ite kyl tykkään kasista, sitä voi pelata muutenkin kuin turnaupelinä+ nyt voin käyttää päheitä eternal guardeja joutumatta leimatuksi wannabe-pörröilijäksi.Half-breed kirjoitti:Kasi on itseasiassa hullun hyvä edikka, ja se korjasi paljon niitä asioita joista sinä winetit ihan hulluna seiskan aikoihin. Sun ongelmana on siis edelleen se ettet näe metsää puilta.El Capitan kirjoitti:Se julkaisi 8th edikan. Se vika siinä firmassa on. Muuten se on ihan jees firma.Skarsnik, the Lord kirjoitti:Mikä GW:ssä on vikana?
Tarinakisa 2011
Re: Tarinakisa 2011
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Scumboogie
Yhdyn muihin, kasiedikka on mielestäni paljon parempi edikka kuin seiska, lukuunottamatta paria seikkaa. True LoS, mutta sitähän ei ole pakko pelata, ja kutosspellit. Ne kun korjaisi niin kyllä olisi loistava edikka.
Peli on aivan eri peli. Mielestäni kasiedikka kaipaa uusia armeijakirjoja, ja seiskaedikka olisi toiminut erinomaisesti (ilman insane couragea) kutosedikan armeijakirjoilla, poislukien empire, örkit ja kääpiöt, jotka voisivat hyvin käyttää nykyisiä kirjojaan. War Altar poistoon, tosin. Se ei sopinut kutos/seiska malliin.Skarsnik, the Lord kirjoitti:Yhdyn muihin, kasiedikka on mielestäni paljon parempi edikka kuin seiska, lukuunottamatta paria seikkaa. True LoS, mutta sitähän ei ole pakko pelata, ja kutosspellit. Ne kun korjaisi niin kyllä olisi loistava edikka.
Kasi sopii nimenomaan kaikkeen muuhun paitsi turnauspelaamiseen. Varsinkin isompien taisteluiden pelaamisessa on hullun paljon enemmän mieltä ja viihdyttävyyttä. Seiskaedikka on kasia hurjan paljon taktisempi, ja pelaajan valinnoilla ja liikevuorolla on paljon, paljon merkitystä pelin kulkuun.
Kaksi eri peliä. Luulisin viihtyväni molempien parissa yhtä lailla - kasiedikka uudemmilla kirjoilla 3000 pisteestä ylöspäin, ja pienemmissä kahakoissa seiskaedikan sääntiksellä ja vanhemmilla kirjoilla.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ehkä se korjasi joitain asioita, mutta loi uusia valittamisen aiheita kaikkialle, jopa niihin asioihini mitä se korjasi. Kaikkine vikoineen ainakin minä pidän paljon enemmän vanhemmasta edikasta, koska siellä ei maailma ollut niin altis räjähtämään kesken taistelun.Half-breed kirjoitti:Kasi on itseasiassa hullun hyvä edikka, ja se korjasi paljon niitä asioita joista sinä winetit ihan hulluna seiskan aikoihin. Sun ongelmana on siis edelleen se ettet näe metsää puilta.El Capitan kirjoitti:Se julkaisi 8th edikan. Se vika siinä firmassa on. Muuten se on ihan jees firma.Skarsnik, the Lord kirjoitti:Mikä GW:ssä on vikana?
Sun ongelmasi puolestaan on se, että näet metsän, mutta siellä on vain yhdenlaisia puita.
Mitähän ne uudet kirjatkin mahtaa tuoda tullessaan. Josko maistuisi paremmalta uudet säännöt kun on kätösissä uudet armeijakirjatkin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
gjkh.
Capu, sinä kettu vaihdoit kuvaasi. Että näitä nykynuoria jotka eivät valtioon luota ja kiroavat täysin oikein tapahtuvia mustien lynkkauksia.
Justin Bieberin haukkuminen on siis NIIIN aut, ja GW:tä haukkuvat vain sitä vielä vähän aikaa kannattaneet elämättömät hipit.5+5=246
Mmmh... <onko tämän ketjun pituutta vähennetty vai olenko minä vain anssi? Jotenkin tuntuu siltä tjsp. Noh, en anna sen vaikuttaa spämmäykseeni. Asiallisuus, alas! 6+235=013598432
Tarina
Ja sitten aloin lähestyä toista mutkaa. Tiukka 37,5% asteen käännös, joka epäonnistuu yhtä pahasti kuin Scooby Doon 4. tuotantokausi. Jarrutan liian aikaisin, ja asia on aivan päällään. Traction Control miljoonalla eikä pysy perkele radalla. Ja sitten vielä "TÖRKEETÄ" takana oleva työntää! JUmalanpilkkaa! Haastan sinut oikeuteen, ja siellä me tämän akateemisen dilemman selvitämme. "Johnson, i dount think sou". Mitä helvetin kieltä tuo nyt oli olevinaan. Perkele, mää ammun nämä pelintekijät. Teknomusiikit Japanilaisautolla ajettaessa ovat niin ysäriä kuin olla voi. Voisin vannoa että tuolla yhdellä miehellä tienreunassa oli kyltti "S**t*n*n vinosilmä!".
Miksi mä maksoin tällaisesta sonnasta, täytyypä mennä trollaamaan Sotavasaraan.
Capu, sinä kettu vaihdoit kuvaasi. Että näitä nykynuoria jotka eivät valtioon luota ja kiroavat täysin oikein tapahtuvia mustien lynkkauksia.
Justin Bieberin haukkuminen on siis NIIIN aut, ja GW:tä haukkuvat vain sitä vielä vähän aikaa kannattaneet elämättömät hipit.5+5=246
Mmmh... <onko tämän ketjun pituutta vähennetty vai olenko minä vain anssi? Jotenkin tuntuu siltä tjsp. Noh, en anna sen vaikuttaa spämmäykseeni. Asiallisuus, alas! 6+235=013598432
Tarina
Ja sitten aloin lähestyä toista mutkaa. Tiukka 37,5% asteen käännös, joka epäonnistuu yhtä pahasti kuin Scooby Doon 4. tuotantokausi. Jarrutan liian aikaisin, ja asia on aivan päällään. Traction Control miljoonalla eikä pysy perkele radalla. Ja sitten vielä "TÖRKEETÄ" takana oleva työntää! JUmalanpilkkaa! Haastan sinut oikeuteen, ja siellä me tämän akateemisen dilemman selvitämme. "Johnson, i dount think sou". Mitä helvetin kieltä tuo nyt oli olevinaan. Perkele, mää ammun nämä pelintekijät. Teknomusiikit Japanilaisautolla ajettaessa ovat niin ysäriä kuin olla voi. Voisin vannoa että tuolla yhdellä miehellä tienreunassa oli kyltti "S**t*n*n vinosilmä!".
Miksi mä maksoin tällaisesta sonnasta, täytyypä mennä trollaamaan Sotavasaraan.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tänään on katsos erittäin merkittävä päivä minun omassa kalenterissani.Drumavatic kirjoitti:Capu, sinä kettu vaihdoit kuvaasi.
28.1.10 päätin pitkästä aikaa lähteä pelaamaan peliä, jota rakastin ja halusin pelata. Halusin tulla hyväksi siinä pelissä, että voisin sitten kavereiden kesken kehuskella miten hyvä olen siinä. Mutta sen sijaan, että minä pelasin peliä, peli pelasi minua ja oppi jokaisen liikkeeni vastaten siihen uudella haastella, jota en voinut käsitellä.
Vuosikausia tuo peli kiusasi minua olemassa olollaan. Se tiesi, että pidin siitä pelistä kovasti, sie tiesi haluni päästä kirjan toiselle kannelle onnellisesti ja sanoa menneeni pelin läpi. Kuten kaikki muutkin lapsukaiset ympäri maailmaa halusivat. Me emme halunneet tulla sen pelin jumaliksi. Ei meitä kiinnostanut, että joku alkaisi kadehtimaan taitojamme ja kirjoittelemaan kehuja Youtube-videollemme, jossa näyttelemme uberskilzzejämme. Me vain halusimme päästä pelin läpi. Kaikki tämä tuska alkoi suuresta haaveesta, mutta nyt olemme nöyriä sinun edessäsi oi suuri Peli. Anna meille edes tämä ilo.
Mutta peli oli julmalla päällä. Se ei halunnut siltikään nöyrtyä nöyrtyneen pelaajan edessä. Se oli voittoisa uudestaan ja uudestaan ja lopulta päätti muuttaa nimensä n00bpwnr. Se oli villi ja vapaa eikä kukaan ilman emulaattorin koodeja ja IDDQD:tä voinut sitä taltuttaa. Se oli pelimaailman suurin kala, joka tunnettiin pelaajien kesken Paholaisena.
Mutta ei enää koskaan! Sillä minä, Anton "El Capitan" Murashev. Minä, onnistuin siinä, missä muut ovat epäonnistuneet. Uhmasin vaaroja ja kaikkia luonnolakeja. Save state - nappulaa hakaten laitoin kaikki ninjataitoni koetukselle ja keppi heilui kohti vihollista monen monta kertaa. Tuona kauniina talvipäivänä löysin elämälleni tarkoituksen. Minut oli luotu tähän maailmaan kohtaamaan tämä Paholainen ja kukistamaan sen 15 vuotta kestävällä matkallani.
Kauan se mokoma paskiainen sai naureskella minulle, mutta käyttäen hyväkseni sen monia suunnitteluvirheitä, onnistuin viimeinkin siinä, missä halusin onnistua monia, monia vuosia sitten. Voittoa sain totta tosiaan odotella kauan ja nyt kaikkien niiden kokemusten ja kärsimysten jälkeen mietin, oliko kaikki tämä sen arvoista? Monet kyyneeleet ovat laskeutuneet poskiani pitkin vuosien aikana. Monta parhaassa iässään ollutta hiusta on revitty päästäni irti. Monta hukkaan heitettyä minuuttia tämän Paholaisen kanssa vietetty. Ja nyt kun se on ohi, oliko se sen arvoista?
