"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mandrake WIP 4/2/11

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rewision

Mandrake WIP 4/2/11

Viesti Kirjoittaja Rewision »

Elikkäs hommasin tossa vähän aikaa takaperin mandrakeja, aattelin niillä testaa tulevan cryx armeijan väriteemaa ja ottaa taas tuntumaa maalaamiseen. Tällä hetkellä vain 1 työn alla:

Kuva

Yritän illalla laittaa lisää kuvia kyseisestä jampasta

Edit: Pientä edistystä olen saanu aikaiseksi, ainakin ase kaipaa vielä korjailua, mutta olen aikalailla tyytyväinen siihen.

Kuva
Viimeksi muokannut Rewision, Pe 04.02.2011 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylis

Re: Mandrake WIP 4/2/11

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Tähänastisesta työstä voin vain sanoa, että tuo sininen vaate on täydellisyyttä hipovaa. Odotan näkeväni figun valmiina.
Magnumit on täällä aina valmiina.
Ernuuu

Viesti Kirjoittaja Ernuuu »

Kiitoksia Rewision, nyt joudun ihan oikeasti tekemään Cygnareistani/Khadoreistani siedettävän näkösiä, jotta niillä kehtaa sua vastaan pelata. Haluun nähä livenä. :PPP
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Ei tuo sininen nyt ihan täydellinen ole. Onhan se hyvä, mutta mitä enemmän sitä katsoo, sitä enemmän silmä alkaa kaivat muitakin sävyjä siihen kuin puhtaan sinistä. Mutta jos tuollainen tulee rutiinilla ja varmasti, en näe syytä lähteä sitä muuttelemaan, kun puhutaan armeijatason maalauksista.
Rewision

Morze kirjoitti:Ei tuo sininen nyt ihan täydellinen ole. Onhan se hyvä, mutta mitä enemmän sitä katsoo, sitä enemmän silmä alkaa kaivat muitakin sävyjä siihen kuin puhtaan sinistä. Mutta jos tuollainen tulee rutiinilla ja varmasti, en näe syytä lähteä sitä muuttelemaan, kun puhutaan armeijatason maalauksista.
Rutiinilla tuommoista tuskin saan vielä aikaiseksi, mutta saahan sitä vaikka mitä aikaan kun tarpeeksi kauan säätää :)

Kyllähän siinä selkäpuolella sinisyyttä rikkoo se koukku ja naru josta se roikkuu (kunhan nyt saan niihin ensiksi maalia), vai meinasitko että jotakin kuviota tai bloodsplatteriä pitäisi siihen lähteä maalailemaan?
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Tarkoitin enmmän sitä,että tuota sinistä murtaisi jollain toisella sävyllä. Ero on pieni, mutta lopputulos on ainakin minun mielestäni realistisempi. Eli siniseen sekoittaisi esim. korostuksia tehdessä vähän keltaista tms.
Rewision

Elikkäs uutta päivitystä. Enään pitäis maalata kaavun alaosa ja korjailla ihoa ja vääriin paikkoihin vaellelleet maaliläikät + blacklining.

Kuva

Kuvakoko on sitten kasvanut jonkun verran.

@Morze

Voisin kokeilla vaikka violettia glazea varjoaluelle
dewil

Viesti Kirjoittaja dewil »

Itse kokeilisin paljon tummempaa vihreää vielä noihin "koloihin" ihossa, ainakin jos on tarkotus että ne hohtaa tms.
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Rewision

dewil kirjoitti:Itse kokeilisin paljon tummempaa vihreää vielä noihin "koloihin" ihossa, ainakin jos on tarkotus että ne hohtaa tms.
Meinasin kyllä itse laittaa keltaista tai keltavihreää, mutta harkitaan :)
Accu

Viesti Kirjoittaja Accu »

Figu kaipaisi minusta tummempia varjoja. Isoja kuvia katsellessa esim. housut näyttävät ihan hyvältä, mutta etäisyyden kasvaessa noin hillityt highlightit hukkuvat helposti. Sävyjen murtaminen eri väreillä (mitä joku jo ehdottikin) on hyvä idea. Turkoosin kanssa saattaisi sopia hyvin esim. vihreällä murrettu tummempi washi noihin syvänteisiin. Iho kaipaa myös aika paljon lisää varjostuksia, mutta se näyttää olevan muutenkin niin kesken etten sitä sen kummemmin kommentoi. Violetilla washilla saa ihosta sellaista mustelmaisen / sairaalloisen näköistä aika helposti, oma suosikkini on punaruskea pohja ('chestnut'.. mikä lie suomeksi).
Infra terram pumiliones cuprum edent!
Rewision

Noh jotain olen tämänkin kanssa saanut aikaiseksi. Heitin kankaaseen vähän vihreetä sekaan, ja ihoon vedin ruskean washin, mutta vedin sen taas niin ylös että se oli vähän plus miinus nolla.

Kuva

Pitäisi harjoitella kontrastien kasvattamista mutta vanhoista tavoista on paha päästä eroon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”