Kampanjaviikonloppu 15.-16.1.2011 Helsingissä
Re: Kampanjaviikonloppu 15.-16.1.2011 Helsingissä
Iloinen olin...
...kampanjan häröisyydestä...
...häröilyn ihmettelystä...
...iloisesta seurasta...
...uudestaan häröilyn ihmettelystä...
Itse kumminkin tykkäsin tuosta kampanja periaatteesta. Oli siinä monia asioita mitä pisti pohtimaan (joista suurin olisi ollut meniittien jakaminen kahteen pisteeseen, vallan erillaisempia loppu kartan kokoonpanoja olisi tullut). Kunhan tässä jälki humalasta mitä en paikan päällä sitten tehnytkään selviän, niin saatan jotain hihkaista iloisesta maailman menosta.
Mutta tärkeintä. Hintansa väärti lystiä oli. Harmillista kuulla lauantaina ainenkin se yksi, joka ei päässyt kuin yhden varsinaisen pelin pelaamaan.
...kampanjan häröisyydestä...
...häröilyn ihmettelystä...
...iloisesta seurasta...
...uudestaan häröilyn ihmettelystä...
Itse kumminkin tykkäsin tuosta kampanja periaatteesta. Oli siinä monia asioita mitä pisti pohtimaan (joista suurin olisi ollut meniittien jakaminen kahteen pisteeseen, vallan erillaisempia loppu kartan kokoonpanoja olisi tullut). Kunhan tässä jälki humalasta mitä en paikan päällä sitten tehnytkään selviän, niin saatan jotain hihkaista iloisesta maailman menosta.
Mutta tärkeintä. Hintansa väärti lystiä oli. Harmillista kuulla lauantaina ainenkin se yksi, joka ei päässyt kuin yhden varsinaisen pelin pelaamaan.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Meitsi oli se onnellinen yhen pelin pelaaja! =D Lystiä oli eli kiitos järjestäjille. (jäi kaivamaan kyllä se retrin pussy ass kartan loppusurffailu =P )
Kiitos erityisesti järjestäjille, sekä tiimikavereilleni Antti "Kivimuuri" Rautille, joka yksinään pysäytti meniittien pohjoisen ristiretken ja Sampo "Salamurhaaja" Mäntylahdelle, jonka suoritus erityisesti viimeisessä pelissä oli poikkeuksellisen tyylikäs!
Minä taidan olla se suippokorvainen rontti, joka parhaaseen haltiatyyliin kusetti sinisiltä heille verisitein kuuluneen voiton. Mun tilanne oli aika mielenkiintoinen kun siinä vaiheessa kun pääsin vapaaksi nurkastani riehuttuani sielä ensin Fionaa ja sitten Feoraa vastaan, jotka molemmat ui liiveihin, mä pääsin tosiaan kahdessa tunnissa blitzaamaan puoli kenttää aina vartti kerrallaan kun kaikki muut kenraalit olivat lukkiutuneina taisteluun tai eivät halunneet taistella kaikkien Khadorilaisten juostessa meniittien baseen tai väistellessä aktiivisesti minua (Sorscha, joka kävi tyhjentämässä mieluummin sinisen kotipesän). Kun en halunnut tunkea mukaan mihinkään megataisteluun (kun sieltä ei olisi enää ikinä päässyt pois, kentällä pääsemiseenkin olisi varmaan mennyt tunti) niin sitten mä vaan juoksentelin ympäri karttaa. Totuuden puhuakseni mä luulin (ja ilmeisesti ainakin Reuna myös), että viimeinen pisteytys olisi viideltä, mitäs ei luettu sääntöjä. Jos peli olisi jatkunut viiteen, eli vielä tunnin, olisi valkoinen ottanut turpaan joka sektorilla aika rumasti kun sekä keltaiset, että siniset kenraalit kaikki vapautuivat n. 15.50. Nyt triplapisteet sattuivat meidän kannaltamme juuri oikeaan saumaan ja viimeisen vuoron pistesaalis oli sen myötä aivan absurdi.