No totta helvetissä oli. Minä läpäisin NES:n ensimmäisen Teenage mutant ninja Donatello pelin!
Ja tuota suurta saavutusta muistan joka vuosi juhlistamalla helmikuuta kilpikonnatäytteisenä kuukautena ja pyhitetty olkoon 28.1 päivä, jonka aikana muistellaan tuota suurta, maailman kahdeksanetta ihmettä, että joku on mennyt sen pelin läpi.
Hauskaa muuten, että tänäkin vuonna tämä päivä on mitä mahtavin sään puolesta. Ei ollut pilveäkään taivaalla täällä Tampereella.
El edit: Se on tosin tyhmää, että mie haluaisin alkuperäisen Raphaellon tuohon avatariksi. Ne mustavalkoiset ajat on vain niin badass - menoa, että Bätmänkin näyttää nynnyltä pikkupojalta niihin verrattuna. Mutta kun en saa joko oikean kokoista pikseleiltään tai kilotavuiltaan.
Wää. Wää. Niisk. Wää. Niisk.
- Sinitähti
- Sinitähti
hmm meille muille se 28.1 on tärkeä päivä joistain muista syistä, olkoonkin tuo peli kuinka vaikea tahansa :D
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Emmää viitsi ketään alkaa kiusaamaan omien ongelmien vuoksi. Kyllä niitä muitakin hyviä löytyy aina.Vesihiisi kirjoitti:Kannattaa ulkoistaa avatarinteko, jos joku muu onnistuisi tuon tekemään?
- Sinitähti
- Sinitähti
Olisi vaan kannattanut ulkoistaa, mulla nimittäin oli tosi tylsää, eikä pari kertaa hiiren näpäyttäminen mitään haitannut :)El Capitan kirjoitti:Emmää viitsi ketään alkaa kiusaamaan omien ongelmien vuoksi. Kyllä niitä muitakin hyviä löytyy aina.Vesihiisi kirjoitti:Kannattaa ulkoistaa avatarinteko, jos joku muu onnistuisi tuon tekemään?
Naksu
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Saatko tuollaisen tehtyä kasvo-hartia-alueesta? Sellainen pärstäkuva.
- Sinitähti
- Sinitähti
Toinen naksuEl Capitan kirjoitti:Saatko tuollaisen tehtyä kasvo-hartia-alueesta? Sellainen pärstäkuva.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Bongaa kovaa.
- Sinitähti
- Sinitähti
Corkissa olin humalassa.
Dublinissa otin aurinkoa, ja oli kesä.
Tulin takaisin Coleraineen: sataa.
Elämäni yllätys #4129. :) Never saw it coming...
Nyt vois parantaa loputkin krapulasta, juoda teetä ja nukkua paljon.
Dublinissa otin aurinkoa, ja oli kesä.
Tulin takaisin Coleraineen: sataa.
Elämäni yllätys #4129. :) Never saw it coming...
Nyt vois parantaa loputkin krapulasta, juoda teetä ja nukkua paljon.
http://www.youtube.com/watch?v=Wcsrtsybkgk&feature=fvwRune kirjoitti: Saa taputtaa.
Ei perse, kuukausi aikaa. Tää on ihan anuksesta! :D Toisaalta viimeksikin kirjoitin novellin puoli tuntia ennen dead-linea, joten eipä kai sillä oikeasti väliä ole, kuinka pitkään suunnittelen aloittavani kirjoittamisen. :p
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Da Big Boss
Eikös itse ketjun tekijä olisi voinut ottaa viisaalla sanallaan kantaa aiheeseen, ja näyttää tietämättömille mikä on se the mielipide tämän suhteen? :)Rune kirjoitti:suippojen korvien perusteella. Jälkimmäiseen monella on (syystäkin) eriävä mielipide.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Ei, olen poliittisesti korrekti.Da Big Boss kirjoitti:Eikös itse ketjun tekijä olisi voinut ottaa viisaalla sanallaan kantaa aiheeseen, ja näyttää tietämättömille mikä on se the mielipide tämän suhteen? :)Rune kirjoitti:suippojen korvien perusteella. Jälkimmäiseen monella on (syystäkin) eriävä mielipide.
Lisäksi, sääntöketjun tulee pysyä siistinä turhista kommenteista! Ketjuun saa ilmestyä vain sääntöihin tai kisaan liittyviä, asiasisällöltään järkeviä kommentteja. Sääntöketju ei ole paikka sekoilulle.
- Half-breed
Häpeä. Poliittinen korektius on yksi asioista mikä nykyajassa on vikana. Maailma olisi paljon parempi jos jokaista sanaa ei pitäisi miettiä helvetin tarkkaan, ettei se vain missään tapauksessa vituttaisi ketään. Helvetti jos sattumoisin haukkuisi julkisesti jotain jengiä koska ne ei tee mitään, vaikka se on totuus, niin sitten onkin lynkkausjengin kohteena. Hyvin näkee täällä, kun haukkuu jotain ihan syystä, niin hipit on itkemässä heti miten olen paha ja miten väärässä olen ja lässynlää.Rune kirjoitti:Ei, olen poliittisesti korrekti.
Video related.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.