Laitetaanhan tännekin listaa kommentoitavaksi, jos vaikka jotain kehittävää keksisi tähän.
HQ
Great Unclean One: Cloud of Flies, Instrument of Chaos
Great Unclean One: Cloud of Flies, Instrument of Chaos
ELITE
3x Flamers of Tzeentch
3x Flamers of Tzeentch
3x Flamers of Tzeentch
TROOPS
6x Plaguebearers of Nurgle
5x Horrors: Bolt of Tzeentch
HEAVY
Daemon Prince of Tzeentch: Bolt of Tzeentch, Daemonic Gaze
Total:1500pts
Tämä lista on tehty oikeastaan aika puhtaasti math hammerin perusteella. Siinä on demonien puolesta todennäköisimmät tankin rikkojat, trooppien tappajat ja kestävimmät objektiven pitäjät sekä lähistelijät. Lista ampuu pääpainoisesti, mutta kolmen prinssin ja kahden guon voimin lähtee melko reippaasti myös lähikseen. Listan ideana on, että prinssi ja horrorit napsii rikki transportit ja horrorit hyppii viereen grillaamaan matkustajat. Jos tarve vaatii niin flamerit voi yhdessä mennä glancailemaan jotain ikäviä tankkeja joihin ei meinaa boltit muuten purra. Bearerit stallaa vastustajaa ja kökkivät objektiveillä. Unclean onit stallaa yhdessä melee yksiköitä ja rikkoo koneita mikäli sellaisia tulee tarpeeksi lähelle. Instrumentit on lisäilty guoille ihan kun ei muutakaan keksinyt, vaikka ne taitaisivat toimia mukavammin Plaguebearereilla.
Demoneita 1500pts
- LAV-Kitsune-
- Haizelhoff
- Valvoja
Re: Demoneita 1500pts
Kyllä periaatteessa ymmärrän miks oot flamerit ottanu, mutta kyllä ottaisin ennemmin fienedejä. Flamerit ei vaan oo tarpeeks kestäviä ja huono scatteri tai muuten vaan huono vuoro voi koitua kohtaloksi ilman että ne sais mitään aikaseks. Fiendet ei suinkaan mitä tahansa tuhoa, mutta on nopeita ja kestäviä, ja HnR meinaa et vihun on pakko tappaa ne tai ne tappoo vihun esim. troopit.
- LAV-Kitsune-
Fiendit voisi olla ihan varteenotettava yksikkö. Itse olen vain kovin tykästynyt juuri flamereiden kykyyn pistää kokonaisia yksiköitä säpäleiksi melko luotettavasti. Deploaa jonkun kiven taakse ja hyppää sieltä sitten 12" ja kärystää menemään vain. Meneehän ne fienditkin lähes samaa tahtia kimppuun, joten miksipäs ei niitäkin kokeilisi. Mikä on HnR?
- Haizelhoff
- Valvoja
Hit and Run. Fiendejä ei voi jumittaa combattiin, kun ne inikka testillä voi sieltä paeta.LAV-Kitsune- kirjoitti:Fiendit voisi olla ihan varteenotettava yksikkö. Itse olen vain kovin tykästynyt juuri flamereiden kykyyn pistää kokonaisia yksiköitä säpäleiksi melko luotettavasti. Deploaa jonkun kiven taakse ja hyppää sieltä sitten 12" ja kärystää menemään vain. Meneehän ne fienditkin lähes samaa tahtia kimppuun, joten miksipäs ei niitäkin kokeilisi. Mikä on HnR?