Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
- Kaapelikala
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Tattis. Wanhempi Screaming bell kaipailee alustaa, ja nyt sitten hommaamaan tommonen.
Hei, maalaan chaos marineita speedpaint mielessä ja päävärinä on regal blue (sininen). Olkasuojien reunat ja muut reunat ovat blood redillä (punainen). Mikä väri sopisi kolmanneksi? Metallit maalaan metallilla joo.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Itse en suosittelisi puhdasta punaista sinisen kaveriksi, jos voit suinkin vain välttää sitä. Ihmissilmä ei oikein arvosta sinistä ja punaista yhdessä - ne ovat valon aallonpituuksiltaan sen verran etäällä toisistaan, ettei silmä tarkenna kunnolla niihin samanaikaisesti, ainakin noin pikaisen lukemisen perusteella.Jopotzuki kirjoitti:Hei, maalaan chaos marineita speedpaint mielessä ja päävärinä on regal blue (sininen). Olkasuojien reunat ja muut reunat ovat blood redillä (punainen). Mikä väri sopisi kolmanneksi? Metallit maalaan metallilla joo.
Tässä olisi kasa sinisistä tehtyjä väriteemoja, knock yourself out: http://www.colorcombos.com/blue-color-schemes.html
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
No emmä tiiä. Night lordeja oon joskus puna sinisinä nähnyt ja itsekkin maalannut ja pidän kyllä niiden yhdistelmästä kunhan ei molempia värejä jätä liian tummiksi.. Kulta sopii mielestäni vielä molempien värien kanssa aika hyvin yhteen. :) Eihän se kulta itsessään mikään väri sinänsä ole, mutta pointti varmaan tuli selväksi. Tämä on vain oma näkemykseni, eikä kyllä perustu mihinkään väriopillisiin faktoihin. :P
Käyttäähän sinistä ja punaista tuota joku muukin :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... perman.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... perman.jpg
Luumumehu on soturien juomaa
- Exalted One
Jos haet sanalla blood red, löytänet puolen tusinaa aiheita, joissa kirotaan sitä, että se ei peitä helpolla oikein mitään muita värejä kuin valkosta. Suosittelen peittämään sinistä jollain muulla, tai maalaamaan sinisen vasta punaisen jälkeen, eli valkoinen primetys, punaset osat ensin, ja sitten vasta sininen.
"Screw the stupid objective marker! I'll dance around it later, waving your severed heads by the hair!! BFTBG!!!!" -B
Hmm, minä olen tähän asti luullut että vika oli siinä että juuri minun kohdalle osuneet blood redit ovat olleet sellaisia, GW:n maaleja kun ovat.Exalted One kirjoitti:Jos haet sanalla blood red, löytänet puolen tusinaa aiheita, joissa kirotaan sitä, että se ei peitä helpolla oikein mitään muita värejä kuin valkosta.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Half-breed
Blood red on valkoiseen pohjautuva maali, ja näiden maalien ongelma on se että ne eivät juurikaan peitä mitään muuta kuin valkoista. Toinen pää on sitten mustaan pohjautuvat, jotka sitten peittävät tosi hyvin.aatami kirjoitti:Hmm, minä olen tähän asti luullut että vika oli siinä että juuri minun kohdalle osuneet blood redit ovat olleet sellaisia, GW:n maaleja kun ovat.
Kyllä sillä Blood redilläkin saa peittävää jälkeä tehdä. Se nyt vain vaatii useamman kerroksen maalia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ja voi sinne blood redin alle laittaa foundation mechrite rediä, gore rediä, tai scab rediä.. Tarvitse suoraan sillä blood redillä maalata. Muutenkin tuo blood redin sävy on kyllä mielestäni sellainen, että ehkä itse lähtisin ennemmin jolltain muulla punaisella liikkeelle kuin sillä.Half-breed kirjoitti:Blood red on valkoiseen pohjautuva maali, ja näiden maalien ongelma on se että ne eivät juurikaan peitä mitään muuta kuin valkoista. Toinen pää on sitten mustaan pohjautuvat, jotka sitten peittävät tosi hyvin.aatami kirjoitti:Hmm, minä olen tähän asti luullut että vika oli siinä että juuri minun kohdalle osuneet blood redit ovat olleet sellaisia, GW:n maaleja kun ovat.
Kyllä sillä Blood redilläkin saa peittävää jälkeä tehdä. Se nyt vain vaatii useamman kerroksen maalia.
Samaa mieltä. Red Gore ja Scab red, vai mitkä nyt olivatkaan ovat parempia pohjamaaleja punaiselle kuin Blood Red.Muutenkin tuo blood redin sävy on kyllä mielestäni sellainen, että ehkä itse lähtisin ennemmin jolltain muulla punaisella liikkeelle kuin sillä.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
En nyt jaksa käydä kaikkia 160 sivua läpi joten kysyn nyt että mitä Battle standart bearer tekee pelissä?
-
HerraMauno
Käytä sisällys luetteloa, auttaa paljon.d4rk3lf kirjoitti:En nyt jaksa käydä kaikkia 160 sivua läpi joten kysyn nyt että mitä Battle standart bearer tekee pelissä?
Sääntiksen sivu 107 kertoo.d4rk3lf kirjoitti:En nyt jaksa käydä kaikkia 160 sivua läpi joten kysyn nyt että mitä Battle standart bearer tekee pelissä?
Tarkoitin sivuilla näitä topicin sivuja mutta selvä homma
- Half-breed
Kannattaisiko etsiä sitä vastausta kuitenkin sääntökirjasta, eikä sotusta.d4rk3lf kirjoitti:Tarkoitin sivuilla näitä topicin sivuja mutta selvä homma
Kumpi olis kannattavampi vaihtoehto termiksille, chainfist vai power fisti?
Riippunee käyttötarkoituksesta ja termiksistä
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Normi termiksiä stormbolterilla ja Assault cannonilla/cyclone missile launcherilla varustettuna, 5 miehen ryhmässä. Tulis varmaan drop podilla ja paukuttelis vihollisen ampumis yksiköitä.
- Half-breed
Juhis95. Huomasitko ettei chainfistillä ja fistillä ole käytännössä mitään eroa. Chainfistinkin ainoa etu tulee esiin vain ajoneuvoja hakatessa, eikä kyseinen etu ole kovin iso, kun fistillä jo muutenkin tekee tarpeeksi lämää tankkeihin. Lisäksi milloin viimeksi pääsit termoksilla tappeleen ajoneuvoja vastaan?
Yksi chainfist on ihan hyvä sijoitus, jos pisteet irtoaa. Enemmän kuin yksi on turhaa.
Yksi chainfist on ihan hyvä sijoitus, jos pisteet irtoaa. Enemmän kuin yksi on turhaa.
Ei sattuneestä syystä vielä ole sääntistä ja kysymys tuli vain mieleen.... :0Half-breed kirjoitti:Kannattaisiko etsiä sitä vastausta kuitenkin sääntökirjasta, eikä sotusta.d4rk3lf kirjoitti:Tarkoitin sivuilla näitä topicin sivuja mutta selvä homma