Kampanja oli eittämättä mielenkiintoinen, mutta vielä hieman kehitystä voisi mielestäni tehdä. Manpoweria tuli mielestäni turhan paljon suhteessa armeijoiden kokoon, pahimmillaan nähtiin jotain 35p vs 60p pelejä. Myös yhden pelin pituus suhteessa liikkeisiin kartalla oli turhan pitkä, meidänkin kotipesämme putsattiin useamman kerran (kerran jopa tukikohta) sen takia, että kaikki pelaajat olivat jumissa taisteluissaan, eivätkä voineet reagoida kentän tapahtumiin. Viimeisten kahden tunnin tapahtumat vain korostivat tätä. En niinkään ehkä lähtisi pidentämään liikevuoroja, mutta pelivuoroille voisi laittaa aikarajat ja ehkä pelillekin kokonaismaksimiajan? Nyt saattoi myös käydä helposti niin, että samaa vastustajaa vastaan joutui pelaamaan monta kertaa putkeen pelaajien työnnellessä toisiaan rajaseudulla eestaas, vain ajamalla kaikki karttaruudut taistelun ympäriltä ja sitten voittamalla ko taistelun sai vastustustajan pois omista linjoista. Sääntö "ei saa hyökätä kahteen tuntiin sen faktion kimppuun, jolle häviää" vaatii sikäli tarkennusta, että nyt esim. vihreälle kävi niin, että kaikki ruudut oman tukikohdan ympärillä olivat sinisen saartamia ja kun vihreä kenraali hävisi kotipesässään, niin tarkoittaisiko tämä oikeastaan, että ko kenraali joutuisi kykkimään kaksi tuntia tukikohdassaan tekemättä mitään? Tukikohdan valtaus voisi myös heittää valtaajat jonnekin kauas, ettei heti oli painostus taas päällä kun kotipesä kerran räjähtää.
Kiitosta annetaan erityisesti jännittävistä kentistä, jotka toivat hauskoja satunnaiselementtejä peliin. Ainakin pöydän 16 tykistä saatiin monet naurut viimeisessä Ravyn vs Amon vs Bart pelissä (joka näytti muutenkin kyllä kovin hauskalta peliltä). Plussaa myös rajoitukset charruihin, nyt tuli vastaan vähän erilaista settiä kuin yleensä. Taisipa käydä niin, ettei kukaan lopulta käyttänyt Eirysstä kertaakaan, kun palkkasoturien huutokauppa ei selvittänyt, että käytetäänkö me sitä, eikä me muistettu ilmoittaa erityisesti, että ei käytetä. Kävipä kuulemma niinkin, että jossain vaiheessa kellään Meniitillä ei ollut Avataria käytössä! Mutta tosiaan, kivaa oli. Lisää masiinaa vaan!
Minä taidan olla se suippokorvainen rontti, joka parhaaseen haltiatyyliin kusetti sinisiltä heille verisitein kuuluneen voiton. Mun tilanne oli aika mielenkiintoinen kun siinä vaiheessa kun pääsin vapaaksi nurkastani riehuttuani sielä ensin Fionaa ja sitten Feoraa vastaan, jotka molemmat ui liiveihin, mä pääsin tosiaan kahdessa tunnissa blitzaamaan puoli kenttää aina vartti kerrallaan kun kaikki muut kenraalit olivat lukkiutuneina taisteluun tai eivät halunneet taistella kaikkien Khadorilaisten juostessa meniittien baseen tai väistellessä aktiivisesti minua (Sorscha, joka kävi tyhjentämässä mieluummin sinisen kotipesän). Kun en halunnut tunkea mukaan mihinkään megataisteluun (kun sieltä ei olisi enää ikinä päässyt pois, kentällä pääsemiseenkin olisi varmaan mennyt tunti) niin sitten mä vaan juoksentelin ympäri karttaa. Totuuden puhuakseni mä luulin (ja ilmeisesti ainakin Reuna myös), että viimeinen pisteytys olisi viideltä, mitäs ei luettu sääntöjä. Jos peli olisi jatkunut viiteen, eli vielä tunnin, olisi valkoinen ottanut turpaan joka sektorilla aika rumasti kun sekä keltaiset, että siniset kenraalit kaikki vapautuivat n. 15.50. Nyt triplapisteet sattuivat meidän kannaltamme juuri oikeaan saumaan ja viimeisen vuoron pistesaalis oli sen myötä aivan absurdi.
Kampanja oli eittämättä mielenkiintoinen, mutta vielä hieman kehitystä voisi mielestäni tehdä. Manpoweria tuli mielestäni turhan paljon suhteessa armeijoiden kokoon, pahimmillaan nähtiin jotain 35p vs 60p pelejä. Myös yhden pelin pituus suhteessa liikkeisiin kartalla oli turhan pitkä, meidänkin kotipesämme putsattiin useamman kerran (kerran jopa tukikohta) sen takia, että kaikki pelaajat olivat jumissa taisteluissaan, eivätkä voineet reagoida kentän tapahtumiin. Viimeisten kahden tunnin tapahtumat vain korostivat tätä. En niinkään ehkä lähtisi pidentämään liikevuoroja, mutta pelivuoroille voisi laittaa aikarajat ja ehkä pelillekin kokonaismaksimiajan? Nyt saattoi myös käydä helposti niin, että samaa vastustajaa vastaan joutui pelaamaan monta kertaa putkeen pelaajien työnnellessä toisiaan rajaseudulla eestaas, vain ajamalla kaikki karttaruudut taistelun ympäriltä ja sitten voittamalla ko taistelun sai vastustustajan pois omista linjoista. Sääntö "ei saa hyökätä kahteen tuntiin sen faktion kimppuun, jolle häviää" vaatii sikäli tarkennusta, että nyt esim. vihreälle kävi niin, että kaikki ruudut oman tukikohdan ympärillä olivat sinisen saartamia ja kun vihreä kenraali hävisi kotipesässään, niin tarkoittaisiko tämä oikeastaan, että ko kenraali joutuisi kykkimään kaksi tuntia tukikohdassaan tekemättä mitään? Tukikohdan valtaus voisi myös heittää valtaajat jonnekin kauas, ettei heti oli painostus taas päällä kun kotipesä kerran räjähtää.
Kiitosta annetaan erityisesti jännittävistä kentistä, jotka toivat hauskoja satunnaiselementtejä peliin. Ainakin pöydän 16 tykistä saatiin monet naurut viimeisessä Ravyn vs Amon vs Bart pelissä (joka näytti muutenkin kyllä kovin hauskalta peliltä). Plussaa myös rajoitukset charruihin, nyt tuli vastaan vähän erilaista settiä kuin yleensä. Taisipa käydä niin, ettei kukaan lopulta käyttänyt Eirysstä kertaakaan, kun palkkasoturien huutokauppa ei selvittänyt, että käytetäänkö me sitä, eikä me muistettu ilmoittaa erityisesti, että ei käytetä. Kävipä kuulemma niinkin, että jossain vaiheessa kellään Meniitillä ei ollut Avataria käytössä! Mutta tosiaan, kivaa oli. Lisää masiinaa vaan!
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Jees itse asiassa siellä kampanjasäännöissä jopa oli kohta, joka pidensi liikkumisvuoron 30 minuuttiin viimeisen tunnin aikana. Sitä ei tainnut kukaan (ml. minä) huomata/muistaa, mutta taisi tosin valkoinen vallata kentät pääosin jo ennen vikaa tuntia =)
13 tunnin yöunet on takana, joten tän duunipäivän jälkeen vois ehkä ehtiä vähän statistiikkaa julkaisemaan. Katsellaan!
13 tunnin yöunet on takana, joten tän duunipäivän jälkeen vois ehkä ehtiä vähän statistiikkaa julkaisemaan. Katsellaan!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- The Captain
- Valvoja
Todellakin jännittävä vääntö oli, kun kolmen täysikokoisen armeijan yhteenoton päätteeksi pöydällä seisoi yksi warcaster yhdellä hiparilla. Muutenkin oli kyllä hassunhauska kampanja, jossa pääsi taas opettelemaan oman ja muiden faktioiden hienouksia.Chade kirjoitti:Ainakin pöydän 16 tykistä saatiin monet naurut viimeisessä Ravyn vs Amon vs Bart pelissä (joka näytti muutenkin kyllä kovin hauskalta peliltä).
