SUMPIN peli-illat alkavat ti 4.1.2011 kello 17.00
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: SUMPIN peli-illat alkavat ti 4.1.2011 kello 17.00
Sain tossa ostettua Warhammer Fantasy invasion pelin. Eli se on sellainen faba kortti peli härdelli. aatelin jos jotkut olisi kiinostuneita pelamaan
~Sumpin hallituksen jäsen~
^dyslexics are teople poo^
^dyslexics are teople poo^
- Lord Mikke
Jees. Ensi kertaa ajatellen otetaan jonkinlaisia haasteita vastaan faban puolella, ajattelin ETC- kompeilla testata. Vaihtoehtoisesti lautapelipuolelta voin tuoda Panzer Generalin taas mukaan, mikäli joku sattuu kiinnostumaan. Kumpi vaan käy.
Pelejä kehiin!
- Lord Mikke
Pelejä kehiin!
- Lord Mikke
Peril of Warp
Mä voisin nyt 22. päivä tulla pelaamaan fabaa.
Mikke jos sua kiinnostaa niin ETC kompit varmaan mullakin? Ei harmainta hajua millaiset ovat tällä hetkellä...
Vai onko pelit jo sovittu?
Mikke jos sua kiinnostaa niin ETC kompit varmaan mullakin? Ei harmainta hajua millaiset ovat tällä hetkellä...
Vai onko pelit jo sovittu?
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia
WHFB: Bretonnia
Jees, ite otan averlanderit ja masiinanapit mukaan. Toivottavasti joku muukin. :)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
- Lord Mikke
Ei sikäli, että tällä mitään sen suurempaa merkitystä olisi, mutta nuo aiemmat peliehdotukset pätevät muillakin kerroilla- jos tykkää pelata, niin viskaa vain YV:n. Sillä erotuksella tosin, että kompit voi vastedes jättää pois, kokeilee sitten jotain muuta viritelmää.
- Lord Mikke
- Lord Mikke
Peril of Warp
ÄTshuu, meikäläinen on aikamoisessa räkätaudissa joten huominen saapuminen on nyt hieman epävarmaa..
-Matias
-Matias
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Kansalaiset,
Tulin sitten minä(kin) hankkineeksi Warhammer Invasion -korttipelin (Core set, totta kai). Vaikkei minulla toistaiseksi ole vielä yhtään varsinaista peliä alla, vaikuttaa se kuitenkin näihin peli-iltoihin sopivalta systeemiltä. Ajattelinkin siis ilmoittaa asiasta tähän suuntaan siltä varalta, että joltakulta löytyisi (Mordheim-kampanjasta huolimatta) kiinnostusta kokeilla FaBa-aiheista kortinlätkintää. Pakan saa lainaan jos sellaista tarvitsee.
Atte
Ps. Siltä varalta, että joku sattuisi haluamaan pelata ihan perinteistäkin FaBaa, otan haasteita vastaan.
Tulin sitten minä(kin) hankkineeksi Warhammer Invasion -korttipelin (Core set, totta kai). Vaikkei minulla toistaiseksi ole vielä yhtään varsinaista peliä alla, vaikuttaa se kuitenkin näihin peli-iltoihin sopivalta systeemiltä. Ajattelinkin siis ilmoittaa asiasta tähän suuntaan siltä varalta, että joltakulta löytyisi (Mordheim-kampanjasta huolimatta) kiinnostusta kokeilla FaBa-aiheista kortinlätkintää. Pakan saa lainaan jos sellaista tarvitsee.
Atte
Ps. Siltä varalta, että joku sattuisi haluamaan pelata ihan perinteistäkin FaBaa, otan haasteita vastaan.
Armeijat ovat seuraavat:
FaBa: Dwarfs, High Elves
40k: Orks, Eldar
Mulle kelpaisi ainakin tuo faba. Nyt siis seuraavana tiistaina eli 22. päivä.Sithis kirjoitti:Ps. Siltä varalta, että joku sattuisi haluamaan pelata ihan perinteistäkin FaBaa, otan haasteita vastaan.
Sano vaan millaisilla säännöillä? Ite oon viime aikoina pelannut kavereitten kanssa 1600 pisteen pelejä ilman mitään muita rajoituksia jne. Voisi olla sopiva koko kun aikaa on kuitenkin rajoitetusti.
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons
Iltaa, kansalaiset.
Muistuttaisin vain että minua voi edelleen haastella FaBaan.
Kiitti ja anteeks.
Atte
Muistuttaisin vain että minua voi edelleen haastella FaBaan.
Kiitti ja anteeks.
Atte
Armeijat ovat seuraavat: