Onko Figuilu koskaan hävettänyt?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lukittu
Remos

Re: Onko Figuilu koskaan hävettänyt?

Viesti Kirjoittaja Remos »

Kyllä.

Olen täysin varma, että myös internetillä oli osaa asiassa! Myös se, että väkivaltakulttuuri siirtyi hiljaksiin lastenohjelmiin, kun muut paheet niistä poistuivat samanaikaisesti, on ollut varmasti osallisena nuoruusvuosieni väkivaltaisuuksiin. Syytän yhteiskuntaa!! : D
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Nijuba

Viesti Kirjoittaja Nijuba »

No ei muuten ole hävettänyt kuin, että tyttöystävältä piilotin kaapin perälle figut enkä sanonut halaistua sanaakaan niistä, mutta muuten ei ole hävettänyt vaikka aika moni on koulussakin dissannut figuilla pelaamista "leluilla leikkimiseksi", mutta vastaavat kommentit on sivuutettu ja hävetty vasta puolen tietämättömyyttä, ei figuja.
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Wargamers do it on the table.
macwitt

Viesti Kirjoittaja macwitt »

Jotenkin hieno keskustelun aihe. Itseäni ei ole kosklaan hävettänyt.Mutta ei ole tosin paljoa mikään muukaan hävettänyt mitä on tullu tehtyä.
Ja aika rankkoja hommia on tullu tehtyä.
Sinällään aika filosofinen ajatus leikki. Koska kyllä mikä tahansa homma hävetää jos siihen lityy jotain salailua tai jos se ei ole aitoa.
Itse olen jo 32 vuotias kahden lapsen isä. Eikä mun ole tarvinnut koskaan selitellä mun tekemisiäni vaimokelle tai kavereille.
Kukkahattu tädit ja muut vastaavat olen jättänyt omaan arvoon jo ajat sitten.Jokainen hoitaa oman elämänsä niinkun lystää ja en ala tällä jakelemaan mitään elämän ohjeita.Sen verran vaan sanon vielä kuitenkin että olkaa rehellisiä itsellenne niin hyvä siitä tulee ja jos mahdollista niin tehkää sitä mistä tykätte niin vielä parempaa.Pää pystyyn ja radalle.
Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha »

Suoraan sanoen ei ole hävettänyt. Päin vastoin. Olen ylpeä tästä harrastuksesta.
nälkärotta

Viesti Kirjoittaja nälkärotta »

Ei ole hävettänyt, päin vastoin. Tällä hetkellä tavoitteena saada vitriini figuille, että saisin ne nätisti esille. Tosin kovin moni ulkopuolinen, kuten kaukaisemmat sukulaiset tms, eivät ole nähneet ukkojani, joten heidän mielipiteistään en edes tiedä. Ja kun saavat tietää niin en välitä, siitä mitä sanovat.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ikää 30 vuotta. Aloitin harrastuksen 16-vuotiaana lukiossa. Ei tullut siellä hirveästi sitä häpeiltyä, vaan sen ajan häpeilyt liittyivät muihin asioihin. Tulihan silloin pelattua lukion tiloissakin ja näytöspeliä. Lähinnä kritiikkiä tullut vanhemmilta, jotka eivät oikein vieläkään tunnu ymmärtävän, mutta toisaalta ei ne hirveästi siitä enää huomauttelekaan. Terve itseironia on aina paikallaan. On sitä huonompiakin harrastuksia ja ei tää nyt oikeasti niin vakavaa ole. Jokseenkin kornia, että nykyään vaimo on se, joka enemmän kannustaa pelaamaan (vaimo ei itse figuja harrasta). :)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mefisto
Paikkakunta: Latokartano, Helsinki, Suomi, Skandinavia, Eurooppa, Maapallo, Linnunrata, Universumi

Viesti Kirjoittaja Mefisto »

HerraMauno kirjoitti:Eikös se paras isku repla ookkaan "haaluutkos sä nähä mun pikku-ukkoja?"
Samaa mieltä!
Ich like Ike!
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Maruk Thraka kirjoitti:
HerraMauno kirjoitti:Eikös se paras isku repla ookkaan "haaluutkos sä nähä mun pikku-ukkoja?"
Samaa mieltä!
Eikö se ollutkaan "Haluatko nähdä pikku-ukkoni?", Se oli ainakin niissä sotu -paidoissa yksi vaihtoehto :P
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Khorne Marien kirjoitti:
Maruk Thraka kirjoitti:
Samaa mieltä!
Eikö se ollutkaan "Haluatko nähdä pikku-ukkoni?", Se oli ainakin niissä sotu -paidoissa yksi vaihtoehto :P
Noinhan se toimii paremmin ja väärinymmärryksen vaara on suurempi.
Miau.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Vesihiisi kirjoitti:
Khorne Marien kirjoitti:
Maruk Thraka kirjoitti:
Samaa mieltä!
Noinhan se toimii paremmin ja väärinymmärryksen vaara on suurempi.
Ja voi sitä naisen ilon määrää kun käyt hakemassa toisesta huoneesta goblinin :P
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Ja se todellakin on ilo.
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

"Onko Figuilu koskaan hävettänyt?"