Haltianpirulaisia tuntui pukkaavan joka ovesta ja ikkunasta piraattiparkojen kiusaksi, viidestä pelaamastani kampanjapelistä neljässä oli eldareita... Mutta kampanjan karttahan siihen suurin syy oli, kun kerran naapureiksi päädyttiin. Ja vielä jonain kauniina päivänä opin pelaamaan niitä vastaan (kun nyt ensin oppisi pelaamaan noilla merirosvoilla - Rahnin spell-assassinaatio olisi voinut olla edes jännittävämpi, jos olisi muistanut Fionan Whiplash-säännön, ja viimeisessä matsissa Master Holt olisi saattanut pelastaa itsensä ja Aiyanan kuolemalta, jos olisi muistanut Quick Drawata Ravynin luodin ilmasta.)
Itse kampanjan säännöistä: manpoweria oli tosiaan jaossa suhteessa liikaa, ja sen käyttäminen faktion eri armeijoiden välillä olisi vaatinut melkoisen määrän koordinointia, niin että jossain vaiheessa lähinnä jätin manpowerit jo kokonaan käyttämättä. Kullan käyttö mercenaryjen palkkaamiseen sen sijaan oli hyvä idea, etenkin huutokauppamallisesti. Kun faktiot "joutuivat" tyytymään omiin modeleihinsa eivätkä voineet luottaa siihen, että se oma vakio-merkkari on aina paikalla (Reinholdt Cygnarilla, Carvolo Meniiteillä, jne.), nähtiin perinteisistä turnausympäristöistä poikkeavia kokoonpanoja, mikä on minusta positiivista.
Jotain rotia toivoisin tulevaisuudessa myös kesken kamppailun pöydälle saapumiseen. Skenaariosta ja ajoituksesta riippuen kesken matsin tulija saattoi auto-voittaa tai auto-hävitä, ja ambushaavalla 35+ pisteen armeijalla on kokonaan toisenlaiset optiot välittömiin caster killeihin kuin jollain Kossiteilla tai Bog trogeilla.
Kokonaiselämyksenä kampanja oli ehdottoman positiivinen, ja isot aplodit Jaakolle homman pitämisestä suurin piirtein kasassa. Ensi kerralla on sitten vieläkin kivempaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jäi muuten eilen mainitsematta, mutta ihan loistokkaat puitteet turnaukselle/kampanjalle/pelailulle. Mukavasti tilaa ja tosi luksusta kun pystyi jäämään illaksi+yöksi paikanpäälle pelaamaan, nautiskelemaan olutta ja vähän ehti vielä nukkuaki.
Järjestäkäähän useamminkin jotain kivaa. :)
Järjestäkäähän useamminkin jotain kivaa. :)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tässä lopulliset tulokset:
Valkea liittoutuma (Retribution+Searforge) 139,3
Sininen liittoutuma (Cygnar+Farrow) 117,3
Vihreä liittoutuma (Cryx+Pirates) 95,7
Punainen liittoutuma (Khador+Trolls) 86,7
Keltainen liittoutuma (Protectorate) 44,6
Ja alla hieman grafiikkaa pistekehityksestä. Huomataan siis, että siniset keräsivät enemmän kokonaispisteitä, mutta valkea tiimi vei voiton, kun voittoperusteena oli kokonaispisteet jaettuna pelaajamäärällä.
http://www.nopat.fi/wp-content/uploads/ ... elaaja.pdf
http://www.nopat.fi/wp-content/uploads/ ... et-yht.pdf
Jokunen kuva seuraa vielä myöhemmin, nyt pitää joutua pelaamaan curlingia!
