BSB ja aseistus
-
Partanauraja
BSB ja aseistus
Moro! tuolla armeijalistojen luona nousi esiin eräs juttu... Saako BSB käyttää esim hilparia tai gw:tä?
Itse olen sitä mieltä, että jos toinen käsi on varattuna lipulle, niin toisessa voi olla 1h ase, esim kääpiöillä riimukirves (jos lipussa ei ole riimuja). Itse olen siis sitä mieltä, että BSB ei voi kantaa 2h asetta, koska normaalisti hahmolla kuin hahmolla on vain 2 kättä...
Kommenttia, tai selvä vastaus - saadaan toisillekin tästä varmuus
Itse olen sitä mieltä, että jos toinen käsi on varattuna lipulle, niin toisessa voi olla 1h ase, esim kääpiöillä riimukirves (jos lipussa ei ole riimuja). Itse olen siis sitä mieltä, että BSB ei voi kantaa 2h asetta, koska normaalisti hahmolla kuin hahmolla on vain 2 kättä...
Kommenttia, tai selvä vastaus - saadaan toisillekin tästä varmuus
- Pathfinder
Re: BSB ja aseistus
Riippuu täysin armeijakirjasta. Vanhoissa kuudennen laitoksen kirjoissa, kuten metsähaltioiden kohdalla BSBn varustelua on rajoitettu reilulla kädellä. Kaikissa seitsemännen laitoksen kirjoissa BSBn varustelua ei ole rajoitettu millään tavalla. Lippua ei teknisesti ole olemassa. Sen voi kuvitella olevan kiinnitetty sankarin selkään tai sankarin ratsun satulaan tj.
Ainoa rajoitus on taikalippu. Jos sen otat, et saa ottaa muita taikaesineitä. Kuitenkin vamppi-BSBt saavat powereita ja esim. WE-BSBt yhden Spiten taikalipusta huolimatta.
Ainoa rajoitus on taikalippu. Jos sen otat, et saa ottaa muita taikaesineitä. Kuitenkin vamppi-BSBt saavat powereita ja esim. WE-BSBt yhden Spiten taikalipusta huolimatta.
Mordheim
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
-
Partanauraja
Okei! No laitanpas viestiä eteenpäin -> Kiitoksia
7. Orc & Goblins Army Book s. 50
Eli kilpeä ei voi käyttää mutta tarkoittaako se myös sitä ettei voi käyttää tavallista asetta?The Battle Standard Bearer cannot choose any non-magical equipment except for light or heavy armour as appropriate. The may be mounted as normal
- Pathfinder
Hand weapon sillä on jo valmiina. Se käyttää sitä tai taika-asetta. Näköjään örkeillä on vielä toi rajoitus BSBn kohdalla, vaikka on seiskalaitoksen kirja, no ei se mitään, kohta pukkaa uusi ja tuiki tarpeellinen kirja uunista ulos.ptx kirjoitti:7. Orc & Goblins Army Book s. 50Eli kilpeä ei voi käyttää mutta tarkoittaako se myös sitä ettei voi käyttää tavallista asetta?The Battle Standard Bearer cannot choose any non-magical equipment except for light or heavy armour as appropriate. The may be mounted as normal
Mordheim
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Entäpä sitten Black Orcit niillä kun on aina mukana choppa, 2xchoppa ja great weapon?
Onneksi tosiaan on uusi kirja jo ovella =)
Onneksi tosiaan on uusi kirja jo ovella =)
- Pathfinder
Hitto, en oikein tiedä. Nopeasti vilkaisin uusimman O&G FAQn mut en löytänyt mitään. O&G kirjaa mulla ei ole. Näillä tiedoilla kysyisin vastustajan lupaa. Tekis mieli sanoa, että ei voi edes musta BSB käyttää muuta kuin käsiasetta tai taika-asetta. Kannattaa ehkä kysyä tätä täältä: http://www.da-warpath.com/
Mordheim
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
- Half-breed
No koska Bork saa kamansa erikoissäännön avulla, eikä BSB:nä oleminen poista niitä, tai sano ettei tämä voi käyttää niitä (Sanotaan vain ettei tiettyjä kamoja saa ostaa. Täten itse näen tilanteen niin, että Bork pitää ison kokoelmansa myös borkkina.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Pathfinder
ptx kirjoitti:7. Orc & Goblins Army Book s. 50Eli kilpeä ei voi käyttää mutta tarkoittaako se myös sitä ettei voi käyttää tavallista asetta?The Battle Standard Bearer cannot choose any non-magical equipment except for light or heavy armour as appropriate. The may be mounted as normal
Half-breed, toi on kyllä oikein! Army Bookissa puhutaan varusteiden valitsemisesta BSBn kohdalla, mutta mustalla örkillä on se erikoissääntö, eikä se tosiaan kumoudu mihinkään. Sääntö on sääntö. Miksi en tota tajunnu?Half-breed kirjoitti:No koska Bork saa kamansa erikoissäännön avulla, eikä BSB:nä oleminen poista niitä, tai sano ettei tämä voi käyttää niitä (Sanotaan vain ettei tiettyjä kamoja saa ostaa. Täten itse näen tilanteen niin, että Bork pitää ison kokoelmansa myös borkkina.
Mordheim
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Aika selkeeltä kuulosta, kiitoksia vastauksista =)
Eli laitetaan nyt tähänkin aiheeseen, jos ette tuota toista ole löytäneet
Yögobbo toisessa topikissa 2 viikkoa sitten kirjoitti:Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin sääntökirjassa ei ole mitään mainintaa siitä, etteikö battle standard bearer saisi käyttää kilpeä tai kaksi kättä vaativaa asetta (eikä muistaakseni ole ollut aiemmissakaan edikoissa). Osassa armeijakirjoja on kielto, ettei bsb saa ostaa itselleen ei-maagisia varusteita, paitsi haarniskan ja ratsun, mutta näissäkään ei varsinaisesti kielletä käyttämästä minkäänlaista varustetta. Eli voit vaikka goblin battle standard bearerille ostaa maagisen kilven tai Fencer's Bladesit, eikä mikään sääntö kiellä näiden käyttämistä (paitsi tietysti jos ostat molemmat, niin yhtä aikaa niitä ei voi käyttää).