Itsehän osaan jonglöörata dinosauruksilla. Näyttäisin jos dinosauruksia olisi enää olemassa. Norsuillakin menee jotenkuten. Tuokaa pari niin näytän.Diogenes kirjoitti:Talveen tottuminenhan on puhdas harjoittelukysymys. Faija-vainaa tunsi entisen saamelaisen sotilassoittokunann rumpalin, joka pystyi seisomaan 8 tuntia -35 asteen pakkasessa munasillaan ja yhdellä jalalla, jos sai seistyä selkä tuuleenpäin ja jalka vähintään polvea myöten hangessa.
Tarinakisa 2011
Re: Tarinakisa 2011
*Nappaa talven kunniaksi puoli purkillista D-vitamiinia saadakseen saman annoksen, johon kesällä riittäisi parin tunnin ulkoilu
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Tai sit sun faijas tykkäs vaan kertoa kalajuttuja.
Ainoa hyvä puoli perseisessä talvessa on sen taianomainen kauneus, josta jaksaa nauttia Keskitalveen saakka. Sen jälkeen lumessa eteenpäintahkominen rupeaa maistumaan puulta. Alkaa myös semisti väsyttämään joka-aamuinen selviytymistaistelu, kun yrittää päästä töihin ilman paleltumia. Pimeys ja talvi ovat toki siistejä, mutta onnea vain teille masokisteille, jotka nautitte siitä puolen vuoden annoksina. Ja "kova jätkä"-korttia on turha heittää. Penistään voi mennä jäädyttämään vaikka pakastimeen jos siltä tuntuu, mutta se nyt vaan on tyhmää.
Terveisin: katkerasti 35 asteen helteitä kaipaava pakkasenvihaaja
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
35 on ihan perseesta. Silloin kuolee.Gilaelin kirjoitti:Ainoa hyvä puoli perseisessä talvessa on sen taianomainen kauneus, josta jaksaa nauttia Keskitalveen saakka. Sen jälkeen lumessa eteenpäintahkominen rupeaa maistumaan puulta. Alkaa myös semisti väsyttämään joka-aamuinen selviytymistaistelu, kun yrittää päästä töihin ilman paleltumia. Pimeys ja talvi ovat toki siistejä, mutta onnea vain teille masokisteille, jotka nautitte siitä puolen vuoden annoksina. Ja "kova jätkä"-korttia on turha heittää. Penistään voi mennä jäädyttämään vaikka pakastimeen jos siltä tuntuu, mutta se nyt vaan on tyhmää.
Mika vika siina 23:ssa on? Kolme paivaa aurinkoa, yksi sadetta, sekoita ja sama uudestaan. Profit. :)
pöh, kyl pitää ulkona olla vähintään +45 et jaksaa mennä aurinkoon makaamaan :D muuten jäädään sisälle tietokoneen näytöstä tulevaan valoon paistattelemaan.
itsehän nukun munasillani -36 asteen pakkasessa :D
itsehän nukun munasillani -36 asteen pakkasessa :D
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Sain idean tarinaan! Oujee!
Minä sain jo vuosia sitten ... kertoo munattomasta pikkupaskasta, joka on yllättäen päässyt aliupseeriksi, ja lukee vajaa kaksituumainen pystyssä historian "suurmiehistä", on jutuissaan jatkuvasti Tosi Miestä, mutta tositilanteessa paskoo housuunsa.Rune kirjoitti:Sain idean tarinaan! Oujee!
Diogenes kirjoitti:Minä sain jo vuosia sitten ... kertoo munattomasta pikkupaskasta, joka on yllättäen päässyt aliupseeriksi, ja lukee vajaa kaksituumainen pystyssä historian "suurmiehistä", on jutuissaan jatkuvasti Tosi Miestä, mutta tositilanteessa paskoo housuunsa.Rune kirjoitti:Sain idean tarinaan! Oujee!
Mulla on siihen jatko-osa. Saman pojan isä aikoinaan pakeni Venäjältä Suomeen tavattuaan Spetsnazien lämärin. Tarina keskittyy lähinnä pojan ankeaan lapsuuteen, opettajat antoi aina 9 vaikka millasta sontaa kirjotti. kiusaajat karkoitettiin korulauseineen muualle.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
- Half-breed
Jos te kaksi pelleä haluatte vittuilla jollekulle, niin suosittelen etsimään jonkun jota voisi kiinnostaa se että te vittuilette hälle.
Tai vähintään pitäkää se poissa sotkemasta kunnon ketjuja.
Tai vähintään pitäkää se poissa sotkemasta kunnon ketjuja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Olkoon niin siis. Toki kuolleen hevosen hakkaaminen on yhtä palkitsevaa kuin idiootin pilkkaaminen.Half-breed kirjoitti:Jos te kaksi minua älykkäämpää haluatte vittuilla jollekulle, niin suosittelen etsimään jonkun joka voisi ymmärtää edes puolet vittuilustanne.
- Da Big Boss
Syön popcorneja.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mua vituttaa.
Aloitin tässä näin Final Fantasy maratoonin ja alkaa kyllä pikku hiljaa kyrsiä noi pikkupaskat. Miksi ne pitää olla olemassa? Keskeyttävät vain mun pelaamisen. Menkää pois siitä tieltä! Koska tulee joku JRPG, jossa olisi vain bossit? Tai peli, jossa voisi valita kolmesta vaikeustasosta. 1. asetuksella olisi ihan normaali peli. 2:ssa olisi vain bossit tapeltavana. 3:ssa puolestaan taistelussa pimeää ja pahaa vastaan ei ole ketään estämässä valoa voitoltaan.
RPG ilman pahiksia olisi ihan kuningaspeli. Mää ainakin ostaisin. Tai vähintäänkin joku sellainen HOMM 4 autobattlejutska, mutta tässä jutskassa on vain voitto ilman lämän ottamista mahdollista.
Toinen asia mikä on perseestä on Battlestar Galactica. Mikä siinä on, että kun joku sanoo jotain asiaa hyväksi, minulla on hyvin todennäköisesti aivan toisenlainen mielipide. Tarantino, District 9, Avatar, Matrix, BSG. Kaikkia hehkutettiin kovasti, mutta miksi minä en näe sitä hyvyyttä niissä?
Kolmanneksi, miksi mää en jaksa keksiä tarinalleni aiheitta? Rune, kun sulla on idis, niin kerrotko sen mulle? Sää voit keksiä itelles uuden idean.
Aloitin tässä näin Final Fantasy maratoonin ja alkaa kyllä pikku hiljaa kyrsiä noi pikkupaskat. Miksi ne pitää olla olemassa? Keskeyttävät vain mun pelaamisen. Menkää pois siitä tieltä! Koska tulee joku JRPG, jossa olisi vain bossit? Tai peli, jossa voisi valita kolmesta vaikeustasosta. 1. asetuksella olisi ihan normaali peli. 2:ssa olisi vain bossit tapeltavana. 3:ssa puolestaan taistelussa pimeää ja pahaa vastaan ei ole ketään estämässä valoa voitoltaan.
RPG ilman pahiksia olisi ihan kuningaspeli. Mää ainakin ostaisin. Tai vähintäänkin joku sellainen HOMM 4 autobattlejutska, mutta tässä jutskassa on vain voitto ilman lämän ottamista mahdollista.
Toinen asia mikä on perseestä on Battlestar Galactica. Mikä siinä on, että kun joku sanoo jotain asiaa hyväksi, minulla on hyvin todennäköisesti aivan toisenlainen mielipide. Tarantino, District 9, Avatar, Matrix, BSG. Kaikkia hehkutettiin kovasti, mutta miksi minä en näe sitä hyvyyttä niissä?
Kolmanneksi, miksi mää en jaksa keksiä tarinalleni aiheitta? Rune, kun sulla on idis, niin kerrotko sen mulle? Sää voit keksiä itelles uuden idean.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Shadow of the Colossus?El Capitan kirjoitti:Koska tulee joku JRPG, jossa olisi vain bossit?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ei soo JRPG.Gilaelin kirjoitti:Shadow of the Colossus?El Capitan kirjoitti:Koska tulee joku JRPG, jossa olisi vain bossit?
Mutta muuten ihan kiva joo.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Joo, valehtelematta ei, mutta siinä on tasan yhtä paljon _roolipelattavaa_ kuin FF:ssä - jotka nekin, varsinkin kasi ja kymppi ovat mainioita pelejä, nimen omaan tarinankuljetukseltaan.El Capitan kirjoitti:Ei soo JRPG.Gilaelin kirjoitti:Shadow of the Colossus?El Capitan kirjoitti:Koska tulee joku JRPG, jossa olisi vain bossit?
Mutta muuten ihan kiva joo.
Viimeksi muokannut Gilaelin, Ke 16.02.2011 08:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Japsiseikkailu on miusta hyvä nimi. Ei niitä ole ikinä voinut roolipeleiksi kutsua. Se, että hahmot saa leveleitä, ei oikeesti ole roolipelaamista. :) Jos joku valheessa kasvanut lapsi ei vielä tiennyt.
Eniveis, joku kerta kirjoittelen ehkä jotain noista.
Miulla on Phinaru musiikki maratooni. Aloitin taas treenaamaan vähän järkevämmin, eikä tekis mieli lähteä pianon luota pois ensinkään. Pirun luennot ja opiskelu. Nyt teernin alla Blue Fields.
Kympin tarina on kova. Alusta loppuun. Vaikeustasoltaan sitä ei mietitty ehkä ihan loppuun, mutta tarina on kova. Jännä, kerrankin peli näin päin. :)
Kuulin jotain The Witcheristä. Se kuulemma kannattaisi testata?
Eniveis, joku kerta kirjoittelen ehkä jotain noista.
Miulla on Phinaru musiikki maratooni. Aloitin taas treenaamaan vähän järkevämmin, eikä tekis mieli lähteä pianon luota pois ensinkään. Pirun luennot ja opiskelu. Nyt teernin alla Blue Fields.
Kympin tarina on kova. Alusta loppuun. Vaikeustasoltaan sitä ei mietitty ehkä ihan loppuun, mutta tarina on kova. Jännä, kerrankin peli näin päin. :)
Kuulin jotain The Witcheristä. Se kuulemma kannattaisi testata?
- Half-breed
Juu todellakin. On yksi parhaimmista viimeaikaisista ropeista jota on tullut.Rune kirjoitti:Kuulin jotain The Witcheristä. Se kuulemma kannattaisi testata?
Et edelleenkään näe niissä hyvää, sillä takerrut edelleen pikkuasioihin jotka sua ärsyttää ja jotka täten estää sua nauttimasta siitä miten loistava ko. leffa/sarja on. Esmes:El Capitan kirjoitti:Toinen asia mikä on perseestä on Battlestar Galactica. Mikä siinä on, että kun joku sanoo jotain asiaa hyväksi, minulla on hyvin todennäköisesti aivan toisenlainen mielipide. Tarantino, District 9, Avatar, Matrix, BSG. Kaikkia hehkutettiin kovasti, mutta miksi minä en näe sitä hyvyyttä niissä?
District 9 - Miksi nuo alienit on niin tyhmiä? Mä missasin koko alun jossa selitettiin miksi ne on niin passiivisia.
Tarantino - Mä en jaksa ajatella. Miksi täs ei voida suoraan sanoa mitä tapahtuu ja mennä lineaarisesti eteenpäin?
Uus BSG - Mä olen kattonut tätä silmät kiinni alle kaksi tuntia. Miksi mä en tajua mitään mitä tapahtuu, vaikka mulle on jo selitetty pinnallisesti mitä tapahtuu, ja tarkemmat tiedot on tulevien kausien juonipaljastuksia.
Auttakaa oikeasti pliis nyt joku. Mä ja sisko ollaan saatu tarpeeksi potkia kahestaan capua oikeaan suuntaan, kun se on jääräpäisempi kuin muuli.
- Half-breed
Tuplaviesti, mutta hampaita pestessä koin heureka-hetken. Elikkä El capu valittaa miksei alienit District 9:s nouse kapinaan. Leffa on huono, kun alienit on niin typeriä. Sitten uuden BSG:n kanssa sille piti pitkään selittää mistä Cyloneiden ja ihmisten välillä on pahaa verta. Cylonithan oli ihmisten orjia, ja silti El capu kyseli että miksi ne alotti kapinan.
El capuhan puhuu tässä itsensä kanssa ristiin.
El capuhan puhuu tässä itsensä kanssa ristiin.