Valkea liittoutuma (Retribution+Searforge) 139,3
Sininen liittoutuma (Cygnar+Farrow) 117,3
Vihreä liittoutuma (Cryx+Pirates) 95,7
Punainen liittoutuma (Khador+Trolls) 86,7
Keltainen liittoutuma (Protectorate) 44,6
Ja alla hieman grafiikkaa pistekehityksestä. Huomataan siis, että siniset keräsivät enemmän kokonaispisteitä, mutta valkea tiimi vei voiton, kun voittoperusteena oli kokonaispisteet jaettuna pelaajamäärällä.
http://www.nopat.fi/wp-content/uploads/ ... elaaja.pdf
http://www.nopat.fi/wp-content/uploads/ ... et-yht.pdf
Jokunen kuva seuraa vielä myöhemmin, nyt pitää joutua pelaamaan curlingia!
Jeps omat 6+1 peliä menivät henkilökohtaiseksi ristiretkeksi Meniittejä vastaan koska heidän suuren lukumääränsä turvin he pääsivät koettelemaan rajojamme helpommin kuin me kolmella pelaajalla saimme niitä turvattua, täten voisin ehdottaa jo aikaisemmin ehdotettua liittoutumien pelaajien lukumäärien tasaamista. Kuudella pelaajalla kun pitäisi saada tuollaisella kartalla enemmän aikaan kunhan vaan pelit sujuu, koska 1-2 jäisi optimitilanteessa seilaamaan tyhjiä alueita itselleen (hieman Chaden tavoin) kun isot moninpelit vievät aikaa ja pitävät joukkoja lukittuna muualla.
Joka tapauksessa pelit olivat mukavia, samoin peliseura. Toivottavasti kaikki löysivät puuttuvat templaattinsa, korttiboksinsa sun muut jotka jatkuvasti muuttuvien pöytien myötä tuntuivat vähän väliä olevan kadoksissa. Pelitilat olivat kivoja, nukkumispaikkana en kerhotilasta voi kommentoida koska pääsin yöpymään Samulin ja Kapun kanssa Aasimarin luo, mutta mukava määrä maastoa ja vallitseva nörtintuoksu tekivät olon kotoisaksi pelipaikalla.
Kiitokset kaikille kuudelle meniittipelaajalle kivoista peleistä, Celebdaelle järjestämisestä, Samulille kyydistä ja Aasimarille nukkumispaikasta, ja toivottavasti nähdään taas Nordic Openissa. Lisää tämmöisiä!
-Antti "Kivimuuri" Rauti
Joka tapauksessa pelit olivat mukavia, samoin peliseura. Toivottavasti kaikki löysivät puuttuvat templaattinsa, korttiboksinsa sun muut jotka jatkuvasti muuttuvien pöytien myötä tuntuivat vähän väliä olevan kadoksissa. Pelitilat olivat kivoja, nukkumispaikkana en kerhotilasta voi kommentoida koska pääsin yöpymään Samulin ja Kapun kanssa Aasimarin luo, mutta mukava määrä maastoa ja vallitseva nörtintuoksu tekivät olon kotoisaksi pelipaikalla.
Kiitokset kaikille kuudelle meniittipelaajalle kivoista peleistä, Celebdaelle järjestämisestä, Samulille kyydistä ja Aasimarille nukkumispaikasta, ja toivottavasti nähdään taas Nordic Openissa. Lisää tämmöisiä!
-Antti "Kivimuuri" Rauti
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Kiitoksia vielä järjestäjille ja vastuksille. Hauskaa oli ja artefacti jäi oikeutetusti Cryxille.
Yleisesti formaatti toimi yllättävän hyvin. 2D-mappi tuo vain aina valitettavan paljon pelejä samoja pelaajia vastaan. Joskus Turussa päin ideoitiin 3D-mappeja kampanjoihin, mutta ei tullut ikinä kokeiltua :) Eniten olisin kuitenkin toivonut organisointitaholta ihmistä, joka ei tee muuta kuin organisoi kampanjaa, karttaa, rahoja, yms. Vaatii tietenkin uhrauksia järjestäjiltä, mutta kompensoi sääntöjen aukkoja ja kampanjan kulku selkeytyy huomattavasti. Samalla voi fluffikkaasti oikeuttaa suuria muutoksia kartalla tilanteen mukaan.
Puolen päivän mittaiset megabattlet ja kartalla taisteluiden aikaan liikkuminen eivät olleet ehkä viikonlopun parasta antia, mutta yleisesti hatunnoston arvoista figutapahtuman järjestämistä.
Yleisesti formaatti toimi yllättävän hyvin. 2D-mappi tuo vain aina valitettavan paljon pelejä samoja pelaajia vastaan. Joskus Turussa päin ideoitiin 3D-mappeja kampanjoihin, mutta ei tullut ikinä kokeiltua :) Eniten olisin kuitenkin toivonut organisointitaholta ihmistä, joka ei tee muuta kuin organisoi kampanjaa, karttaa, rahoja, yms. Vaatii tietenkin uhrauksia järjestäjiltä, mutta kompensoi sääntöjen aukkoja ja kampanjan kulku selkeytyy huomattavasti. Samalla voi fluffikkaasti oikeuttaa suuria muutoksia kartalla tilanteen mukaan.
Puolen päivän mittaiset megabattlet ja kartalla taisteluiden aikaan liikkuminen eivät olleet ehkä viikonlopun parasta antia, mutta yleisesti hatunnoston arvoista figutapahtuman järjestämistä.
Jokunen kuva löytyy nyt kerhon sivuilta:
http://www.nopat.fi/2011/tapahtumat/war ... 16-1-2011/
Mä yritän kirjoitella jotain omia mietteitä viikonlopulta vielä jossain vaiheessa, mutta laittakaa tulemaan kaikki mahdollinen palaute&kehitysideat. Ei varmaan toista kampanjaa ihan heti ole tulossa, kun aika lailla tässä oli säätämistä, mutta ehkä vielä joskus. Jospa olisi vielä paremmin toimiva runko sit valmiina!
Niin ja jos jollakulla jäi jotain maksuja jäljelle, niin voi heittää mun tilille 134735-18753. Kitoos!
http://www.nopat.fi/2011/tapahtumat/war ... 16-1-2011/
Mä yritän kirjoitella jotain omia mietteitä viikonlopulta vielä jossain vaiheessa, mutta laittakaa tulemaan kaikki mahdollinen palaute&kehitysideat. Ei varmaan toista kampanjaa ihan heti ole tulossa, kun aika lailla tässä oli säätämistä, mutta ehkä vielä joskus. Jospa olisi vielä paremmin toimiva runko sit valmiina!
Niin ja jos jollakulla jäi jotain maksuja jäljelle, niin voi heittää mun tilille 134735-18753. Kitoos!
Kiitoksia kaikille osallistujille. Jos viikonloppu ei ollut ihan HC pelailua, niin sitäkin hupaisampaa. Toivottavasti kenellekään ei jäänyt suurempia hampaankoloon.
Erityiset kiitokset joukkuetovereille Antti "Ninja" Ilmavirtalle ja Diogenesikselle.
Erityiset kiitokset joukkuetovereille Antti "Ninja" Ilmavirtalle ja Diogenesikselle.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Jees, oli kyllä mukavaa pelailla hieman erilaisia pelejä. Kiitokset kaikille, nähdään turnauksissa.
Kommentteja formaatista:
-Tuo matkaamisnopeus verrattuna pelien kestoon oli hieman turhan suuri
-noita lisäpisteitä olisi ollut ihan jees, jos näitä olisi käytetty vain puolustukseen, sillä nyt puolustamisesta ei ollut mitään hyötyä. Myöskin armeija ehti joihinkin peleihin kasvaa turhan suureksi.
Mutta mielellään tulen taas mukaan kun häppeninkiä on.
-Mikko
Kommentteja formaatista:
-Tuo matkaamisnopeus verrattuna pelien kestoon oli hieman turhan suuri
-noita lisäpisteitä olisi ollut ihan jees, jos näitä olisi käytetty vain puolustukseen, sillä nyt puolustamisesta ei ollut mitään hyötyä. Myöskin armeija ehti joihinkin peleihin kasvaa turhan suureksi.
Mutta mielellään tulen taas mukaan kun häppeninkiä on.
-Mikko
Rats keep running!
