"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

O_D:n örkki/kani blogi.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

O_D:n örkki/kani blogi.

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Tossa jo joskus viime vuoden puolella lämmittelin uudestaan meikän örkki armyy, kommandoista ja wagonista oli jo jonkun näköset kuvat aijemmassa plogissa (CSWoK).
Alotellaampa sitte vaikka parilla kanilla.
Kuva
Kuva
Kuva
Kaverit on viellä kesken kuten oikeestaan koko armeija, mutta pikku hiljaa se ehkä valmistuu.

Seuraavaksi voisi tulla vaikka huono kuva wörk in prokres burna boisseista.
Kuva
siin on siis 9 burnaa + 1 mekki.

Sitten voisi tulla meikan lempi leleut armeijasta elikkäs dredit.
dred #1 "Suppa Steve"
Kuva
dred #2 "Steve 2.0"
Kuva

Sitten viellä mekit.
ensinnä huono kuva keskeneräsestä kustom force field mekistä.
Kuva
Jonka jälkeen itse pää piru, Zogrim!!!
Kuva

Siinä on lähes tulkoon koko army, puuttuu 9 kommandoo + snikrot ja 5 mega nyyppää wanoninsa kanssa.

Koittakaas jos saisitte vaikka kirjotettua jonkun näköstä kommenttii, se olisi kivaa.

ps. tarvisin hieman apuva värien valinnoissa.
Kuva
Tälle kaverille pitäs toi "ala kaapu" ja sit toi "vyön" maalata jollain värillä, toi itte päälys takki(?) tulee olemaan musta mutta miten noi muut, ite aatelin jotain viinin punasta tjsp. Kertokaahan te muut sotulaiset mitä mieltä olette.

pps. sitten viellä nopee kuva mitä saattaa olla seuraavaksi luvassa.
Kuva

O_D kiittää ja kuittaa
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Ronxi

Re: O_D:n örkki/kani blogi.

Viesti Kirjoittaja Ronxi »

Jumankauta millaisii figui ainaki toi Zogrim. Onko kommandotki conffei vai ihan normei?
“I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.”
― Thomas A. Edison
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Ei OD:lla montaa konffaamatonta örkkiä taida ollakaan. :)

Ja noi burnat on muuten aikasten karuja. En malta oottaa että pääsen niitä päähän potkimaan.

Ja enkelikin on ihan kivan näköinen. Mistäs viitta on revitty?
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Kyllä on näyttäviä örkkejä. Hatunnosto sulle jos jaksat oikeasti kunnonkokosen örkkisetin vetää samalla maalaustasolla konvaten lähes joka nappulan.
Enkeli oli itsellä sellanen mikä kyllä kiinnitti eniten huomion ja näytti ääres hyvälle. Pidin etenkin sen valkoisen sävystä. Toimii kuin häkä. Viitan alkuperäksi veikkaisin chaos warrioreita.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Ogre_dude

Da Warboss kirjoitti:Jumankauta millaisii figui ainaki toi Zogrim. Onko kommandotki conffei vai ihan normei?
Tässä on tosi sukka kuva noista kommandoista.
'Neljäviitonen kirjoitti:Ei OD:lla montaa konffaamatonta örkkiä taida ollakaan. :)

Ja noi burnat on muuten aikasten karuja. En malta oottaa että pääsen niitä päähän potkimaan.

Ja enkelikin on ihan kivan näköinen. Mistäs viitta on revitty?
Täs armeijas ainoo örkki mitä en oo visiin konffannu on snikrotti, se on jo valmiiks niin magee figu, ja kaneissa ja dredeissä nyt ei mitää järkyttävii konffeja oo paitsi tolla toisella dredillä on magnetoidut plasticard gatlingunit.
Etköhän sää viellä jonain päivänä pääse noiltakin örkeiltä ottamaan pataan.
Asmodeus kirjoitti:Kyllä on näyttäviä örkkejä. Hatunnosto sulle jos jaksat oikeasti kunnonkokosen örkkisetin vetää samalla maalaustasolla konvaten lähes joka nappulan.
Enkeli oli itsellä sellanen mikä kyllä kiinnitti eniten huomion ja näytti ääres hyvälle. Pidin etenkin sen valkoisen sävystä. Toimii kuin häkä. Viitan alkuperäksi veikkaisin chaos warrioreita.
No ei nöitten örkkejen konffaus kovaa hommaa oo, se on lähinnä hauskaa ku pääsee kunnolla toteuttamaan itteään. Maalauksessakin aatelin pitää suht korkeeta tasoa, koska A) noi kanit ja dredit ei oo mitään kauhean halpoja joten en halua pilata niitä huonolla maalauksella B) Pidän armeijan semi eliittinä ja vähillä figuilla ettei kerkee kyllästyy. Noita enkeleitä olisi tarkotus jossain välissä vääntää joku 1,5k armeija jahka jaksan ja saan tän ja pari muuta projektii valmiiks. Ja joo viitta on chaos warruilta ku on toi templari armeija nii niist jäi pari ylimäärästä.

Kiitokset kommenteista kullekkin, ja lisää otetaan vastaan.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Mikään ei ole parempaa örkeillä kuin kunnon Dreadbash, klaaniin katsomatta. ;) Enpä olisi itse keksinyt kääntää osaa kanien etupelleistä ylösalaisin. Ovelaa. Kanien asennot ovat todella villejä. Itse tykkään enemmän "möyritään hitaasti eteenpäin"-kävelijöistä, kuin tuollaisista juoksijoista. Mutta, se olen vain minä. Hyvää re-posinggia kuitenkin.
Ogre_dude kirjoitti: No ei nöitten örkkejen konffaus kovaa hommaa oo, se on lähinnä hauskaa ku pääsee kunnolla toteuttamaan itteään.
Juuri näin! Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Konvertoiminen on örkeillä helppoa kun mitään virallista kaavaa tai muotoa ei tarvi liiemmin noudattaa.

Tuo viimeinen panssarimonsteri on vissiinkin Big mek Mega-Armourilla?
Kuinka monen pisteen armeijasta tässä ollaan suunnilleen puhumassa, jos snikrot ja wagonillinen mega-armoureita on vielä tulossa? 1750? 2000?
Ogre_dude

Kardinaali kirjoitti:Mikään ei ole parempaa örkeillä kuin kunnon Dreadbash, klaaniin katsomatta. ;) Enpä olisi itse keksinyt kääntää osaa kanien etupelleistä ylösalaisin. Ovelaa. Kanien asennot ovat todella villejä. Itse tykkään enemmän "möyritään hitaasti eteenpäin"-kävelijöistä, kuin tuollaisista juoksijoista. Mutta, se olen vain minä. Hyvää re-posinggia kuitenkin.
Joo no halusin jotain vähän tavallisuudesta poikkeavaa ja tarvisin jotain milla noi grotzooka ryhmät sai erottumaan toisistaan, joten etupelti ylösalasin, ei ees tarvinnu muita osii veistellä et sai sopimaan. Asennoista sen verran, että tällä hetkellä kyllä itte tykkään noista parista paikoillaan seisovasta kaverista eniten koska noi muut tuppaa ottamaan aina damagee kuljetus vaiheitta.
Kardinaali kirjoitti:
Ogre_dude kirjoitti: No ei nöitten örkkejen konffaus kovaa hommaa oo, se on lähinnä hauskaa ku pääsee kunnolla toteuttamaan itteään.
Juuri näin! Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Konvertoiminen on örkeillä helppoa kun mitään virallista kaavaa tai muotoa ei tarvi liiemmin noudattaa.

Tuo viimeinen panssarimonsteri on vissiinkin Big mek Mega-Armourilla?
Kuinka monen pisteen armeijasta tässä ollaan suunnilleen puhumassa, jos snikrot ja wagonillinen mega-armoureita on vielä tulossa? 1750? 2000?
Joo bigmäkki kega armorilla tosiaankin, vaikeinta ton kaverin työstössä oli et sai sen oikeen kokoselle baselle. Ja pisteitä olin laskenu vaivaset 1500, mitään ei ole yli buustittu, tai oikeestaan buustittu oikeestaan ollenkaan, tolle mega mekillekki on ostettu vaa armori, burna ja kybork badi. Kalleimmat yksiköt mitä täs on, on noit 5 mega nobii ja sit 10 kommandoo + snikrot + 2burnaa, mitkä on yhtä kalliita yksiköitä, vähä päälle 200p.

Kiitokset kommentista, odottelen lisää ja vastailen mielelläni kymysyksiin.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”