Figujen highlightaus ja tummenus
Figujen highlightaus ja tummenus
Voiko kukaan auttaa mua highlighteissa ja tummenuksessa? Maalaan mun Eldarit Il-Kaithe stylee ja en tiedä miten mun pitää highlightata enkä tiedä miten tummentaa. Voiko kukaan auttaa?
- Half-breed
Re: Figujen highlightaus ja tummenus
Olisi hyvä tietää mikä tarkalleen highlaittaamisessa on ongelmana. Etkö tiedä miten koko homma tehdään (Luetaan se maalaustekniikka-artikkeli ajatuksella.), vai et tiedä millä värillä (Vaaleammalla samansävyisellä värillä, tai sitten sekoitat päälimmäistä väriä vaaleammaksi).
Tummennus on helpointa washeilla. Jos sopivaa washia ei löydy, niin washia voi myös tehdä itse tekemällä jostain maalista hyvin juoksevaa lisäämällä maaliin vettä.
Tummennus on helpointa washeilla. Jos sopivaa washia ei löydy, niin washia voi myös tehdä itse tekemällä jostain maalista hyvin juoksevaa lisäämällä maaliin vettä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ja paljon vettä, paras sekoitussuhde löytyy kokeilemalla, mutta voit varmaan aloittaa 1 per 5 suhteella ja lisätä vettä kunnes se on yhtä ohutta kuin kevytmaito.Half-breed kirjoitti:Jos sopivaa washia ei löydy, niin washia voi myös tehdä itse tekemällä jostain maalista hyvin juoksevaa lisäämällä maaliin vettä.
- Kaapelikala
Tiskiainetta ei pidä unohtaa, sillä ilman sitä maali pysyy maalina, eikä juokse pieniin koloihin.Dr. Icchan kirjoitti:Ja paljon vettä, paras sekoitussuhde löytyy kokeilemalla, mutta voit varmaan aloittaa 1 per 5 suhteella ja lisätä vettä kunnes se on yhtä ohutta kuin kevytmaito.Half-breed kirjoitti:Jos sopivaa washia ei löydy, niin washia voi myös tehdä itse tekemällä jostain maalista hyvin juoksevaa lisäämällä maaliin vettä.