Jos sinulla ei ole sääntistä, niin et voi pelata peliä, ja jos sinä et voi pelata peliä, niin mitä hyötyä sinulle on siitä tiedosta mitä bösbi tekee?d4rk3lf kirjoitti:Ei sattuneestä syystä vielä ole sääntistä ja kysymys tuli vain mieleen.Half-breed kirjoitti:Kannattaisiko etsiä sitä vastausta kuitenkin sääntökirjasta, eikä sotusta.d4rk3lf kirjoitti:Tarkoitin sivuilla näitä topicin sivuja mutta selvä homma
Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
- Half-breed
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tuskin mitään,mutta saanpahan yöni nukuttua kun tiedän sen tarkoituksen enkä luule sitä turhaksi täytefiguksiHalf-breed kirjoitti:Jos sinulla ei ole sääntistä, niin et voi pelata peliä, ja jos sinä et voi pelata peliä, niin mitä hyötyä sinulle on siitä tiedosta mitä bösbi tekee?d4rk3lf kirjoitti:Half-breed kirjoitti:quotemörköd4rk3lf kirjoitti:
- Kaapelikala
Buffaa kavereita usealla eri tavalla, riittääkö?d4rk3lf kirjoitti: Tuskin mitään,mutta saanpahan yöni nukuttua kun tiedän sen tarkoituksen enkä luule sitä turhaksi täytefiguksi
Pelaan Eldareilla ja pieni kysymys
Kun mulla on mun armeejiassa kaks HQ:ta niin voinko pistää mun Guardian Squadeille Warlocki vai? Lasketaanko ne Warlockit että ne kuuluu siihe HQ:seen vai miten? Tartten vastauksen että voin osallistua turnaukseen
Kiitos
- Waltio
Kun mulla on mun armeejiassa kaks HQ:ta niin voinko pistää mun Guardian Squadeille Warlocki vai? Lasketaanko ne Warlockit että ne kuuluu siihe HQ:seen vai miten? Tartten vastauksen että voin osallistua turnaukseen
Kiitos
- Waltio
- Rasvakattila
näin sain valmiiksi armeijan mut mietiskelin miten ard boy eroaa nomaalis pojast kun en huomaa paljaal silmäl mitään eroo?
(ja kyllä tcekkasin codexia)
- 'Neljäviitonen
Kyllä voit. Warlockit guardian-ryhmissä ovat ryhmänjohtajia, ja eivät näin ollen vie erikseen slotteja.Waltio kirjoitti:Kun mulla on mun armeejiassa kaks HQ:ta niin voinko pistää mun Guardian Squadeille Warlocki vai? Lasketaanko ne Warlockit että ne kuuluu siihe HQ:seen vai miten? Tartten vastauksen että voin osallistua turnaukseen
Lisäksi warlock-unitti, jonka saa HQ-choissiksi farseerin kautta, ei vie sekään slottia armeijasta.
Enemmän peltiä päällä. Ei noille ole uusia figuja olemassakaan, joten täytyy perusboyzeista vääntää.Rasvakattila kirjoitti:näin sain valmiiksi armeijan mut mietiskelin miten ard boy eroaa nomaalis pojast kun en huomaa paljaal silmäl mitään eroo?
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Mikä on PST-tulta?
Sikäli, kun oikeen käsitin niin tarkoittanee PanssarintorjuntaaWaltio kirjoitti:Mikä on PST-tulta?
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...
ei millään pahalla mut silleen...
- Half-breed
http://fi.wikipedia.org/wiki/PstWaltio kirjoitti:Mikä on PST-tulta?
Miten saa kuvan lisättyä? Tarvitsen sen että voitte nähdä miltä mun Wave Serpant näyttää ja kertoa mitä washia pitäis käyttää
-
Alien of Change
[img]lisää%20linkki%20tähän[/img]
- Half-breed
Devlan Mud, tai Badab Black toimii kaikkeen.Waltio kirjoitti:Miten saa kuvan lisättyä? Tarvitsen sen että voitte nähdä miltä mun Wave Serpant näyttää ja kertoa mitä washia pitäis käyttää
Kuinka paljon pistettä on Blood Angels, Chaos Space Marines, Necrons, Space Marines tai Space Wolves:ien Battleforcessa?