Kiitos kiitos, en tosin ollut paikalla kun jouduin perumaan tulemiseni... ;)Merimetsä kirjoitti:Erityiset kiitokset joukkuetovereille Antti "Ninja" Ilmavirtalle ja Diogenesikselle.
Kukakohan ostin ne Wrackit multa? :) Pistätkö YV:tä, niin heitän tilinumerolla.
Sain uunituoreen Minion-kirjan käsiini muutamaa päivää ennen kampanjasettiä, päätin ottaa sen mukaan ja aika vapaasti ihmisten lukea. Ajattelin että WM/H-pelaajat ois sen verran sivistynyttä sakkia, että toisen omaisuutta osattais kunnioittaa ja käsitellä varoen. Nyt viikonlopun jälkeen selailin kirjaa ja huomasin että eräällä sivulla (Wrongeyen kohdalla) on aikas mojova repeytymä. Ei ihan sivu irtoa, mutta eipä paljon puutukaan. Vois sanoa, että vituttaa kuin pientä oravaa. Emmä ny mitään korvauksia tms halua, omaa tyhmyyttäni mä ihmisten annoin sitä lukea.
Lähinnä nyt vaan varoituksena, että ei näköjään kannata kirjoja lainata. Ja jos tommosta sattuu, niin ois siitä voinu sanoa suoraan, ettei ois tarvinnu löytää tälleen jälkikäteen tota repeymää. Ihanko tosissaan se kenen käsittelyssä toi tuli luuli etten enää selais tota kirjaa ja huomais, vai puuttuuko vaan munat?
Lähinnä nyt vaan varoituksena, että ei näköjään kannata kirjoja lainata. Ja jos tommosta sattuu, niin ois siitä voinu sanoa suoraan, ettei ois tarvinnu löytää tälleen jälkikäteen tota repeymää. Ihanko tosissaan se kenen käsittelyssä toi tuli luuli etten enää selais tota kirjaa ja huomais, vai puuttuuko vaan munat?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jes, oli kivaa ja siistii. Kiitos järkkäreil.
Mut jätin vissiin kännykänlaturin mallia samsung paikalle kun ei sitä repusta löydy. Mahdollisesti siihen huoneeseen missä pelattiin galacticaa. Onko näkynyt?
edit: Löytötavaroissa näky olevan joku laturi, onks se samsung?
Mut jätin vissiin kännykänlaturin mallia samsung paikalle kun ei sitä repusta löydy. Mahdollisesti siihen huoneeseen missä pelattiin galacticaa. Onko näkynyt?
edit: Löytötavaroissa näky olevan joku laturi, onks se samsung?
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Mä yritän muistaa kattella huomenna kun kerholle eksyn.attor kirjoitti: edit: Löytötavaroissa näky olevan joku laturi, onks se samsung?
Valitettavaa toi sun kirjan kohtalu Teemu. Mäkin eilen liimailin omia lainanappeja kasaan (joskin osan niistä hajotin ihan ite). Harmi et näin käy. Reiluu toki ois ees mainita jos jotain hajottaa...
Ainakin yksi Nokian uudempi laturi oli, mutta luulen että se oli kertsillä jo ennen. Katselepa tosiaan Jaakko Samsungin laturin perään.Celebdae kirjoitti:Valitettavaa toi sun kirjan kohtalu Teemu. Mäkin eilen liimailin omia lainanappeja kasaan (joskin osan niistä hajotin ihan ite). Harmi et näin käy. Reiluu toki ois ees mainita jos jotain hajottaa...attor kirjoitti: edit: Löytötavaroissa näky olevan joku laturi, onks se samsung?
Ja mieluummin jos jo ennen lainausta saisi tosiaan maininnan jos aikoo tavaraa hajottaa, niin voisi itse vähän kontrolloida.. Aika paskamaisesti kävi kyllä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Yhdyn myötätuntoon Emun kirjaa kohtaan. Syyllinen osoittakoon selkärankaa ja ilmoittautukoon Emulle.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Kaveri jonka käsissä toi repeytyi ilmoittautui YVllä mulle, usko WM/H-ihmisiin palasi ja elämä hymyilee. No hard feelings.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "