Herwannan harrasteiltamat 30.10. lähtien
Herwannan harrasteiltamat 30.10. lähtien
Jottei Suomen masiinaskene menisi ihan Lauttasaari-sentriseksi näin Pelimaan tauolle jäämisen myötä, Herwannan Vapaa-aikakeskukselle on varattu huomisesta 30. päivästä lähtien peli-iltoja ma/ke/pe illoille, jota voi käyttää vapaasti myös Masiinan/Hordesin pelailuun. Myös lähialueiden pelaajat ovat tervetulleita! Lisätietoja alkuperäisketjusta.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Re: Herwannan harrasteiltamat 30.10. lähtien
Etsisin pelikaveria huomiseksi Hervannan vaparille (08/02). Pelinä joko Warmachine, WH tai WH40. Warmachinessa pelaan Cryxiä, Fabassa VC:tä ja 40K:ssa CSM:mää (Cryxiä joudun hieman proxyttämään mutta koittakaa kestää).
Jos olet jaksavainen ja kiinnostunut pelaamaan, ota yksärillä yhteyttä.
Ja mieluiten pelaisin Masiinaa, tietysti. :)
Jos olet jaksavainen ja kiinnostunut pelaamaan, ota yksärillä yhteyttä.
Ja mieluiten pelaisin Masiinaa, tietysti. :)
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Re: Herwannan harrasteiltamat 30.10. lähtien
Jees, eli huomiselle (perjantai 10/02) kaivattaisiin peliseuraa vaparille. Cryxit itselläni kaipaa ulkoilutusta.
Aiemmin Jan Von Carstein.