- Rasvakattila
täs armeijaa tehes tuli mieleen et kum pi kandeis hankkia weirdboy vai big mek shokk attack gunin kans
kun sain sen käsityksen et toi mekki antaa hyvää suoja tult joukoille mut sen ase voi mennä hajalle tai tappaa omia
ja weirdil olis taas se warphead mut kässäsin et siit ei olis kauheesti mut se vois polttaa joukkoja joten...
mitä pitäs tehä?
kun sain sen käsityksen et toi mekki antaa hyvää suoja tult joukoille mut sen ase voi mennä hajalle tai tappaa omia
ja weirdil olis taas se warphead mut kässäsin et siit ei olis kauheesti mut se vois polttaa joukkoja joten...
mitä pitäs tehä?
- Kaapelikala
Mekki KFF:llä on hyvä valinta warbossin kaveriksi.
Mutta jos noista kahdesta joutuu valitsemaan, itse lähtisin Mekin kannalle.
Ps. Isot alkukirjaimet, pilkut ja pisteet paikalleen, niin saa paremmin selvää.
Mutta jos noista kahdesta joutuu valitsemaan, itse lähtisin Mekin kannalle.
Ps. Isot alkukirjaimet, pilkut ja pisteet paikalleen, niin saa paremmin selvää.
Blood Angels battleforcesta saa n.500-550 pistettä riippuen miten aiot Death Companyn aseistaa. Kaamosmarineiden battleforcessa tuleepi miltei 550-600 pistettä riippuen asevalinnoista. Necroneilla taas tulee ~750 pistettä eli miltei kokonainen armeija. Space Marineiden battleforcessa tulee 500pts ja Space wolffien battleforcessa tulee sellaiset ~400 pistettä.Waltio kirjoitti:Kuinka paljon pistettä on Blood Angels, Chaos Space Marines, Necrons, Space Marines tai Space Wolves:ien Battleforcessa?
Magnumit on täällä aina valmiina.
- Half-breed
Kummatkin on tyylivalintoja, joten näiden kahden välillä ei kannata niiden tehokkuutta ajatella, vaan sitä kumpi on hauskempi mielestäsi.Rasvakattila kirjoitti:täs armeijaa tehes tuli mieleen et kum pi kandeis hankkia weirdboy vai big mek shokk attack gunin kans
mitä pitäs tehä?
Tosin jotkut ovat rakentaneet ihan vakavissaan taktiikoita Weirdboyn suhteen, joten kai sitä ihan kustannustehokkaassakin listassa voi pelata. SAG Mek taas tuo sitä paljon kaivattua kovaa tulitusta örkeille, joten ei sekään mikään huono valinta kustannustehokkaaseen listaan ole kuitenkaan. Ongelma noilla kummallakin on vain se että ne ovat kummatkin niin arvaamattomia, ettei niiden varaan voi oikein rakentaa mitään taktiikoita.
Jos sprayaa ukon päälle GW chaos black spraylla ja liima myöhemmin pään ja kädet ukkoon kiinni, niin voiko spray maali hankaloittaa käsien pysymistä ukossa kiinni?
Jos käytät muoviliimaa niin hankaloittaa huomattavasti.. Jos taas käytät pikaliimaa niin ei vaikuta kovin huomattavasti.. Mutta mikäli siis käytät muoviliimaa niin liimaa ehdottomasti ukot ensin ja spreijaa sen jälkeen.. Muuten eivät tule pysymään kasassa hyvin.Juhis95 kirjoitti:Jos sprayaa ukon päälle GW chaos black spraylla ja liima myöhemmin pään ja kädet ukkoon kiinni, niin voiko spray maali hankaloittaa käsien pysymistä ukossa kiinni?