25 vuotta harrastusta takana eikä vielä toistaiseksi ole tullut häpeän tunteita. Nuoruuden tyttöystävältäkään (nykyinen vaimoni) en koskaan nähnyt tarpeelliseksi millään muotoa peitellä harrastusta.
Waltio

Viesti Kirjoittaja Waltio »

Mua oon koska mä olen ainoa mun koulussa joka pelaa tätä. Kaikki muut haukkuu että "iha paska peli!" ja "se on homojen harrastus" ( anteeksi mun rumaa kieltää : D ) ja en osaa vielä maalaa hienosti. Muuten mua ei hävetä. Olen ylpeä että pelaan tällästa enkä istu koneen ärell niiku mun frendit.
Viimeksi muokannut Waltio, La 29.01.2011 21:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Remos

Viesti Kirjoittaja Remos »

Olen ylpeä että pelaan tällästa enkä istu koneen ärell niiku mun frendit.
Ja mikähän vika koneen ääressä istumisessa on? Mites muuten käyt Sotussa jos et koneella hillu?
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Remos kirjoitti:
Olen ylpeä että pelaan tällästa enkä istu koneen ärell niiku mun frendit.
Ja mikähän vika koneen ääressä istumisessa on? Mites muuten käyt Sotussa jos et koneella hillu?
Varmaan tarkoitti näitä wowi = elämä tyylisiä ihmisiä..
Valagante

Viesti Kirjoittaja Valagante »

Häpeän vain sitä, että minulla on antaa figuvaltakuntani puolesta vain figuarmeijani figusotilaiden figuhenget.
(Tähän kohtaan kunniaa tekevä hymiö)
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Waltio kirjoitti:Mua oon koska mä olen ainoa mun koulussa joka pelaa tätä. Kaikki muut haukkuu että "iha paska peli!" ja "se on homojen harrastus" ( anteeksi mun rumaa kieltää : D ) ja en osaa vielä maalaa hienosti. Muuten mua ei hävetä. Olen ylpeä että pelaan tällästa enkä istu koneen ärell niiku mun frendit.
Olihan se vähän tuollaista minullakin, kun siirryin yläasteelle ja olin aloittanut pelaamisen vähän aikaa sitten (enkä osannut maalata silloin juurikaan), kaikki mahdolliset vesipäät tulivat urputtamaan tästä lapsellisesta legoilla leikkimisestä (olin myös koulun ainoa figupelaaja)... Kun olin suunnilleen puoli vuotta ignorannut tätä, kukaan ei enää keksinyt sanoa mitään ja antoivat olla. Ja uusia kavereitakin löytyi vaikka näin outo harrastus onkin. ;)

Tarinan opetus: Sellaiset, jotka haukkuvat toisia ja toisten harrastuksia ovat lapsenmielisiä naapeja. Kun näitä ignoraa vähän aikaa, voi olla ylpeä harrastuksestaan ja tiedostaa itselleen olevansa lapsenmielisiä naapeja henkisesti ylempänä. Vaikka leikkisikin legoukoilla. ;) Tai ainakin näin itse olen kokenut asian, nyt yläasteen lopussa harrastus on muille (myös kavereille) okei.
Lord of chaos

Viesti Kirjoittaja Lord of chaos »

Kerran, joskin siitä on jo aikaa. Ei kyllä liity itse pelaaminen, sitä en ole hävennyt.
Olin juuri tylsyyttäni maalaillut Hive tyrantin vaaleanpunaisella ja tehnyt kaikenlaisia kukkia exoskeletoniin, ja sattui sitten unohtumaan taustalle kun kaverin kanssa aloitti skype keskustelun kuvan kanssa. Kaveri tokaisi heti alkuun "Ompas miehekkään näköinen HQ siulla". Vieläkin kiusoittelee sillä asialla.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Lord of chaos kirjoitti:Kerran, joskin siitä on jo aikaa. Ei kyllä liity itse pelaaminen, sitä en ole hävennyt.
Olin juuri tylsyyttäni maalaillut Hive tyrantin vaaleanpunaisella ja tehnyt kaikenlaisia kukkia exoskeletoniin, ja sattui sitten unohtumaan taustalle kun kaverin kanssa aloitti skype keskustelun kuvan kanssa. Kaveri tokaisi heti alkuun "Ompas miehekkään näköinen HQ siulla". Vieläkin kiusoittelee sillä asialla.
Mitä pahuutta tämä on? Ainoa oikea tapa maalata mitään on maalata ne vaaleanpunaisilla sinisillä tai vihreillä pilkuilla tai raidoilla tai kukkasilla. Kaverisi on väärässä!
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Onhan sellaiset vaaleankeltaiset mariinit vaaleanpunaisin pilkuinkin nähty, joten mksei? ;)
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”