Ennakkokuumotusta Lauttasaaren pääsiäisturneesta
Ennakkokuumotusta Lauttasaaren pääsiäisturneesta
Nopat ja taktiikan kerhohuoneella Lauttasaaressa järjestetään pääsiäisenä (pe 22.4. - la 23.4.) WM/H -turnaus. Ajattelin näin alustavasti pistellä ilmoille mitä on nyt vähän suunniteltu. Tämä ei ole 100% lopullista, mutta tuskin ihan hirveitä muutoksiakaan on luvassa. Tai mistä sitä tietää =)
No kuitenkin lyhyesti: viisi peliä, viisi eri casteria ja 50 pisteen listat. Maalauspisteitä 0,2 per kokonaan maalattu lista. Pelin voitosta yksi piste kustakin.
Siinä vähän pureksittavaa!
No kuitenkin lyhyesti: viisi peliä, viisi eri casteria ja 50 pisteen listat. Maalauspisteitä 0,2 per kokonaan maalattu lista. Pelin voitosta yksi piste kustakin.
Siinä vähän pureksittavaa!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: Ennakkokuumotusta Lauttasaaren pääsiäisturneesta
Jokaisella casterilla pelataan yksi peli? Riittääkö p ja e versiot eri castereiksi? (Esim. Templeconin Mastersissa piti olla neljä eri characteriä eli p ja e eivät kelvanneet). Entä Minionit?Celebdae kirjoitti:No kuitenkin lyhyesti: viisi peliä, viisi eri casteria ja 50 pisteen listat. Maalauspisteitä 0,2 per kokonaan maalattu lista. Pelin voitosta yksi piste kustakin.
Think about them piggies!
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Täällä normaali ja eeppinen on eri castereita. Minioneilta löytyy vain neljä casteria, joten nämä tuplatkoon yhden listan. Kaikilla pelataan siis yksi peli.TheEmu kirjoitti: Jokaisella casterilla pelataan yksi peli? Riittääkö p ja e versiot eri castereiksi? (Esim. Templeconin Mastersissa piti olla neljä eri characteriä eli p ja e eivät kelvanneet). Entä Minionit?
Think about them piggies!
Mitä jos minionit ja mercit laskettaisiin samaksi factioksi? Listat on kuitenkin ihan yhtä erilaisia kuin gaattorit ja possutkin keskenään, mutta voisi avata jollekin mahdollisuuden tulla paremmin mukaan, tai ainakin mahdollisuuden lainata tavaraa kaverille/kaverilta.
-
Der Dexter
kuulostaisi hyvältä tuokin itse asiassa, sillä eip merccipelaajatkaan usein pelaa kuitenkaan kuin yhdellä aspectilla aitä laajaa repertuaaria mitä siellä on käytössä.
Toisaalta kukaan ei käytä samoja nappeja, eli pitäisi olla possuja, piraatteja, rhulicceja, krokodillejä ja vielä lauma sooloja, jolloin sanoisin että pelkkä logistiikka on ikävää, on tuossa kuitenkin keskimäärin 4 armeijan verran tavaraa, joita ei pahemmin sekoitella...
idea ja tarkoitushan tuossa kuitenkin takana on, ettei pelata vain 1/2 listaa, vaan montaa erilaista casteria, ja niitäkin vähemmän tuttuja castereita vastaan jolloin pelit eivät ole kauhean tuttuja, ja pitää pelata enemmän itse kuin tutulla listalla.
Periaatteessahan voisi vielä sekoittaa pakkaa, jos halutaan ottaa pelaajasta mittaa, niin jossain vaiheessa vaihdetaan vielä pelaajien listat päittäin, sittenpähän vasta pelata pitääkin pystyä...
mutta eiköhän suomenmaasta ala nykyään löytyä riittävästi muotoiltua metallia tällaisen järjestämiseen, että saadaan jotakin oikein kunnolla erilaista mutta silti samanlaista...
Toisaalta kukaan ei käytä samoja nappeja, eli pitäisi olla possuja, piraatteja, rhulicceja, krokodillejä ja vielä lauma sooloja, jolloin sanoisin että pelkkä logistiikka on ikävää, on tuossa kuitenkin keskimäärin 4 armeijan verran tavaraa, joita ei pahemmin sekoitella...
idea ja tarkoitushan tuossa kuitenkin takana on, ettei pelata vain 1/2 listaa, vaan montaa erilaista casteria, ja niitäkin vähemmän tuttuja castereita vastaan jolloin pelit eivät ole kauhean tuttuja, ja pitää pelata enemmän itse kuin tutulla listalla.
Periaatteessahan voisi vielä sekoittaa pakkaa, jos halutaan ottaa pelaajasta mittaa, niin jossain vaiheessa vaihdetaan vielä pelaajien listat päittäin, sittenpähän vasta pelata pitääkin pystyä...
mutta eiköhän suomenmaasta ala nykyään löytyä riittävästi muotoiltua metallia tällaisen järjestämiseen, että saadaan jotakin oikein kunnolla erilaista mutta silti samanlaista...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Onko täällä Suomessa joku, joka
a) haluaisi tulla mukaan
b) ei omista mitään muuta faktioita kuin possuja/gaattoreita ja niistäkin vain toista?
a) haluaisi tulla mukaan
b) ei omista mitään muuta faktioita kuin possuja/gaattoreita ja niistäkin vain toista?
-
Der Dexter
ja pelkästään kertsillähän lienee melkein 2 pelajalle napit melkein, skornelle khadorille ja cygnarille, riippuen millä jaakko pelaa. tietysti myös circlelle, jos itse pelaan Khadoria.
Itse olen nyt vahvistanut lähtöni saksaan 666:een, ja ihan sitä mielellä pitäen pitääkin pelata laajasti. ja se ei ole syy, miksi meillä on tällainen formaatti, tämä lähti jaakolta.
sopii kyllä hyvin omiin puitteisiini =)
Itse olen nyt vahvistanut lähtöni saksaan 666:een, ja ihan sitä mielellä pitäen pitääkin pelata laajasti. ja se ei ole syy, miksi meillä on tällainen formaatti, tämä lähti jaakolta.
sopii kyllä hyvin omiin puitteisiini =)
Tämähän kuulostaa kivalta. Jos vaan tuohon ei mitään elintärkeää päälle osu, niin voisin tulla työntämään meniittejä.
Rats keep running!
Liian kaukana varmojen lupauksien suhteen mutta kyselen päätökseen vaikuttavia tekijöitä:
- Miten majoitus pitemmältä tulleille?
- Osallistumismaksua?
- Alkaa perjantaina klo ??
- Osallistumismaksua?
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Tommone löyty, Pitkäperjantai 22.4.2011
Lattiamajoitus, osallistumismaksu jotain 10-20e. Alku alustavasti klo 11.Pseudok kirjoitti:Liian kaukana varmojen lupauksien suhteen mutta kyselen päätökseen vaikuttavia tekijöitä:
- Osallistumismaksua?
Tätä en kyl ymmärtäny?Chromeoo kirjoitti:Tommone löyty, Pitkäperjantai 22.4.2011
nii et ku se on pyhäpäivä niin varmaan aamusta alkaa....
-
Der Dexter
aloitetaan sillain sopivan aikaseens, et jos pyhäpäivän kirkossa aamusella käydä, niin ehtii. NOT.
10-12 on yleensä hyvä aloitella, riippuen asioista, ja antaa sit pitkän matkan kansalaisille kivemman aamun kans, kanske.
kyllähän joskus pidettiin vähän pienempää pistemäärää, niin aloitettiin vasta ennen yhtä, mutta silloin oli aika ekoja kertoja mukana ja kaikkee.
10-12 on yleensä hyvä aloitella, riippuen asioista, ja antaa sit pitkän matkan kansalaisille kivemman aamun kans, kanske.
kyllähän joskus pidettiin vähän pienempää pistemäärää, niin aloitettiin vasta ennen yhtä, mutta silloin oli aika ekoja kertoja mukana ja kaikkee.
- The Captain
- Valvoja
Kuka sitä pyhänä jaksaa kukonlaulun aikaan itseään sängystä kammeta?Chromeoo kirjoitti:nii et ku se on pyhäpäivä niin varmaan aamusta alkaa....
Saattaa käydä niin, että pääsiäinen täytyy pyhittää jollekin muulle sosiaaliselle toiminnalle, mutta jos niin ei käy, niin kyllähän tuo turnausformaatti jännältä ja kokeilemisen väärtiltä kuulostaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kerran jopa järjellisen matkan päässä olisi mahdollisuutta heitellä noppaa, niin tokihan sitä pitäneen maleksia paikalle. Tietty sillä varauksella, että vahingossa ei ole töitä Pääsiäisenä.
Voisi tässä sitten samassa tiedustella, onko mahdollista vuokrata noppakerhon (vai mikä se nyt onkaan) tiloja kerhoon kuulumaton? Siis juuri nopanheittelyä varten näin selventääkseni.
Voisi tässä sitten samassa tiedustella, onko mahdollista vuokrata noppakerhon (vai mikä se nyt onkaan) tiloja kerhoon kuulumaton? Siis juuri nopanheittelyä varten näin selventääkseni.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
En nyt osaa sanoa suoranaisesta vuokraamisesta, kun kertsillä kuitenkin on aika paljon kaikenmoista kamaa, mutta erilaisten tapahtumien järkkääminen kerholaisten kanssa yhteistyössä varmastikin onnistuu. Ja vielä oikein mieluusti!Aasimar kirjoitti: Voisi tässä sitten samassa tiedustella, onko mahdollista vuokrata noppakerhon (vai mikä se nyt onkaan) tiloja kerhoon kuulumaton? Siis juuri nopanheittelyä varten näin selventääkseni.
Tätä lähinnä hainkin. Kiitokset ripeästä vastauksesta. Pitää nyt oikeasti joku päivä tulla sinne peli-iltaan ja tiedustella tarkemmin tuota asiaa.Celebdae kirjoitti:En nyt osaa sanoa suoranaisesta vuokraamisesta, kun kertsillä kuitenkin on aika paljon kaikenmoista kamaa, mutta erilaisten tapahtumien järkkääminen kerholaisten kanssa yhteistyössä varmastikin onnistuu. Ja vielä oikein mieluusti!Aasimar kirjoitti: Voisi tässä sitten samassa tiedustella, onko mahdollista vuokrata noppakerhon (vai mikä se nyt onkaan) tiloja kerhoon kuulumaton? Siis juuri nopanheittelyä varten näin selventääkseni.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Miksi muuten pääsiäisturnaus täytyy pitää juurikin osuttautuen pääsiäisen seudun ainoaan arkipäivään? Su-ma olisivat molemmat pyhiä, lauantai on normaaleille ihmisille normaali työpäivä :).
Eli ensi vuonna sitten su-ma, eikös ;)
Eli ensi vuonna sitten su-ma, eikös ;)
Itselle sopisi kyllä myös paremmin tuo su-ma. En tiedä onko mitään syytä miksei sitä voisi vielä muuttaa, paitsi se, että on tietysti kivempi lyödä aikataulu ajoissa lukkoon!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Sunnuntai oli kerholla varattu Flames of Warille ja pöytiä ei riitä kaikkeen. Positiivisena puolena tässä tarjoutuu optio väelle jäädä vielä ylimääräiseksi päiväksi mestoille pelailemaan jotain... siis olettaen että ihan kaikki ei jää =)petskules kirjoitti:Itselle sopisi kyllä myös paremmin tuo su-ma. En tiedä onko mitään syytä miksei sitä voisi vielä muuttaa, paitsi se, että on tietysti kivempi lyödä aikataulu ajoissa lukkoon!