Moro,
Perhanan IoB rotat omaa kilven pakolla joten grand plaanini meni uusiksi. Nääs näistä vähemmän panssaroidut oli tarkoitus orjuuttaa ja enemmän panssaroidut päästä klaanirotiksi.
Joten kysynkin haluanko vuolla ~80-100 kilpeä käsistä veke vai voiko slaveilla pelata kilpiä? ne sais eeppisen 6+ parry wardin ja yksikkö maksais huimat 20pts enemmään (40 lauma) Lisäks wysiwyg täyttyisi.
Tietetysti jos osalta vuolisi ja osalta ei ja lisäisi klaanirotta poksista vähän ei kilvellisiä niin menisi kai nuo... Sopivan sekalainen varustus ainakin :) Kertokaa toki mielipiteenne.
Skaven slaveille kilpiä
- Ilkeapikkuperkele
Skaven slaveille kilpiä
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Re: Skaven slaveille kilpiä
Jos et vielä ole kasannut figuja niin suosittelen antamaan IoB:n toisille rotille spearit normaalista rottaboksista. Samalla saat sitten vähemmän panssaroidut rotat slave käyttöön.
Itse en ole enää paljoa slaveja pelaillut, mutta jos pelaisin niin en antaisi niille mitään ylimääräistä, koska eihän niiden tarkoituskaan ole kuin kuolla.
Itse en ole enää paljoa slaveja pelaillut, mutta jos pelaisin niin en antaisi niille mitään ylimääräistä, koska eihän niiden tarkoituskaan ole kuin kuolla.
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia
WHFB: Bretonnia
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia
WHFB: Bretonnia
- GobbladasSquig
Voihan niillä kilpiä pelata. 6+ wardilla on hyvä potentiaali olla eeppinen. :)
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
- Amazing Slug
Lätyt täynnä, ei houkuta clanratit, giantit ei täytä corea, sturmverminit on semiehkiä mut liian kalliita ollakseen semiehkiä, 120 slaavilla on vaikea täyttää corea. Oon mä kelaillu, oisko raakaa heittää kilvet naamalle. Varsinki kun ghoulit pääsee perille, on vastassa aika villejä setiä. Tuuttaa kilvet vaan, sit on ihmisii jotka pelaa kilvil, ei se voi loputtoman huono idea olla.