"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vuosikokous 2011

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Crescent

Vuosikokous 2011

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Ordo Aboensiksen vuosikokous järjestetään ensi keskiviikkona 16.2.2011. Tilaisuus pidetään peli-iltojen vakiopaikassa Turun Elämän sanan tiloissa, osoitteessa Helsinginkatu 21. Kokous alkaa klo 18.0o.

Paikalle kannattaa tulla, mikäli haluaa vaikuttaa Turussa järjestettävään miniatyyritoimintaan, tai jos ihan vain haluaa nähdä, ketkä siihen vaikuttavat. Kokoukseen osallistumiseen ei vaadita yhdistyksen jäsenyyttä.

Lisäksi illalla pelataan normaalisti ainakin Warmachine/Hordesia.
Samsson
Valvoja

Re: Vuosikokous 2011

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Itse saavun paikalle vasta ~18:30 riippuen tuleeko bussi n:o 20 sopivasti vai ei tai jos vaikka olisi sen verran kiva keli että kävelisin töistä.
Joka tapauksessa saa mun puolesta aloittaa kokous ilman minua, koska en ole ainakaan näillä näkymin laittamassa itseäni ehdolle millekään hallituksen paikalle. Työ ja vapaa-aika "häiritsee" sen verran jo etten voi taata pääseväni järkevästi hallituskokouksiin enää. Ja ei sen puoleen, olisi aikakin saada vähän "uutta verta" vaikuttajiin! ;-)
Samsson
Valvoja

Re: Vuosikokous 2011

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Lähdin karkuun kokouksen päätyttyä ja voin ainakin kertoa ketkä ovat päättämässä Ordon tulevaisuudesta seuraavan vuoden aikana.

Puheenjohtajan toimii Teemu Aro.
Hallituksessa on Mika Ketola sekä Jouni että Janne Mikkola.
Varajäsenenä sekä rahastonhoitajana toimii Sami Suikki.

Lykkyä tyköön herroille! ;-)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”