2011 Helsingissä
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- The Captain
- Valvoja
Kahvinkeitin ja keittotarvikkeet?Celebdae kirjoitti: Jääkaappi, mikro ja vessat löytyvät joka tapauksessa.
Nisti on nisti...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
On.The Captain kirjoitti:Kahvinkeitin ja keittotarvikkeet?Celebdae kirjoitti: Jääkaappi, mikro ja vessat löytyvät joka tapauksessa.
Kuulemma joku peru ni vois vaik tulla jos on tilaa.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Juuri äsken mestat tarkastettuani näyttää siltä, että tilan suhteen ei ole ongelmia. Näin viime hetkellä mukaan siis pääsee mainiosti (myös muut)! Mikäs faktio+casteri laitetaan?The_Edge kirjoitti:Kuulemma joku peru ni vois vaik tulla jos on tilaa.
Hypätään vaikka cygnar ja kara, jos vaikka nyt sitä pelais läpi.
-
Der Dexter
Kuten tossa juuri ynn'ttiin jaakon kaa, niin saatan mahdollisesti tulla mestoille sunnuntaina peeloilemaan, joten Khadorin yhtymän on varottava vielä kaljuihin miehiin kajoamasta, sillä niille saattaa olla käyttöä sunnuntaina...
selviää tosin vasta lauantaina, mut kuiteskin
selviää tosin vasta lauantaina, mut kuiteskin
Aliquando Insanire Iucundum Est
i wants kara sloan sittenki =D
Katselin tossa noita sääntöjä, notta jos warcasteri kuolee niin seuraavassa pelissä sillä on viisi woundia vähemmän kuin normisti. Voiko pelin luovuttaa (jos voi, missä kohtaa)? Jos peli on hävitty, mieluummin sitä luovuttaisi ja lähtisi uuteen matsiin täydellä voimalla. Vissiin kylläkin pelataan jotain skenaarioitakin, niin voihan sitä niihinkin hävitä (kävellä/gatecrashata ulos killboxista)...
"Ja sitten viiminen damagerolli, nopat miinus kaks, warcasterillas on yks HP jäljellä" "Mä luovutan, älä heitä..." jotain tommosia mahdollisuuksia siitä voi tulla.
"Ja sitten viiminen damagerolli, nopat miinus kaks, warcasterillas on yks HP jäljellä" "Mä luovutan, älä heitä..." jotain tommosia mahdollisuuksia siitä voi tulla.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Luovuttaa ei voi. Kentältä saa tosin kävellä/juosta ulos ja se lasketaan häviöksi. Ja tietysti skenulla voi hävitä. Pelin saa myös yhteisellä sopimuksella päättää tasapeliksi, jolloin kumpikaan ei voita.TheEmu kirjoitti:Katselin tossa noita sääntöjä, notta jos warcasteri kuolee niin seuraavassa pelissä sillä on viisi woundia vähemmän kuin normisti. Voiko pelin luovuttaa (jos voi, missä kohtaa)? Jos peli on hävitty, mieluummin sitä luovuttaisi ja lähtisi uuteen matsiin täydellä voimalla. Vissiin kylläkin pelataan jotain skenaarioitakin, niin voihan sitä niihinkin hävitä (kävellä/gatecrashata ulos killboxista)...
Ja Cygnar-liittoutuma sopikoon keskenään kuka saa Karan. Jos ette muuten saa päätetyksi, niin kieltämättä Olli ehti ekaksi...
Ei mulla oo ku kara, siege ja pcaine, eikä pcainea tai siegeä oo niin kiva pelata :/Chromeoo kirjoitti:i wants kara sloan sittenki =D
Pelkästään omalta pöydänreunasta vai mistä vaan?Celebdae kirjoitti:Luovuttaa ei voi. Kentältä saa tosin kävellä/juosta ulos ja se lasketaan häviöksi. Ja tietysti skenulla voi hävitä. Pelin saa myös yhteisellä sopimuksella päättää tasapeliksi, jolloin kumpikaan ei voita.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ihan mistä vaan.TheEmu kirjoitti:Pelkästään omalta pöydänreunasta vai mistä vaan?Celebdae kirjoitti:Luovuttaa ei voi. Kentältä saa tosin kävellä/juosta ulos ja se lasketaan häviöksi. Ja tietysti skenulla voi hävitä. Pelin saa myös yhteisellä sopimuksella päättää tasapeliksi, jolloin kumpikaan ei voita.
Huh huh. Nyt on semmonen määrä printattuna erilaisia paperinivaskoita, että hirvittää.
...mutta eiköhän tästä huomenissa hyvä kapina saada aikaiseksi!
Jos jollakulla sattuu olemaan auto käytettävissä (ja viitsii suhaista Leppävaaraan) tänään illalla tai huomenna aamulla, niin saa mieluusti ottaa yhteyttä vaikka heti kännyllä.
...mutta eiköhän tästä huomenissa hyvä kapina saada aikaiseksi!
Jos jollakulla sattuu olemaan auto käytettävissä (ja viitsii suhaista Leppävaaraan) tänään illalla tai huomenna aamulla, niin saa mieluusti ottaa yhteyttä vaikka heti kännyllä.
Vielä lyhyt infopaketti osallistujille:
*Lue mieluusti kampanjan yleissäännöt tämän topicin viestistä 2.
*Pakkaa mukaan kaikki napit ainakin omasta faktiosta mitä kantoon saat.
*Saavu mestoille viimeistään klo 10.30 huomenna lauantaina. Osoite on Nahkahousuntie 5 Helsingin Lauttasaaressa. Lukitulta alaovelta meikäläisen tavoittaa numerosta 050-3739211.
*Mukaan myös makuualusta+makuupussi tms. Myös hyviä lautapelejä saa ottaa messiin la-iltaa varten.
*Lue mieluusti kampanjan yleissäännöt tämän topicin viestistä 2.
*Pakkaa mukaan kaikki napit ainakin omasta faktiosta mitä kantoon saat.
*Saavu mestoille viimeistään klo 10.30 huomenna lauantaina. Osoite on Nahkahousuntie 5 Helsingin Lauttasaaressa. Lukitulta alaovelta meikäläisen tavoittaa numerosta 050-3739211.
*Mukaan myös makuualusta+makuupussi tms. Myös hyviä lautapelejä saa ottaa messiin la-iltaa varten.
otan vaikka ton thor steinhammerin mukaan kun semmonen tuli turusta saatua joskus. Jos vaikka joku haluis palkata.
Vielä muuten yksi huomautus. Kerhohuone sijaitsee nykyisin toisessa osoitteessa kuin vielä rapiat puoli vuotta sitten. Jos siis ehdit käydä vanhalla kertsillä jossain tapahtumassa, niin huomioi nykyinen sijainti Nahkahousuntie 5.
Ehdin jo varata sen tuossa aiemmin :PThe_Edge kirjoitti:otan vaikka ton thor steinhammerin mukaan kun semmonen tuli turusta saatua joskus. Jos vaikka joku haluis palkata.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Huh heijaa, viikonloppu takana. Hieman väsynyt olotila, mutta pusketaan tuloksia sun muuta jollain aikataululla ulos. Kiitoksia osallistujille, toivottavasti oli hauskaa!
[Mutinaa] Kampanjassa tuntui vähän hölmöltä se, että kampanjassa kai menestyisi sitä paremmin, mitä vähemmän viikonlopun aikana pelaa WM/H-matseja, vaan keskittyy vaan napsimaan tyhjiä alueita itelleen (varsinkin lopussa kun oli vielä triplapisteet...). Silleen on pikkusen kusetettu olo, kun possut (ja oli siin joku cygnarilainen kans messissä) innoissaan mätki cryxejä maanrakoon ja sillä välin joku suippokorvan rontti oli käyny valtaamassa kaikki tyhjät alueet silleen ettei meillä ollu oikeen mitään mahista estääkään sitä kun kaikki oltiin matseissa. Eikös kampanjasäännöissä ollut kuitenkin joku kohta, minkä piti juuri estää tämmöistä loppuhetken rushaamista että lopputulos kuvaisi enemmän koko viikonlopun tapahtumia (missä possut nyt selkeästi dominoi)...[/Mutinaa]
Muttamutta, kaikenkaikkiaan oikein mukava viikonloppu masiinan parissa. Kaikkea rändömiä (ja megabattleja) sattui ja kaikennäköistä hassua. Pelit oli mukavia, pelikaverit samoin. Kiitokset järkkääjille ja muille osallistujille, kivaa oli.
Kampanjasäännöissä varmasti onkin kaikennäköistä tuunaamista vielä, mutta eipä muuten mitään moitittavaa.
Muttamutta, kaikenkaikkiaan oikein mukava viikonloppu masiinan parissa. Kaikkea rändömiä (ja megabattleja) sattui ja kaikennäköistä hassua. Pelit oli mukavia, pelikaverit samoin. Kiitokset järkkääjille ja muille osallistujille, kivaa oli.
Kampanjasäännöissä varmasti onkin kaikennäköistä tuunaamista vielä, mutta eipä muuten mitään moitittavaa.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "