Haetaan takaa vissiin tätä sääntökohtaa: "Whenever a Damage Roll is made against an open-topped vehicle add +1 to the Damage result."[/quote]Musta Setä kirjoitti:Niin, ei ole DE:t todellakaan ehkä se kaikkein helpoin armeija valittavaksi..mutta millä ihmeen perusteella skimmer muka helpottaisi ajoneuvon tuhomista? Et kait luule että ne näkyvät kaiken maaston yli? Kyllä jos siinä metsä on niin ei se skimmer sieltä takaa näy, vakka miniatyyri vähän kohoaisikin yli. Maasto peittää näkyvyyden niihin -ihan- normaalisti.
Mikä armeija kannattas alottaa
-
Andromedus
Kuka puhui Raider Squadista? Siis kun yleensä sitä laumaa on ryhmässä 16 henkilön verran tai parhaimmillaan 20.Nintendomies kirjoitti:Raidersquadilla tuskin on ylivoima yhtään kehenkään, ja huonolla strenalla&yhdellä attackilla ei pitkälle pärjätä. Chargessakaan ei voida olettaa Dark eldarien kaatavan kuin 1-2 marinea (riippuu siitä onko sybaritea vai ei). Sen jälkeen marinet hakkaavat ne kappaleiksi muutamassa vuorossa, varsinkin jos niillä on fistillä varustettu kessu.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
Musta Setä
No sitten on kyllä väärin pelattu jos antaa vihollisen suoralta kädeltä tulittaa raidereitaan...kyllä minä olen hyvikin selvillä siitä +1 damage rolleihin säännöstä, mutta minäpä käytinkin hyväkseni sellaisia ihania välineitä kuin horrofexejä ja terrorfexejä. Käyttäkäähän näit' niin ei mitkään tinapurkitkaan hypi silmille...imperial guardikin kiljuu kauhusta. Kun ei pidä antaa sen vihollisen tehdä mitä se haluaa, vaan kontrolloikaa itse taistelua. LE PONTI. ARGH. anteeksi.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
- Henri Ketonen
Puhuttiin siitä että Raidereita ei ehdi tiputtaa ennen kuin ne ovat kimpussa.Andromedus kirjoitti:Kuka puhui Raider Squadista? Siis kun yleensä sitä laumaa on ryhmässä 16 henkilön verran tai parhaimmillaan 20.Nintendomies kirjoitti:Raidersquadilla tuskin on ylivoima yhtään kehenkään, ja huonolla strenalla&yhdellä attackilla ei pitkälle pärjätä. Chargessakaan ei voida olettaa Dark eldarien kaatavan kuin 1-2 marinea (riippuu siitä onko sybaritea vai ei). Sen jälkeen marinet hakkaavat ne kappaleiksi muutamassa vuorossa, varsinkin jos niillä on fistillä varustettu kessu.
zqmfgb
Ei se maailmaa kaada mut pointti oli lähinnä siinä et kolosest ylöspäin kaikki tuntuu 50/50 mahdollisuus tiputtaa kuhan pääsee vaan panssarista läpi. Sitäpaitti ei se 2 ol myöskään kiva ku stunnaa mokoman! tosin ei se siihen tipu
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
-
Andromedus
Niin kyllä mä tiedän mutta puhuin perus warrioreista. No jos raider squadit tekee yhteistyötä? Mä ainankin seuraavaksi ostan lisää warrioreita(siis sen jälkeen kun ostan wykkit ja incubit)ja ainankin yhden raiderin. Ovat sinänsä vähän turhia.
Raidereita yleensä kannattaa ottaa paljon, koska pari sellasta saa aina putoamaan mutta joku 6-8 onkin sitten huomattavasti vaikeempaa pudottaa, etenkin kun siihen sitten lisätään vielä ravagerit. On nimittäin kokemusta tollasta armeijaa vastaan pelaamisesta.
'Overkill, is enough.'
Pertuarbo, Primarch of the Iron Warriors.
Pertuarbo, Primarch of the Iron Warriors.
-
Brightstar
sisterit kyllä pärjäävät lähitaistelussa jos on vain järkevä ja ei anna vastustajan chargata. ja ne on ne seraphimit mitkä siellä lähitaistelussa rellestää. ja ne todellakin rellestää siellä. 16pts Ws 4 I4 Ld9 sisko millän 2 boltpistoolia, hyppyreput, ja hit&run speziaali sääntö. kaiken lisäksi ne tuottavat 1 faithpointin...
suosittelen lämpimällä sydämmellä sistereitten aloittamista. mutta ei vielä. kannattaa odottaa siihen asti kuin heidän melkein oma codexinsa julkaistaan. mikä on Codex: Witchhuntters. sen pitäisis (kait) ilmestyä eye of terror codexin jälkeen...
suosittelen lämpimällä sydämmellä sistereitten aloittamista. mutta ei vielä. kannattaa odottaa siihen asti kuin heidän melkein oma codexinsa julkaistaan. mikä on Codex: Witchhuntters. sen pitäisis (kait) ilmestyä eye of terror codexin jälkeen...
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Et mua vastaan ole sattunut pelaamaan? Mulla on parus armeijassa 8+ raidua ja 3 ravaa - ja btw. järkevä de pelaaja ei itteään closeen oo tunkemassa kun kaikki vastustajat voi järkevällä liikkumisella outshootata.Klaital kirjoitti:Raidereita yleensä kannattaa ottaa paljon, koska pari sellasta saa aina putoamaan mutta joku 6-8 onkin sitten huomattavasti vaikeempaa pudottaa, etenkin kun siihen sitten lisätään vielä ravagerit. On nimittäin kokemusta tollasta armeijaa vastaan pelaamisesta.
-
Andromedus
Talos on aika hyvä vempain. Kumpi kannattais hankkii jos on vastassa Ig:tä ja örkkejä, talos vai Ravager? Kun kato ostan kaks scourge squaddii...
Eihän transportit vie mitään slottia? näin oon ainankin käsittänyt. Olis aika kova sellanen armeija missäon pelkkiä transportteja. Ei kyllä laillinen mutta, what the heck.
Eihän transportit vie mitään slottia? näin oon ainankin käsittänyt. Olis aika kova sellanen armeija missäon pelkkiä transportteja. Ei kyllä laillinen mutta, what the heck.
-
Herra juusto