Olen aloittelija WH40k:n parissa. Olen pelannut tällä hetkellä 4 tai 5 kertaa Chaosta ja kerran Eldareita vastaan. Ensimmäiset pelit meni tosin opiskelun puolelle enkä pärjännyt yhtään. Kehitin muutaman pelin jälkeen tämän listan jolla olen omasta mielestä pärjännyt yllättävän hyvin. Huono noppatuuri on kyllä ollut pelien aikana mutta eipä tuo ole haitannut kun örkit teurastavat porukkaa kivasti lähiksessä. Mutta asiaan... tässä olisi uusin lista.
HQ: Big Mek
w/ Kustom force field
85pts
HQ: Big Mek
w/ Shokk attack gun(the lulz kannon), Ammo runt
98pts
(Big Mekit laitan tuohon 12 Lootaksen mukaan)
----183pts----
Elite: 12 Lootas
w/ Deffguns
165pts
Elite: 11 Lootas
w/ Deffguns
150pts
----315pts----
Troops: 30 Boyz
w/ Slugga, Choppa, 3 Rokkit Launcha, Nob with Power klaw, Bosspole, Waaagh! banner
265pts
w/ Slugga, Choppa, 3 Rokkit Launcha, Nob with Power klaw, Bosspole, Waaagh! banner
265pts
w/ Shoota, 3 Big shootas, Nob with Power klaw, Bosspole
235pts
w/ Shoota, 3 Big shootas, Nob with Power klaw, Bosspole
235pts
----1000pts----
TOTAL: 1498
Tosiaan vasta opettelen tätä hommaa, joten olisi mahtava homma jos kertoisitteko mahdollisista muutoksista tai jos olen jotenkin kussut pisteiden laskun.
1500 Ork List
1500 Ork List
Why Do Today What You Can Do Tomorrow?
Re: 1500 Ork List
niin ja neljättä edikkaahan me pelaamme vielä jonka unohdit mainita tuossa. ;d kovasti on hommaa tuon porukan tappamisessa. :E
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Ryhmän nobille et saa waaagh! banneria. Kustom Force Field pistetään sluggaboyzien mukaan suojaa antamahan.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Tuo Shokk attack gun ei ole välttämättä parhaimmillaan Loota-jengin seassa. Joutuvat ampumaan samaa kohdetta. Kannattaa pelata tilanteen mukaan. Yksi mahdollisuus olisi ottaa joku pieni jengi, vaikka ihan vaan Gretchiniä, pitämään Mekin turvassa ampumiselta. Voivatpa scorettaakin jos on objektiivitehtävä.
- Khorne Marien
Suosittelisin pistämään KFF Mekin vaikkapa boyz ryhmään, koska Force Fieldistä ei ole hirveästi hyötyä jos vain seisoo kentän reunalla, koska Lootat eivät liikujos haluavat ampua.
Kiitän muutoksista mitä kerroitte nimittäin muutin listaa jonkun verran ja tuli Eldarit voitettua ihan kunnolla. Victorious Slaughter tuli! Varmaan 30 örkkiä kuoli 153sta joten peli meni erittäin hyvin. Olisi mennyt paremmin jos oisin laittanu nuo ryhmät pöydälle viisaammin mutta se ei minua haittaa enää :)
Why Do Today What You Can Do Tomorrow?