Mun kääpiö armeija
Mun kääpiö armeija
No sain nääkin tehtyä viimein tonne sotaaan ja rahaan valmiiks, jaksoin vielä nykertää tollasen displaybasenkin. Osa kuvista on esiintynytkin täällä aikaisemmin(gyro ja parit warriorit)
Kyykät löytyy täältä:
http://www.pbase.com/northen/dwarfs
Kommentit on aina tervettulleita.
Kyykät löytyy täältä:
http://www.pbase.com/northen/dwarfs
Kommentit on aina tervettulleita.
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Kivat baset ja yleinen teema. Raikas sininen väri kirkastaa muuten figuja (alkaa vähitellen kuullsotaa viinarvostelijalta näitten kommnettiensa takia... :-)). Mutta lähempää figut antavat itsestään suttuisen kuvan, luultavasti poaljon parempi luonnossa, metalleilla on taipumuksena olla kuvautumatta hyvin. Mutta silti, koska tuossa on metalleja niin paljon niiden siisteyteen kannattaisi kiinnittään erityistä huomiota huolellisella varjostuksella ja highlightien kevyellä blendaamisella.
(typo joka ei ollut edes millään tasolla ymmärrettävissä...
)
(typo joka ei ollut edes millään tasolla ymmärrettävissä...
Viimeksi muokannut Ninnu, To 01.05.2003 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- Walloittaja
- Viesti:
Re: Mun kääpiö armeija
Kiitos, kiitos
Ninnu: Tosiaan livenä ukot näyttävät vähän paremmilta, kamera tuo esiin virheet todella helposti, joita paljaalla silmällä ei näe, metallitkin ovat siistimmän näköisiä oikeessa elämässä (tosin parantamisen varaa löytyy kyllä), vaikka Ironbreakerit ovat vähän suttuisia, niiden maalaamisesta on kerennyt kulua jo lähes pari vuotta.
jamo: Jaa kauanko.... enpä tiedä, tää on ollu vähä sellanen hiljaa hyvä tulee meinigillä. Pari vuotta mä oon tätä vääntäny, oon kyllä siinä välis kerenny tekee mun wuffe armeijan ja 500+ pongoo VC:tä ja muuta pikkukivaa. Mut jos alkais tarkemmin miettii, niin joku 3-4kk niin sais ton tehtyy.
Riio kola: Sama läppä ku Ninnulle, figut näyttää vähän siistimmiltä livenä, kuvat vääristävät :x
Ninnu: Tosiaan livenä ukot näyttävät vähän paremmilta, kamera tuo esiin virheet todella helposti, joita paljaalla silmällä ei näe, metallitkin ovat siistimmän näköisiä oikeessa elämässä (tosin parantamisen varaa löytyy kyllä), vaikka Ironbreakerit ovat vähän suttuisia, niiden maalaamisesta on kerennyt kulua jo lähes pari vuotta.
jamo: Jaa kauanko.... enpä tiedä, tää on ollu vähä sellanen hiljaa hyvä tulee meinigillä. Pari vuotta mä oon tätä vääntäny, oon kyllä siinä välis kerenny tekee mun wuffe armeijan ja 500+ pongoo VC:tä ja muuta pikkukivaa. Mut jos alkais tarkemmin miettii, niin joku 3-4kk niin sais ton tehtyy.
Riio kola: Sama läppä ku Ninnulle, figut näyttää vähän siistimmiltä livenä, kuvat vääristävät :x
Viimeksi muokannut Northen, Pe 02.05.2003 14:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Musta on mustaa, sininen on lightning bolt blue (taitaa olla OOP nykyään)Örkkimörkki kirjoitti:Millä väreillä oot noi sutinu?
ja ruskee on MP suklaan ruskea.
Metallit on boltgun metal, kultaan oon käyttäny shining goldia, ns. pronssi on brazen brassia.
Iho on dwarf flesshiä.
Beissit on codex greytä tai MP:n tumman harmaata