omanlainen Tyranid armeija?
omanlainen Tyranid armeija?
Haluisin muokata tyranneista oman näkösen armeijan mutta en saa päähän mimmosen armeejan vois väsätä tyranneista.
oisko ideoita?
oisko ideoita?
-
HerraMauno
Re: oma armeeja?
Miten olis hyönteis teema.
- Half-breed
Re: omanlainen Tyranid armeija?
Haluat siis armeijan joka kuvastaa sinua, mutta et tiedä miten tehdä armeijastasi sellaisen? No jos et itsekään tiedä mitä haluat, niin miten hitossa me tietäisimme mitä sinä haluat?
Selaile kuvia Nideistä, kunnes löytyy sellainen teema joka iskee.
Selaile kuvia Nideistä, kunnes löytyy sellainen teema joka iskee.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
voisitte ehdottaa jotakin niinku toi hyönteis teema teema. se oli muuten aika hyvä.
- Air Defence
Itse ajattelin joskus greenstuffaavani nideille 1800 -luvun malliset sotilaunivormut ja maalavani ne kirkkailla ja pehmeillä väreillä "sarjakuvamaisiksi." Idea kai oli jonkun staempunkhenkisen hullun tiedemiehen luoma henkilökohtainen ötökkäarmeija, joka on karannut isännältään. En nyt kuitenkaan nidiarmeijaa tullut aloittaneeksi, joten puolestani voit idean viedä.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Tästä kivannäköinen hyönteisteema:

40K tyranidien panssarit taitaa yleensä olla rinnastettavissa esimerkiksi kilpikonnan kuoreen, elikkä ihan luumateriaalia. Hyönteiset ei samanlaista luuta kasvata, joten nidit hyönteisteemalla on varmasti omanlaisensa näköinen. Jos käyt tutkimassa lisää hyönteisiä, saatat huomata että niiden värit voi mennä tuota minun esimerkkiänikin villimmäksi.

40K tyranidien panssarit taitaa yleensä olla rinnastettavissa esimerkiksi kilpikonnan kuoreen, elikkä ihan luumateriaalia. Hyönteiset ei samanlaista luuta kasvata, joten nidit hyönteisteemalla on varmasti omanlaisensa näköinen. Jos käyt tutkimassa lisää hyönteisiä, saatat huomata että niiden värit voi mennä tuota minun esimerkkiänikin villimmäksi.
- NorjanPaavi
Niin muokataan nyt edes luettavaan asuun tämä alku... Eli google on aika hyvä inspiraation lähde. Alla muuta esimerki yhdellä haulla...
Esim:
Tehcno
Possessed 1, Possessed 2
Female
Weird one
evolve
Retro, Retro 2
Hyönteiset
enslaved by Deamons
Herääkö mitään ajatuksia? Siinä ideoita mitä muut ovat tehneet. Ei muuta kuin ottamaan mallia tai herättämään omia ideoita.
Esim:
Tehcno
Possessed 1, Possessed 2
Female
Weird one
evolve
Retro, Retro 2
Hyönteiset
enslaved by Deamons
Herääkö mitään ajatuksia? Siinä ideoita mitä muut ovat tehneet. Ei muuta kuin ottamaan mallia tai herättämään omia ideoita.
katoin joku aika sit leffan "mimic" siitä tuli mulle joku inspiraatiokohtaus keksin het mitä kaikkea tyranneista voi väsätä. siis mitä hyönteisiä tyranneista voi tehä.
- St. Apollo
Vaikka Hyppysirkan, vaihtoehdot on rajattomia.click kirjoitti:katoin joku aika sit leffan "mimic" siitä tuli mulle joku inspiraatiokohtaus keksin het mitä kaikkea tyranneista voi väsätä. siis mitä hyönteisiä tyranneista voi tehä.
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!
Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443